Dikke

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marlou91 schreef:Leuke teksten Michelle, inderdaad helemaal waar!
Ik zit ook eventjes heel diep in de put. Het hele verhaal kun je vast wel ergens teruglezen in mijn berichten, maar het komt erop neer dat het sinds 3 weken uit is met mijn ex, na een relatie van vier jaar met vele hoogte, maar misschien nog wel meer dieptepunten. Een kleine ruzie liep nogal uit de hand, en meneer vond het nodig om zijn ouders te bellen om mij maar eens uit huis te bonjouren. (hij woonde op zichzelf naast zijn ouders, hebben samen een varkensbedrijf). 's Nachts heeft hij al mijn spulletjes uit zijn huis geknikkert samen met z'n moeder? En toen was het over en uit. Speelde natuurlijk al wat meer dingen mee, zoals dat hij heel erg aan zijn ouders hing (jongen is 29 overigens).
Maar nu heb ik gister dus te horen gekregen dat hij op een feest is verschenen met een andere meid, heeft hij dus 1 week nadat het uit is opgedaan op de landbouwbeurs. En nu hebben ze dus sinds een week een relatie.. Stond er eigenlijk zo sterk in, maar voel me nu toch wel onwijs gekwetst! Dat hij blijkbaar in staat is om mij en 'ons' al na 1,5 week te vergeten na een relatie van 4 jaar! Dat die meid nu al 's nachts haar auto heeft staan op 'mijn' plekje. Dat ze naast hem in bed ligt op 'mijn' plekje, dat ze op de bank zit op 'mijn' plekje. En het ergste is nog wel, dat ze dus na 3 weken mijn plekje daar al helemaal heeft overgenomen!