Ja. Dan nog. Het blijven vervelende gebeurtenissen in het leven. En inderdaad... Je vader steunen, al is dat vaak niet erg simpel. Dus sowieso ook sterkte daarmee.
Vandaag werden we wederom gebeld voor een triangle piercing. Ik zou hem zo graag mee willen maken. Er zijn maar drie mensen in nl die hem kunnen zetten
Ja. Mn vader zet em. Maar die houdt van anatomisch moeilijke piercings. Triangle kan gewoon niet bij elke vrouw omdat er genoeg ruimte moet zijn tussen schaambeen en clitoris. Hij gaat erachter langs. En maar weinig mensen durven hem. Wat ik al zei; fout is echt fout bij die piercing. Daarnaast kost hij, bij ons, 100 euro. Vanwege de moeilijkheidsgraad zijn we gewoon veel langer met je bezig. Maar het moet gewoon goed.
ja. Waar, wat? Hahahaha. Mag dat zomaar? We zouden in mn oude hk verder kunnen. Die is leeg. Iedereen daar gaf op.
rosanne, het was niet iets waar ik over nadacht om ooit eens te laten zetten, tot mijn vriend het er een keer overhad van misschien verbeterd het gevoel. dus toen was het voor de grap van ik laat mijne zet als jij ook een piercing laat zetten, zo gezegd en gedaan. beide nog steeds blij met de piercings.