Citaat:
hoewel ik moet zeggen dat de toon van de discussie mij nogal tegenstaat. Het komt op mij nogal arrogant over om plotseling met (overigens niet foutloze) zinsnedes in het Engels te komen die ruwweg zeggen dat als je niet een heleboel piercings hebt en bij voorkeur zelf mag piercen je je bek maar moet houden.
***ik wilde dit laten rusten, maar omdat je hiermee dus gewoon ingedekt een aanval opent***
Je begint je zin met;
'' nou heb ik er zelf geen verstand van''
Lente schreef:Nou heb ik geen verstand van piercings maar water uitkoken is nogal achterhaald.
Dan vraag ik me af wat voor antwoord je verwacht had.
Ik geef een antwoord op een vraag, met een advies.
Vervolgens word er geroepen dat uitgekookt water achterhaalt is!
Ja, kan zijn. Maar ik geef wel iets waar ze iets mee kan zonder dat ik het advies van een ander onderuit tracht te halen.
Dat je dat interpreteert alszijnde;
Je moet hier heel veel piercings hebben, of zelf mogen piercen.. Tjsa, dat is hoe jij het opvat.
Hierop zeg ik ook nog;
Do i need to continue....
Ja, inderdaad. Je zegt er geen verstand van te hebben, waarom zou ik doorgaan dan?
Waarom zou ik een heel betoog gaan houden over het wel of niet uitkoken van water, omdat jouw HAP zegt dat dat niet hoeft? Waarom zou ik hier trachten om een doktersadvies onderuit te trappen? Omdat jij een arts had die vond dat het niet hoefde?
Denk t niet. Ben ik niet de aangewezen persoon voor.
En toch probeer ik je een inzicht te geven, waarop JIJ de toon zet, niet ik.
Lente schreef:Ik weet niet hoe goor jouw kraan en vaatwasser zijn?
Leg me eens uit dan waarom het anders is bij een piercing dan bij een oorontsteking, keelontsteking, ontstoken wond, navel, etc?
Water komt uit dezelfde kraan hoor, ontsteking zit in hetzelfde lichaam.
Maar omdat het een piercing betreft moeten we ineens overdrijven?
Dat je je aangevallen voelt door een naar jouw inziens ''foute zinsnede'' in het Engels waarmee ik, volgens jou bedoel dat je je bek moet houden...
He, ik zeg hier nergens dat iemand zn bek moet houden.
Echter denk ik wel dat de toon die de muziek maakt inderdaad gezet is, maakt mij verder niet uit.
K heb een heel leven naast bokt.
Daarnaast is het inderdaad zou dat het zomaar zou kunnen zijn dat ik snap welke adviezen ik geef, en dat ze ook nog weleens zouden kunnen kloppen..
Maar zelfs dit lees je niet, want alles wat op google staat klopt niet. Omdat Jouw arts ooit gezegd heeft dat water niet uitgekookt hoeft te worden.
Lente schreef:Gelukkig is alles wat op Google staat altijd waar

Raar ook dat ik al jaren in een shop sta te werken en al het eea voorbij heb zien komen.
Noem me arrogant, i couldnt care less.
Mensen vragen adviezen, die krijgen ze, en daarmee mogen ze doen wat ze willen.
En ja, ik heb er zoveel gehad, die zijn niet meer te tellen, en ja, ik mag piercings zetten, en ja, we hebben een eigen shop.
En ja, die loopt prima, en ja ik heb er meer verstand van dan jou.
Want volgens mij geef ik jou 3 pagina's ook nog advies, en kennelijk kun je het wel aannemen als het om jezelf gaat.