[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 10:26

Of je nou kookt of niet, blijkbaar is het beiden niet slecht. Maar toen mijn stretch die laatste keer geïrriteerd was geraakt heb ik het water ook gewoon gekookt, lost het zout lekker snel op en kon ik gelijk een kopje thee zetten. :D Ik heb het altijd zo gedaan en ik voel me daar prettig bij, dus wanneer een huisarts zou zeggen "maar je hoeft het niet meer te koken, want kraanwater is schoon genoeg van zichzelf" zou ik vriendelijk bedanken voor de info en het alsnog koken. Ik hoop toch dat iedereen dat voor zichzelf mag kiezen? :o

Lieffiefi

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 11:29

Ik snap bepaalde ernstig overtrokken reacties ook niet. Beetje ''I am a dramaqueen gedrag''.
Tussen mij en Lente is verder weinig aan de hand; ze geeft aan dat het achterhaalt is, en aan het eind zeg ik dat het het advies is wat wij in de shop geven.
Prima dat je daar niet overstemt.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 12:00

Zo reageren ze hier altijd als je advies geeft *haalt schouders op* Dan moeten ze maar geen advies vragen hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 12:07

Bij mij ook no hard feelings hoor, hoewel ik moet zeggen dat de toon van de discussie mij nogal tegenstaat. Het komt op mij nogal arrogant over om plotseling met (overigens niet foutloze) zinsnedes in het Engels te komen die ruwweg zeggen dat als je niet een heleboel piercings hebt en bij voorkeur zelf mag piercen je je bek maar moet houden.

Ook al is dit pas mijn tweede piercing, ik ben gelukkig wel gezegend met een dosis gezond verstand en een brede interesse.

Met mijn neuspiercing gaat het prima overigens. Jeukt enorm dus soms best lastig om eraf te blijven. :')

Het is dat ik weet dat hij pas net zit. Hij ziet er vanaf het begin al uit alsof hij er jaren zit. :')

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 12:33

Citaat:
hoewel ik moet zeggen dat de toon van de discussie mij nogal tegenstaat. Het komt op mij nogal arrogant over om plotseling met (overigens niet foutloze) zinsnedes in het Engels te komen die ruwweg zeggen dat als je niet een heleboel piercings hebt en bij voorkeur zelf mag piercen je je bek maar moet houden.

***ik wilde dit laten rusten, maar omdat je hiermee dus gewoon ingedekt een aanval opent***

Je begint je zin met;
'' nou heb ik er zelf geen verstand van''
Lente schreef:
Nou heb ik geen verstand van piercings maar water uitkoken is nogal achterhaald.

Dan vraag ik me af wat voor antwoord je verwacht had.
Ik geef een antwoord op een vraag, met een advies.

Vervolgens word er geroepen dat uitgekookt water achterhaalt is!
Ja, kan zijn. Maar ik geef wel iets waar ze iets mee kan zonder dat ik het advies van een ander onderuit tracht te halen.
Dat je dat interpreteert alszijnde;
Je moet hier heel veel piercings hebben, of zelf mogen piercen.. Tjsa, dat is hoe jij het opvat.

Hierop zeg ik ook nog;
Do i need to continue....

Ja, inderdaad. Je zegt er geen verstand van te hebben, waarom zou ik doorgaan dan?
Waarom zou ik een heel betoog gaan houden over het wel of niet uitkoken van water, omdat jouw HAP zegt dat dat niet hoeft? Waarom zou ik hier trachten om een doktersadvies onderuit te trappen? Omdat jij een arts had die vond dat het niet hoefde?
Denk t niet. Ben ik niet de aangewezen persoon voor.
En toch probeer ik je een inzicht te geven, waarop JIJ de toon zet, niet ik.
Lente schreef:
Ik weet niet hoe goor jouw kraan en vaatwasser zijn?

Leg me eens uit dan waarom het anders is bij een piercing dan bij een oorontsteking, keelontsteking, ontstoken wond, navel, etc?

Water komt uit dezelfde kraan hoor, ontsteking zit in hetzelfde lichaam.

Maar omdat het een piercing betreft moeten we ineens overdrijven?

Dat je je aangevallen voelt door een naar jouw inziens ''foute zinsnede'' in het Engels waarmee ik, volgens jou bedoel dat je je bek moet houden...
He, ik zeg hier nergens dat iemand zn bek moet houden.

Echter denk ik wel dat de toon die de muziek maakt inderdaad gezet is, maakt mij verder niet uit.
K heb een heel leven naast bokt.
Daarnaast is het inderdaad zou dat het zomaar zou kunnen zijn dat ik snap welke adviezen ik geef, en dat ze ook nog weleens zouden kunnen kloppen..
Maar zelfs dit lees je niet, want alles wat op google staat klopt niet. Omdat Jouw arts ooit gezegd heeft dat water niet uitgekookt hoeft te worden.
Lente schreef:
Gelukkig is alles wat op Google staat altijd waar :)

Raar ook dat ik al jaren in een shop sta te werken en al het eea voorbij heb zien komen.
Noem me arrogant, i couldnt care less.
Mensen vragen adviezen, die krijgen ze, en daarmee mogen ze doen wat ze willen.

En ja, ik heb er zoveel gehad, die zijn niet meer te tellen, en ja, ik mag piercings zetten, en ja, we hebben een eigen shop.
En ja, die loopt prima, en ja ik heb er meer verstand van dan jou.
Want volgens mij geef ik jou 3 pagina's ook nog advies, en kennelijk kun je het wel aannemen als het om jezelf gaat.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 12:44

Moderatoropmerking:
Dames, kunnen we er om denken dat bij het communiceren via internet er veel signalen (zoals toonhoogte, stemgeluid, gezichtsuitdrukking) etc verloren gaan? Dat maakt het discusieren erg lastig en de kans groot dat dingen 'verkeerder' begrepen worden dan ze bedoelt zijn.

Misschien een goed idee om er vanuit te gaan dat niemand iemand wilde afsnauwen of de mond snoeren en vanaf hier gewoon weer ontopic verder te gaan?

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 14:25

Een ontsteking is een ontsteking, alleen bij een piercing is er een extra risico aan verbonden en dat is dat je piercing eruit gaat groeien of dat het alleen maar erger wordt.
Wat je doet als je advies krijgt is altijd nog je eigen pakkie aan.

Maar goed even verder ontopic:

Vumana89: Spoelen gaat erg goed, hij is weer braver aan het doen. Zit nog wel steeds een klein wondje naast maar die laat ik lekker voor wat het is en spoel om het schoon te houden en dus erger te voorkomen.

Verder ben ik erg blij met mijn piercings en doen ze eigenlijk altijd braaf.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 14:35

Kunnen piercings braaf doen ;)

Heel goed, ik ben blij dat het er rustiger uitziet :D

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 16:58

Joepie! Ik heb eindelijk mijn tragus laten zetten bij Bodycult. Het was zo gepiept. :) Ik ben er heel blij mee. :)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 17:04

Vumana89 schreef:
Door keloiden mag nooit gepierct of getatoeerd worden.

haha oeps, volgensmij krijg ik mijn piercing (na nu 2 weken?) niet meer in, oliebol, dadelijk maar buttelen tot die er in zit. Erachter piercen is niet mooi, dan zit het bovenste bolletje ver boven mn navel.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 17:06

Beetje vaseline op de piercingstaaf doen.. Dat wil weleens helpen ;)

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 17:07

Adamootje schreef:
Joepie! Ik heb eindelijk mijn tragus laten zetten bij Bodycult. Het was zo gepiept. :) Ik ben er heel blij mee. :)

Gefeliciteerd! *\o/*

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 19:52

Jeej, ik heb vandaag een Medusa laten zetten, 2x felle prik!
Heb er nu gelukkig al helemaal geen last meer van :)

Miekemuis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 21:52

Ik las iets over tea tree olie op je piercing druppelen, iemand ervaring mee? Wat doet het juist? Of is het net niet goed?

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 22:14

Vumana89 schreef:
Kunnen piercings braaf doen ;)

Heel goed, ik ben blij dat het er rustiger uitziet :D

Haha ja zo noem ik dat (a)
Als ze verder niet lopen te k*tten zijn ze braaf en doen ze het wel dan zijn ze stout haha.
Beschouw ze soort van ja hoe kun je het noemen? Kinderen haha

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 22:20

Hahahaha echt?

Ik beschouw mn paard als mn kind.. maar mn piercings...

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 22:21

Ik beschouw sowieso mn diertjes als mn kinderen maar ergens mn piercings ook haha. Omdat ze toch een deel van mij zijn... Hmmm moeilijk haha

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 22:22

Ja oke. Ze horen bij je en je word 1 met ze... daar kan ik inkomen :D

Dat heb ik heel erg met mn tatoeages. Maar die zijn heeeeel belangrijk voor me.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 22:34

Klopt, zo komen er minimaal 2 op mijn lichaam die een hele grote betekenis hebben. Die andere 2 die komen hebben ook betekenis maar iets minder.
Pb anders even, anders gaat het hier straks over tattoos haha

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 22:42

Vumana89 schreef:
Adamootje schreef:

Gefeliciteerd! *\o/*

thanks! :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:22

Miekemuis_ schreef:
Ik las iets over tea tree olie op je piercing druppelen, iemand ervaring mee? Wat doet het juist? Of is het net niet goed?

Ik heb het 1x moeten doen van de piercer, toen ik een soort van mega talgbult achter mn piercing kreeg. Ik moest 's avonds voor ik ging slapen wat olie op een wattenstaafje druppelen en hier de bult + mn piercing mee insmeren. 's Ochtends moest ik mijn piercing gelijk schoonmaken met milde zeep, want de tea tree olie zou te agressief zijn om de hele dag door te gebruiken. Er werd me op het hart gedrukt om het echt alleen voor het slapen gaan te gebruiken en 's ochtends goed weg te wassen. Ik heb dit een tijd gedaan en de bult is toen uitgedroogd en eraf gevallen. Sinds dien heb ik er nooit meer last van gehad! Persoonlijk zou ik het dus alleen op advies van piercer/huisarts gebruiken.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 14:13

Jaa mijn pretties zijn er :D
Afbeelding
Afbeelding

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 14:24

Ohhh, ik vind ze mooi hoor maar damn, zou dood bang zijn dat m'n lellen uitscheuren en vind ze niet echt heel praktisch :') Ik ben ook zo'n miep af en toe.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 14:37

Dat gebeurd niet zo snel hoor ;)
Ik ga ze ook met een clearskin dragen zodat het iets beter te dragen is.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 14:52

Héel mooi! :D