Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
minikatje schreef:Dat onderzoek kwam gisteren ook langs op de radion.
als reden gaven ze op dat het kwam door het beeld dat de media schetste, in hoeverre is dat een vertekend beeld?
Ik denk dat het meer ligt aan het beoordelen op iemands uiterlijk door andere mensen van hun school. als niemand erover valt hoe je eruit ziet en je niet uberslank hoeft te zijn om populair te zijn dan is dat al heel wat tegenwoordig.
Huertecilla schreef:Vrouwen gooien makkelijk flutsmoezen op zal je bedoelen![]()
Vrouwen zitten met een week per maand met een hormomenpiek; wij continue!!
Raponsje schreef:Huertecilla schreef:Vrouwen gooien makkelijk flutsmoezen op zal je bedoelen![]()
Vrouwen zitten met een week per maand met een hormomenpiek; wij continue!!
Vrouwen die de pil slikken hebben ook continue een hormonenpiek. Er staat niet voor niets in de bijsluiter van anticonceptie pillen dat flinke stemmingswisselingen en schommelingen een zeer bijkomende bijwerking is.
Puberteit zorgt er bij een heleboel vrouwen inderdaad voor dat ze bredere heupen en billen krijgen die je er niet af kunt sporten.
De bouw verandert. Net zoals sommige vrouwen na een zwangerschap ineens bredere heupen hebben die er met het beste dieet en sportschema in de wereld niet af te krijgen zijn.
Tijdens de zwangerschap slaat een vrouw ook meer vet op. Het is dus juist de bedoeling dat een vrouw wat extra vetjes als reserve krijgt.
Ik heb niet meer bijgehouden hoeveel mannen nu al tegen mij gezegd hebben dat ik ondanks mijn zwangerschap toch wel op mijn gewicht moet letten... (Ik ben nu 8 maanden zwanger en slechts 8.5 kilo aangekomen en heb nu een vetpercentage van 22%)
delvira schreef:eigenlijk is het heel knap dat je het weer zo weet te draaien dat het "dikkerds" versus "dunnerds"is.....
Huertecilla schreef:Lees de opener van dit onderwerp eens![]()
Mbt het hormoonaspect beken ik volledige schuld;
ja ik loop achter mijn dick aan en claim permanent hormoonhoogtij als alibi,
ja ik leef als een kwajongenen ervaar dit niet als crisis
![]()
Helemaal on topic houdt dit je als man jong en slank
Sizzle schreef:Die mannen die dat tegen je zeggen moeten zelf maar eens zwanger worden en dan proberen een normaal leven te leiden. Eens zien hoeveel er klagend op de bank liggen bij elke scheut bandenpijn.
Huertecilla schreef:Vrouwen die zonder verdoving op natuurlijke wijze een kind gebaard hebben zijn wél minder kleinzerig. Dubbel minder dan hun collegas dus.
Overigens vertonen mannen met een extreme sport of lichamelijk loodzwaar beroep een vergelijkbare pijngrensverhoging. Die zijn in de regel weer harder dan de bikkelvrouwen.
Het aankomen tijdens de zwangerschap is niet anders dan het normale gedrag van de betreffende vrouwen. Alleen is dan de zwangerschap het alibi voor gebrek aan discipline.
Een vrouw hééft juist voor zwangerschap(pen) al een hoog vetpercentage en hoeft voor het produceren van een kind niet zwaarder te worden dan het gewicht van foetus/placenta/vruchtwater/borstvolume.
De rest is een smoes voor waar het aan schort.
Huertecilla schreef:Sizzle schreef:Die mannen die dat tegen je zeggen moeten zelf maar eens zwanger worden en dan proberen een normaal leven te leiden. Eens zien hoeveel er klagend op de bank liggen bij elke scheut bandenpijn.
Het aankomen tijdens de zwangerschap is niet anders dan het normale gedrag van de betreffende vrouwen. Alleen is dan de zwangerschap het alibi voor gebrek aan discipline.
Een vrouw hééft juist voor zwangerschap(pen) al een hoog vetpercentage en hoeft voor het produceren van een kind niet zwaarder te worden dan het gewicht van foetus/placenta/vruchtwater/borstvolume.
delvira schreef:het is ook per zwangerschap verschillend , bij de eerste leek ik net een grote walvis, en bij de laatste werd ik niet echt dik....