Dankje _Femkeeex, jij bent ook goed bezig. jes_sam, ik weet niet of er een vervolg is, maar er zijn heel veel 30 day challenges Je kunt ze ook met elkaar combineren Ik heb mijn gewichtjes via bol gekocht, ik kwam niet zo gauw in de buurt van een sportwinkel en had ze na een dag al. Man wat heb ik nu een spierpijn, vooral in mijn bovenbenen. Ik heb vanochtend braaf de oefeningen gedaan en ga straks even zwemmen
Nou het ging wel lekker snel maar ik ben completely buiten adem. Mijn god dit houd ik echt niet vol. Die situps jezus... Squats kan ik wel. Ik doe net zo veel squats als dat ik crunches moet doen.
De sit-ups gingen bij mij de eerste dag heel slecht maar de tweede dag ging het al vele malen beter. Op de een of andere manier, haha. Ik had wle de tweede dag echt onwijs spierpijn in mijn onderbuik.
Ohja en een fitness hoepel! Dat is een wat zwaardere hoepel met ribbeltjes of hoe je het noemt aan de binnenkant. Goed voor de buik!
Citaat:
en blauwe plekken
Haha ja? Mij leek het namelijk wel wat, ik kon vroeger uren hoepelen
Selena
Geplaatst: 05-01-14 16:34
Vandaag ben ik al bij dag 25 dus nog even volhouden.. Ik ga binnekort gewichten kopen bij de action! Vroeger hoepelde ik altijd, maar nu pfff, misschien dat ook maar kopen.
laughterline
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-14 16:34
Oh nevermind, dat was bij de Makro ipv action
Laatst bijgewerkt door laughterline op 05-01-14 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Selena
Geplaatst: 05-01-14 16:35
Bij de Makro?
laughterline
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-14 16:36
Seleenntjee schreef:
Bij de Makro?
Dacht dat de hoepel bij de action te koop was, maar dat was de makro
Is er ook iets van een 30 day love handle challenge?
Selena
Geplaatst: 05-01-14 16:38
Nouu daar kom ik bijna elke maand dus dan daar maar even kijken, dankjewell voor de tip!
Hikarii
Geplaatst: 05-01-14 16:39
Ooh dit wil ik ook proberen.. Mijn overtollige vetjes kwijt maar de motivatie zal moeilijk te vinden zijn
laughterline
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-14 16:41
Seleenntjee schreef:
Nouu daar kom ik bijna elke maand dus dan daar maar even kijken, dankjewell voor de tip!
Haha graag gedaan, ik moet er ook nogsteeds gaan kijken. Sinds kort m'n eigen bedrijf maar ben er nogsteeds niet geweest Maar 't is ook niet echt om de hoek ofzo haha