[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 21:08

Hij ziet ook wel over 5 jaar zijn eigen tattooshop in beeld komen :')

En dat iets op haar been mislukt was omdat ze had bewogen, want hij had geen professionele stoel nog :')

jolienrotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 21:15

Dat is ook het enigste verschil hé.. want hij heeft geen "tattoo stoel". verder tatoeërd hij precies zoals een profesioneel iemand! _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 21:16

Hij leek me een tikje mentaal uitdagend...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 22:30

Ja maar als je dat opvult zie je er toch niks meer van, zei die dat niet ook nog? :P

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 22:42

Ja dat zei hij idd ook _O-

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 14:31

Echt met open mond gekeken. Kan het hele filmpje wel quoten.

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 18:25

Lees normaal gesproken alleen mee, maar jeetje wat een filmpje.
Heb zelf toevallig mijn eerste tattoo alweer 2 maanden geleden bij Kristel (Inkstitution) die ook in het filmpje zit laten zetten, wel grappig om er dan ineens hier voorbij te zien komen!

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 01:51

yaylavb schreef:
Weet iemand een shop waar ze nog met de hand tatoeëren ?
Op de aboriginal manier zeg maar .

Tattoo Zanto in Haarlem heeft daar veel ervaring mee. Voor meer info raad ik je aan hem zeker eens bellen.

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 09:51

Tylermen schreef:
Meelezer meld zich. :o
ik krijg binnenkort (waarschijnlijk) in de vakantie de tattoo waar ik al 3 jaar mee in mijn hoofd zit..

ik wou hem aan de binnenkant van mijn pols maar m'n stiefmoeder kwam ermee dat ik ook ooit nog een zal moeten gaan werken, dus dat gaat hem niet worden...

ook het lettertype zit ik nog mee..

dus: welke plek, welke foto? ik weet dat het iets voor mijn eigen is, maar ik wil graag meningen :)

https://lh5.googleusercontent.com/-1YCn ... /tatt1.png
https://lh4.googleusercontent.com/-19m0 ... /tatt2.png
https://lh5.googleusercontent.com/-2xA4 ... /tatt3.png
https://lh6.googleusercontent.com/-ML7V ... /tatt4.png

mijn vader, stiefmoeder en ikzelf vinden de 3e het mooist, mijn vriend de 1e, mijn zusje de 2e.

eerst wou ik de tattoo aan de binnenkant van mijn linkerpols, in de lengte, met de tekst richting mijn hand.. door wat mijn stiefmoeder zei wist ik het niet zeker meer.
nu zit ik te denken, op mijn rechter onderarm, voor de elleboog aan de binnenkant, of aan de linkerkant in mijn bovenarm, maar dat gaat niet want dan zit mijn implanon in de weg en die moet ik er nog uit laten halen dus wordt de tattoo verpest.. die valt dus al af.

wat vinden jullie ? de datums zijn voor het geboren en overlijden van de belangrijkste persoon in mijn leven, oma. de tekst eronder is Latijns voor: zij vliegt op eigen vleugels.

Ik heb een tattoo met dezelfde tekst op mijn rug, rechtsonder net boven mijn onderbroek zeg maar.
Op de foto zie je hoe groot de letters zijn, mijn tatoeëerder wilde hem ook niet kleiner zetten.
Bovendien zou ik niet te krullerige letters kiezen, dan wordt het snel moeilijk leesbaar..
Op de foto is het net of mijn tattoo scheef staat, maar de foto is scheef genomen en mijn broek zit scheef, de tattoo zelf staat kaarsrecht.
Hier was hij net gezet:

Afbeelding

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 12:04

Vriendin van mij heeft ook Alis Volat Propriis, tussen de schouderbladen.

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 13:52

yaylavb schreef:

flying swastika family ff opzoeken
je kan het gewoon in nl laten doen, of net over de grens van belgie bij roel

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 16:00

Stille meelezer meld zich, ik ga as. donderdag naar Dragon hier in Eindhoven om wat te informeren en te kijken wanneer ik een afspraak kan maken. Heb maar een klein ontwerp dus hoop eigenlijk snel of misschien op de vrije inloopmiddag(en). O:)

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 16:12

Boemklatsch schreef:
Stille meelezer meld zich, ik ga as. donderdag naar Dragon hier in Eindhoven om wat te informeren en te kijken wanneer ik een afspraak kan maken. Heb maar een klein ontwerp dus hoop eigenlijk snel of misschien op de vrije inloopmiddag(en). O:)

Ik heb mijn tattoo ook bij dragon laten zetten. :)
Ik ben op een doordeweekse avond gegaan, ongeveer anderhalf uur voor sluitingstijd en toen hebben ze de mijne meteen gezet.
Was met een halfuurtje klaar. Wat ga je laten zetten? :D

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 16:25

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 3737_n.jpg
Voor mijn moeder, die is 3 maanden geleden overleden na 5 jaar ziek te zijn geweest.

Ja ben benieuwd, vriend van me moet er zoiezo heen om iets te laten tekenen, dus dan kan meteen vragen wanneer ik het beste terug kan komen. :)
Laatst bijgewerkt door Boemklatsch op 13-10-12 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 16:31

Boemklatsch schreef:
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 3737_n.jpg
Voor mijn moeder, die is 3 maanden geleden overleden na 5 jaar ziek te zijn geweest. :)

Ja ben benieuwd, vriend van me moet er zoiezo heen om iets te laten tekenen, dus dan kan meteen vragen wanneer ik het beste terug kan komen. :)

:(:)
Wel een mooi ontwerp!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 19:04

Wat mooi Boemklatsch!

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 21:55

Marshaha schreef:
yaylavb schreef:

flying swastika family ff opzoeken
je kan het gewoon in nl laten doen, of net over de grens van belgie bij roel

Ik heb echt goede ervaringen met raoul van flying swastika.. heel mooie stijl heeft hij vind ik.

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 23:27

Hello Guys/girls,

Vraagje aan de kenners!
Ik heb al een tattoo, en wil nu een tweede laten ontwerpen d.m.v plaatjes die ik mooi vind, maar heb geen idee wie/wat/waar ontwerpt. Ik weet dat de meeste het wel ontwerpen, alleen dan als je hem gelijk laat zetten. Het is de bedoeling dat ik er dan wel een nachtje over kan slapen natuurlijk. Het liefst omgeving Rotterdam. Wie O wie weet meer ;-)

Thank you all,
Een stille meelezer

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 09:32

meestal is het beleid zo, dat je een aanbetaling doet (dus dit betaal je gewoon vooraf alvast) je het ontwerp wel eerst kan bekijken hoor.

alleen ze kunnen het vaak niet zomaar mee naar huis geven, puur omdat je dan ook met dat ontwerp ineens naar een ander kunt gaan, dat is natuurlijk niet de bedoeling dan.
maar dan hoef je het niet meteen die dag te zetten hoor.

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 09:40

he kwam dit topic tegen ,
en dacht intressant ik ga eens meelezen,

heb nu 2 weken geleden mijn tatoo laten aanpassen ( mijn ex en ik hadden dezelfde) en daar ben je klaar mee op een gegeven moment helaas heeft de tatooeerder een klein foutje gemaakt in het been..
weet iemand na hoeveel tijd je het kan laten aanpassen want je zit denk ik met een genezingstijd,
moest maar even een nieuwe afspraak maken als het uitkwam

gelukkig zegt mijn vriend dat het niet erg opvalt en zie je het alleen als hij uitvergroot is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 09:41

Bij Kynst in Deventer doen ze at standaard. Je gaat erheen, laat zien wat je in gedachten hebt en doet een aanbetaling. Dan gaan ze tekenen, een week voor de afspraak kun je het ontwerp bekijken, aangeven wat je evt anders wil en er nog een aantal nachtjes over slapen. Wil je uiteindelijk toch geen tattoo, dan kun je terug en je aanbetaling terug vragen. Heel netjes! Ik vond het een super service.

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 09:49

Dat is zeker netjes ja! Op die manier heb je denk ik weinig kans dat mensen ineens naar een ander gaan, omdat ze hierdoor juist veel vertrouwen geven.
Helaas is Deventer niet ècht in de buurt ;-) toch bedankt. Dan maar even verder zoeken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 09:50

T is idd te ver voor jou, maar er zijn vast meer shops die het zo doen.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 09:53

hutch84 schreef:
he kwam dit topic tegen ,
en dacht intressant ik ga eens meelezen,

heb nu 2 weken geleden mijn tatoo laten aanpassen ( mijn ex en ik hadden dezelfde) en daar ben je klaar mee op een gegeven moment helaas heeft de tatooeerder een klein foutje gemaakt in het been..
weet iemand na hoeveel tijd je het kan laten aanpassen want je zit denk ik met een genezingstijd,
moest maar even een nieuwe afspraak maken als het uitkwam

gelukkig zegt mijn vriend dat het niet erg opvalt en zie je het alleen als hij uitvergroot is

je had ook een foto kunnen plaatsen, de reacties af kunnen wachten en dan schrijven wat je hierboven heb geschreven
wie weet zou het ons niet eens zijn opgevallen :D alhoewel hier een paar kritiche kijkers tussen zitten :o
Mogen we een foto ervan zien, misschien krijg je gelijk wel goede tips om het "af" te maken ofzo

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 10:45

_Dressage schreef:
Hello Guys/girls,

Vraagje aan de kenners!
Ik heb al een tattoo, en wil nu een tweede laten ontwerpen d.m.v plaatjes die ik mooi vind, maar heb geen idee wie/wat/waar ontwerpt. Ik weet dat de meeste het wel ontwerpen, alleen dan als je hem gelijk laat zetten. Het is de bedoeling dat ik er dan wel een nachtje over kan slapen natuurlijk. Het liefst omgeving Rotterdam. Wie O wie weet meer ;-)

Thank you all,
Een stille meelezer

Moose tattoo! Hele fijne shop, fijne artiesten (die van mij zijn gezet door moose zelf, en door mikey). Ik heb nog nooit een aanbetaling hoeven doen..
Ging daarheen met een idee, werd ontworpen, en werd dan gebeld als het ontwerp klaar was.
Dan ging ik kijken, en je kan er dan echt wel een nachtje over slapen hoor! Ik vond het ontwerp mooi, dus heb die dag gelijk een afspraak gemaakt (wel voor een paar weken laten, het is er nou eenmaal druk!)
Ontwerp kan je idd niet meenemen, wat ik logisch vind :D