Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
das wel heel fijn! gewoon weer rust in mijn hoofd. nu puzzelen wat het beste is en hoe dat er uit gaat zien allemaal
NathalietjeB schreef:Ladybird schreef:Whoop Whoop, ik mag aan de ritalindas wel heel fijn! gewoon weer rust in mijn hoofd. nu puzzelen wat het beste is en hoe dat er uit gaat zien allemaal
je weet wel dat je van ritalin ontzettend moe word??
hannah wat is dat voor boekje?? ik ken t niet

NathalietjeB schreef:Ladybird schreef:Whoop Whoop, ik mag aan de ritalindas wel heel fijn! gewoon weer rust in mijn hoofd. nu puzzelen wat het beste is en hoe dat er uit gaat zien allemaal
je weet wel dat je van ritalin ontzettend moe word??
hannah wat is dat voor boekje?? ik ken t niet
) komen ook en zijn erg aanwezig.
).
EskeGirl schreef:Ik ben geestelijk zo moe.... Iedere dag raak ik weer overprikkeld op school. Ik probeer sowieso iedere avond rust te nemen, ik slaap goed, maar het helpt niet...
EskeGirl schreef:Ik ben geestelijk zo moe.... Iedere dag raak ik weer overprikkeld op school. Ik probeer sowieso iedere avond rust te nemen, ik slaap goed, maar het helpt niet...
Ben blij dat ik gegaan ben, op een paardenrug is toch het ultieme blij zijn momentje van de dag.
).
Iedereenn moest er wel om lachen en zei:"'' nou ik ben geen pinpas.''
Ik weet hoe het is als iemand wat individuele aandacht en structuur in je wilt stoppen in een onvoorspelbare omgeving. Dus ik kom volgende week vast weer helpen. Ze is ook zich altijd druk aan het maken of ze binnen of buiten rijd en dat soort zaken. En op de eerste plaats omdat het een heel leuke lieve meid is.