Stacey schreef:Pijn aan je knie is niet fijn!!

Ik had dat vroegah ook toen ik nog ging hardlopen, maar ik weet nu dat het toen gewoon aan mijn schoenen lag. Nu nergens last meer van namelijk!
Anoli, kan me voorstellen dat je helemaal hyper bent als je al weet welke schoenen je gaat krijgen!

Ik hoef geen drempel over om te gaan hardlopen. Heb alweer zin om vanavond te gaan. Ik vind het heerlijk, lekker een beetje bootjes kijken terwijl ik over de zeedijk loop. En dan loop ik alle opgekropte frustraties en spanningen eruit, die ik opspaar voor tijdens het lopen!

Ik wil vanavond mijn hardlopen verlengen. Ik loop nu 20 minuten achter elkaar hard, maar zit nog in dubio of ik eerst met 2 minuten moet beginnen of gelijk 5 minuten moet verlengen. Wat een lastig dilemma.

Dat was ook het eerste wat ik dacht hoor, dat het aan m'n schoenen lag. Maar ik had het in beide knieën. Plus dat ik vanuit het niets begon te hardlopen.
Ik heb wel echte Nike running schoenen, maar niet aangepast op mij. Wil eerst wat langer lopen voordat ik iets nieuws aanschaf, wat echt op maat is. En natuurlijk oefeningen doen. Ik liep Evy precies zoals het moest, maar misschien dat ik nu af en toe twee dagen rust hou. Weet het nog niet zeker.
muntdrop schreef:Nouhou ik wil ook schoenen >=[. Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik eerst week 3 ga uitlopen (dus nog 6 lessen). Ik ga vanmiddag weer lopen, maar ik zit nog steeds in mijn pyama xD
Dat je dat kan!
Zodra ik uit bed kom doe ik gewone kleren aan. M'n zusje kan ook de hele dag in haar pyamabroek rondlopen.