Wie skate nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 11:55

Ik ben inderdaad ruim 3 uur onderweg, maar pak vanmiddag eerst gezellig een terrasje met een vriendin :)

Wat betreft avondeten, ik haal in Utrecht iets rond etenstijd, ik heb alleen een bidon sportdrank mee voor vanavond.

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:20

Zo! Ik ben er! Aangemeld en wel, lekker op tijd :)

Blauw haar en voor nu nog 2 blauwe tassen

*edit
En wat ben ik vergeten.. Vork xD
Dat wordt salade zonder dressing en met de vingers eten

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:57

We zijn er!

Met de broertjes Mulder

Afbeelding

Afbeelding

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 19:14

En handtekeningen scoren!

Afbeelding

xEliesx

Re: Wie skate nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 10:53

Superleuke foto's Tezzy! *\o/*
Was het een mooie tocht?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 10:55

Afbeelding

Afbeelding

Ik vond t heel tof :D

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 11:05

Hé Tessa die laatste had ik niet eens door haha! :)) Maar ik ben superblij met m'n handtekening! *\o/*

Fijn dat jullie ook hebben genoten Laura! En die laatste foto is tof! Er waren echt zoveel mensen! Ruim 800 hadden ze 't over :j

Ik heb ook echt genoten! De sfeer was super, de route was erg tof en ik heb nog heerlijk met Ronald, Michel en op 't laatst Pim Schipper geskeelerd en gesproken. <3

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 11:29

Ik zag gisteren allemaal mensen handtekeningen uitdelen, maar ik heb echt geen idee wie dat waren :') niet helemaal mijn scène haha. Pim schipper heb ik nog nooit van gehoord :o

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 18:06

Oh ik heb echt staan fangirlen, een groot deel van de Beslist.nl-ploeg liep er rond en om met ze te mogen skeeleren was zó gaaf *\o/*

En ik kom mezelf nog tegen op de foto's van Michel en Dennis van der Geest op Twitter, wat grappig :))

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 19:11

:wave:
Gezien dit een redelijk actief topic is, wil ik jullie graag wat vragen :D Hebben jullie ervaring met skatepro.nl ? Kan niet echt veel reviews op internet vinden en omdat ik een redelijk bedrag wil uitgeven (100,- is vrij veel voor een 17-jarige :+), wil ik graag wel zeker weten dat het ook komt en dat er een goede klantenservice is, mocht er iets mis gaan.

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 19:44

Ik vond het gister ook super leuk! Erg tof om ook eens met Michel te skeeleren, had niet verwacht dat de grote jongens gewoon tussen ons in zouden skaten en wat voor en achterin zouden rollen :)

Natasja; jaa sneak peak haha Kon het niet laten hem even te schieten!
Vond het gezellig jullie ven gezien te hebben :)

Was na tijdens het wachten voor de de echte binnenstad in gingen wel echt kapot. Vanaf m'n kuiten naar beneden compleet beurs gevoel. Gelukkig viel de schade na de toch mee, 2 oude blaren toch weer open maar vandaag eigenlijk geen last van spieren oid :D

Mezelf nog niet echt terug gevonden op foto's behalve dan een foto waar ik op sta met haar+m'n telefoon in beeld en skates :+ _O-

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 16:41

Super dat jullie het naar je zin hebben gehad meiden! Ziet er echt gezellig uit! :D hoeveel kilometer was de tocht?

Ik ben net terug, heb een hele mooie tocht gemaakt van bijna 40 km, met een gemiddelde van bijna 18 per uur.

Was wel erg druk, vanwege de elfstedentocht die morgen wordt gefietst. Heb daarom maar een beetje rustig aan gedaan. Super als iedereen een goed humeur heeft en aan het genieten is van het mooie weer! :D

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:36

Het was een tocht van 25km!

Mooie afstand & mooie tijd gemaakt joh! Het was er ook echt lekker weer voor. Ik ben gaan hardlopen, dat was helemaal niks zo in de volle zon :') maar ik doe over een maand mee met de ladies run, dus zal toch moeten trainen.

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:45

Ik heb helaas geen ervaring met die site Loolotte, maar de reviews op die site zien er wel goed uit. Ik zou het wel aandurven geloof ik.

Het was inderdaad gezellig Tessa! :D

Elies, wauw, wat maak jij een kilometers zeg! En die drukte op de wegen is hier inderdaad ook te merken. Maar het heeft ook wel weer wat, iedereen is vrolijk, begroet elkaar en heb zelfs nog wat complimentjes gekregen, zo leuk!

De tocht zou 25km zijn, maar Endomondo geeft 22.55km aan, met een gemiddelde van bijna 14km/uur.

Ik heb net nog een rondje van ruim 14km gedaan. Wilde wel verder, maar ik had zo'n kramp in mijn rechtervoet dat dit al een hele opgave was. -O- Misschien doe ik vanavond nog een poging, evt op de racefiets, want het weer is echt superfijn!

Oh leuk Laura! Hoeveel km is die ladies run? Ik kan echt niet hardlopen, anders hadden dingen als de color run etc mij echt superleuk geleken. :j

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 18:01

Wat balen van je voet zeg -O-

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 20:21

Ik doe mee met 7,5K, maar ze hebben ook een categorie van 5 en 10km!

Je hebt gelijk, mijn stats geven ook aandat de route wat korter was.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 20:37

Je bent een sportief hoor !!
Ik voel me dr lui bij :')

Net voor het begon te regen heb ik een stukje geskeelerd :D

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 11:04

Wat leuk zo'n tocht! Sommige zijn echt fanatiek!
Ik heb net ook weer een rondje gedaan :) ging best aardig

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 11:21

Hallo! Geen idee of jullie me kunnen helpen, maar vragen kan natuurlijk nooit kwaad :)
Ik ben dit jaar overgestapt van skates (van de Aldi) naar skeelers met 5 wielen en een lage schoen. Hebben jullie tips of oefeningen die ik kan doen om mijn balans weer te vinden en te zorgen dat mijn enkels wat sterker worden? Kan nu nog moeilijk recht op de skeelers staan, laat staan wat snelheid maken :+
Ben natuurlijk ook bereid om lessen te nemen, dus eventuele tips voor instructeurs in de omgeving van Hattem zijn ook welkom! :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 11:30

Geen idee, sorry!

Ik heb vanochtend ook weer een rondje gedaan (vaste rondje a 8 km) en m'n tijd weer verbeterd :D

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 11:56

Brechtje_A schreef:
Hallo! Geen idee of jullie me kunnen helpen, maar vragen kan natuurlijk nooit kwaad :)
Ik ben dit jaar overgestapt van skates (van de Aldi) naar skeelers met 5 wielen en een lage schoen. Hebben jullie tips of oefeningen die ik kan doen om mijn balans weer te vinden en te zorgen dat mijn enkels wat sterker worden? Kan nu nog moeilijk recht op de skeelers staan, laat staan wat snelheid maken :+
Ben natuurlijk ook bereid om lessen te nemen, dus eventuele tips voor instructeurs in de omgeving van Hattem zijn ook welkom! :)

Misschien wat meer oefenen met sowieso op 1 been staan? Ik kan me herinneren dat iemand in het topic altijd haar tanden poetst op 1 been.. Of was dat ergens anders := ?
Verder als je skate ook wat oefeningen op 1 been doen, dus in plaats van steeds afzetten langer doorrollen op 1 been?

Wat goed doubtless!

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 18:43

Op het begin korte stukken (zodat je enkels niet te moe worden, dan train je ze namelijk ook niet) en hoe moeilijk het ook is, je enkels recht houden, niet door laten klappen. Dan langzaam afstanden opbouwen, succes!

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:15

Dankjulliewel!
Heb dit hele topic even doorgespit en nog wat filmpjes gevonden :)

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:45

Vanavond weer een rondje gedaan en de 10e plek in het klassement terug geëist ~~}> :P

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:02

Ik meld ook!

Gelijk een vraagje, met wat houden jullie je snelheid en afstand bij? Met een App.
Moet zeggen dat het redelijk gaat, ik durf alleen niet te remmen hahaha.