Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:17

sannx94 schreef:
Ik zit me net af te vragen.. Wat kun je met de shred het beste eten? :Y)
ik heb namelijk net lasagna gegeten, maar pasta is veel koolhydraten.. Maar als je spier-opbouw wilt moet je wel pasta eten? Verder eet ik veel yoghurt en fruit. Best eenzijdig.. Lust niet zo veel.. Iemand die hier veel verstand van heeft en mij wilt helpen? Eventueel via PB? *\o/*

dat vraag ik mij ook af.
je heb wel eiwitten en koolydraten nodig, maar geen loze

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:18

sannx94 schreef:
Ik zit me net af te vragen.. Wat kun je met de shred het beste eten? :Y)
ik heb namelijk net lasagna gegeten, maar pasta is veel koolhydraten.. Maar als je spier-opbouw wilt moet je wel pasta eten? Verder eet ik veel yoghurt en fruit. Best eenzijdig.. Lust niet zo veel.. Iemand die hier veel verstand van heeft en mij wilt helpen? Eventueel via PB? *\o/*

Ik dacht juist dat pasta goed is na het sporten?
Heb net ook en bord spaghetti naar binnen gewerkt namelijk :P

Hmm, kookwekker vergeten te zetten bij mijn koekkies.. Iemand ooit verbrande rozijn geroken? Geen aanrader :+

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:25

Hmm, nog best lekker die koekjes :D Alleen had het wel wat krokanter gemogen, beetje meer muesli de volgende keer.

Oyeru

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:41

Aranel, ik dacht ook dat pasta goed voor je was.. Maarja de koolhydraten.. Daar word je juist dik van. Maar misschien icm sport niet? *D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:45

Woesj, dag 8 zit erop en bijna alles op de moeilijkste manier gedaan. De squats & press gingen goed nu met 2 kilo, daar zat vanaf het begin mijn moeilijkste punt dus ben ik blij mee! Push ups gedeeltelijk op de moeilijkste manier gedaan, dat is nog wel erg pittig, maar een week geleden had ik er niet eens één gekund, dus het gaat de goede kant op. Ook de gecombineerde armen & benen oefening aan het einde gaat beter. Een paar dagen geleden vond ik het nog pittig om vol te houden met 1,5 kilo gewichten, nu heb ik me er met 2 kilo toch doorheen geslagen. :Y) Niet slecht nadat ik gisteren geskipt heb!

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:45

Sall schreef:
_Priscilla schreef:
Ik ga nu lekker kippensoep, vis uit de oven en salade eten :D jum!

jummm!
Ik had gisteren gegrilde zalm gemaakt, met verse ravioli (daar heb ik minder van genomen) met boursin.
Vandaag maak ik voor de mannen, ajax gehakt ballen, gebakken aardappeltjes en boerenkool.
Zelf heb ik een salade, met puntpaprika, komkommer, trostomaatjes, mango en gegrilde kip.
Morgen ga ik voor een salade met gamba's.

zo ik zet mijn gezond/uberhaupt eten-eetpatroon door :D

Klinkt super lekker die salade!
Ik lust geen rijst en als we dat hier thuis dan eten maak ik voor mezelf meestal zalm met nog iets erbij. Ik ben echt gek op zalm en gambas <3

De gezonde snacks klinken me bekend en lekker, dat zijn ook de dingen die ik vaak pak als we het in huis hebben :j

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:47

Oooh weet iemand hier nog die site met dat recept van die bananen pannenkoekjes met blueberries? Kan hem niet meer vinden ;(

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:48

Guys ik heb echt geen kracht voor dag 10 vandaag. :+

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:49

Heleen_B schreef:
Oooh weet iemand hier nog die site met dat recept van die bananen pannenkoekjes met blueberries? Kan hem niet meer vinden ;(

Bedoel je deze? http://undressedskeleton.tumblr.com/post/40539455951

Die lijken mij ook erg lekker, heb alleen geen instant pindakaas, nog nooit gezien in de winkel ook.

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:50

Aranel schreef:
Hmm, nog best lekker die koekjes :D Alleen had het wel wat krokanter gemogen, beetje meer muesli de volgende keer.

Haha ik heb soms ook was verbrande rozijnen ertussen , dat stinkt echt bah :')
Je moet idd gewoon even expirimenteren , mijn eerste waren ook nog beetje soppig :P haha
Ik probeer ze zo dun mogelijk te maken en tussendoor voelen of ze krokant genoeg zijn.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:51

Dag 14 zit er ook weer op! Heb non stop meegedaan op de Natalie manier. Het zweet lag hier op het laminaat, maar wel heel lekker om te doen :D

Bijna op de helft! *\o/*

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:52

Ik maak ook wel is banenen pannekoekjes als ontbijt. 2 eieren en een banaan en bakken maar :D
Recept van hierboven ook maar eens proberen.

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:52

CCCCC schreef:
Dag 14 zit er ook weer op! Heb non stop meegedaan op de Natalie manier. Het zweet lag hier op het laminaat, maar wel heel lekker om te doen :D

Bijna op de helft! *\o/*

goedzoo *\o/*

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:55

Dag 1 van level 2 gedaan, man man wat een zweet _O- . Het liep als een rivier van mn gezicht. :o .Was daarvoor nog een uurtje in de sportschool geweest, maar weinig gezweet, heb ik met het shredderen wel ingehaald. :+ Zal morgen wel weer krom van de spierpijn lopen :o

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:57

He wij lopen gelijk Kobus17!

Jilian zegt op een gegeven moment ook, 'I want you to feel like you're gonna die'. Nou dat had ik op het laatst ook, was een zielig ineengestort hoopje :+

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:58

Ik had echt het gevoel dat mijn armen/schouders het op gaven op een gegeven moment. Jillian zegt ook:'I want you to feel like you're going to die' Nou dat kan ik beamen vandaag. Ik doe met 2 kg gewichtjes, maar jeetje dat is echt zwaar. Bij de V-raise had ik het even niet meer. :+

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:00

_Priscilla schreef:
Ik maak ook wel is banenen pannekoekjes als ontbijt. 2 eieren en een banaan en bakken maar :D.

Misschien iets voor aankomend weekend om te proberen, heb altijd wel eieren en bananen in huis.
Maar heb je verder niets nodig? De banaan prakken of in plakjes of maakt het niet uit?

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:01

_Priscilla schreef:
Ik maak ook wel is banenen pannekoekjes als ontbijt. 2 eieren en een banaan en bakken maar :D
Recept van hierboven ook maar eens proberen.

Heb je dan niet gewoon gebakken ei met banaan? Of doe je er nog iets anders door?

Ik heb gisteravond nog boekweitpannenkoeken staan bakken. Daar ontbijt ik vaak mee belegd met wat appelstroop of jam zonder suiker.

Aranel

Dat is apart CCCCC, dat wij dezelfde quote van Jilian op hetzelfde moment plaatsen :Y)

CCCCC

Telepathie :Y)

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:03

@aranel, da's ook toevallig! :D
Nou ik heb niet eens geluisterd wat ze zei :') , kon alleen maar hard puffen en kreunen :o

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:05

Hey Mrijn jij ook hier? :wave:
WIj hebben ook telepathie :D

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:06

Ik heb ook dag 1 gedaan! Ging best goed! Alleen wat ik erg moeilijk vind is de laatste oefening van kracht met de side lunges :j Voor de rest vind ik alle andere oefeningen met arm best makkelijk.. Vooral die dat je op de grond moet liggen en dan met gewichtjes. Even afwachten of ik erge spierpijn heb morgen en anders voor sommige oefeningen zwaardere gewichtjes pakken. Ik gebruik nu 1 kg.

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:07

Nee ik prak de banaan , net als bij de koekjes , tot een papje en dan twee eitjes erbij en goed door mixen.
Dus het niet gebakken ei met banaan haha , het zijn echt pannekoekjes en de banaan zorgt voor de zoete smaak die pannekoeken normaal hebben.

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:07

CCCCC schreef:
Ik had echt het gevoel dat mijn armen/schouders het op gaven op een gegeven moment. Jillian zegt ook:'I want you to feel like you're going to die' Nou dat kan ik beamen vandaag. Ik doe met 2 kg gewichtjes, maar jeetje dat is echt zwaar. Bij de V-raise had ik het even niet meer. :+

Ik doe alles met 3 kg, maar mijn schouders trekken dat echt niet, dus de schouderpush en V-raise gaat met 1 kg, morgen 1,5 kg. Auwwie, die doen pijn.