Fleur1984 schreef:Die hebben dan allemaal geklust voor de eisprong = MEISJE
Bij ons was het erna = JONGEN
Enfin, hoe men aan alles een uitleg kan geven he

ik heb altijd gehoord dat jongens sneller zijn, maar meisjes langer leven
als zaadjes dan dus he 
suze_ schreef:wat een zwangeren allemaal hier opeens.. hopelijk sta ik ook snel aan die andere kant.
eerst eens een mooie bruiloft!!

kijk eens

mijn liefje zijn minutes of fame
http://www.elle.nl/mode/streetstyle/Str ... Amsterdam6(foto 13 hihi)
aaah gaaf 
en ik hoop dat wij idd zometeen ook tot de zwangeren behoren 
Kel_91 schreef:Mag ik me hier ook melden =D ?
11 november uitgerekent van ook jawel een MEISJE, heb 15 weken lang ziek op bed gelegen en ook opgenomen geweest dus als iemand tips nodig heeft met de misselijkheid pb maar !!
Nu druk met de babykamer en alles eromheen. Volgende week maandag een 4d pretecho dus ben benieuwd hihi.
Liefs
welkom!!! en gefeliciteerd
wat naar zeg dat je zelfs opgenomen was!!!!
Esplendido schreef:Wij krijgen ook een jongen!
Via belly Fashion, zalando of Wehkamp kun je ook positiekleding bestellen.
aaaaaaaah wat leuk nog een jochie in het topic 
Mer1980 schreef:Weet iemand hoe het zit met bevallen in het buitenland? Mijn partner en ik wonen 4 maanden per jaar in Oostenrijk. Van 1 dec t/m 1 april. Hij moet daarheen ivm zijn werk, anders heeft hij geen inkomsten. We hebben daar ook een prima appartement. De zorg is daar goed. Mijn zorgverzekeraar (Agis) geeft echter aan: een zwangerschap is geplande zorg dus je dient dat in Nl te plannen. We kunnen dit wel aanvragen, maar het komt erop neer dat we veel zelf moeten betalen. Mijn partner is wel in Oostenrijk apart verzekerd omdat hij daar werkt, maar dat is dus wel voor zijn kind, maar niet voor mij zegmaar. We zijn nog op zoek naar een verzekeraar die dit gewoon vergoed en de kosten voor zorg daar wijken niet af met de kosten van zorg in Nederland. Echter de aangifte van de kleine spruit kan dus ook niet binnen 3 dagen. Dus hoe zit het dan met de nationaliteit van de kleine. Allemaal dingen die we aan het uitzoeken zijn. Anders zal ik alleen in Nl achter moeten blijven om te bevallen, Mijn partner vliegt dan uiteraard heen en weer, maar om nu een heel huishouden te runnen in mijn eentje als ik op het einde van de zwangerschap loop zie ik ook niet zitten. Dus ik zou ook graag daar willen bevallen. Wij zijn ook niet getrouwd en hebben ook (nog) geen geregistreerd partnerschap.
kan je niet een afspraak bij je gemeente vragen dat ze uitleg kunnen geven oid?
volgens mij is het qua nationaliteit iig altijd waar het geboren wordt toch?
ben je dus uitgerekend in de tijd dat je normaal daar bent??
kan je dan anders niet hier in NL blijven dat je partner even over komt oid ik noem maar wat 
Nell_ schreef:Wat grappig dat je bij ivf de voorkeur van het geslacht kan aangeven!
Hier idd meer zwangere dan klussers. Komt misschien omdat daar minder over gesproken wordt

?
Wat ik me eigenlijk afvroeg, tot hoeveel dagen ná je eisprong kan je zwanger raken? En ervoor?
Want je hebt 2 vruchtbaarste dagen, maar een zaadcelletje kan bijv langer overleven. Hoe zit dat met erna? Na je eisprong?
was dat geen geintje over de IVF? zou wel grappig zijn als je dat idd kan aangeven 
ja maar grappig dat bij het zien van de titel er dus steeds meer 'zwangeren' binnen komen vallen, dan mensen die 'er klaar voor zijn om zwanger te raken' whahaha
zaadjes kunnen 3 a 4 dagen leven en je ei leeft maar 6 uur heb ik altijd geleerd
dus 4 dagen voor je eisprong seks hebben kan al raak zijn
Nell_ schreef:Ik ben héél onregelmatig. Nu in 2,5 jaar 3 keer ongesteld geweest. Alles na mijn zwangerschap, Fay is nu bijna 11 maanden

heb je geen PCOS dan?
Mer1980 schreef:Tsja klussen, wij klusten en klussen nog iedere dag, alhoewel door de misselijkheid en de vermoeidheid is de frequentie en de duur wel wat terug gelopen, dus tsja, misschien gewoon lekker iedere dag van bil en eens moet het raak zijn. Ik zou dus ook niets weten van jongetje of meisje voor / na de eisprong....
jeetje iedere dag
das niks voor mij whahaha
toen wij het van het ZH maar 'om de dag moesten doen' had ik op een gegeven moment al zoiets van.... pfffff..... whahahaha
kimberley12 schreef:Iemand ook ervaringen met babyzwemmen? En hoe oud was jullie baby toen jullie hiermee begonnen?
ik ben pas een paar weken terug voor het eerst wezen zwemmen, eigenlijk vanwege mijn borsten, ben nu net pas geopereerd dus vanaf nu wil ik vaker gaan
ik heb ook gehoord dat de chloorlucht niet zo goed schijnt te zijn, maar ja toen zei iemand anders die ik ken 'wat moet dat half uurtje in de week nou aanrichten' toen dacht ik ja, een half uur is ook eigenlijk niks.... en in de meeste zwembaden hebben ze een apart bad voor babyzwemmen met minder chloor enzo
Zahlina schreef:Zo ik heb me een ochtentje vermaakt met Eventing, totdat het stroom weer uitviel.
Vriendlief stelde voor om morgenochtend te gaan testen mocht ik nog niet ongi zijn geworden.
Dank jullie wel met alle lieve berichtjes!!
Oh en over een jongetje of een meisje, met de paarden hielden we er wel rekeing mee wanneer in de hengstigheid te dekken.
Mocht het bij ons nu raak zijn dan zou ik niet weten wat het wordt, behalve een alcoholist want ik was heel erg dronken toen ik mijn eisprong had

spannend!!!!!
en hoe zit het bij paarden dan??? werkte dat echt???
Joanne1987 schreef:ow god... krijg echt een super idioot beeld bij het babygym gedoe...
zie echt type huismus op van die lelijke elastieken gymschoenen met een baby in de armen door een gymzaal spurten haha en hoelahoepen met baby in de draagzak
@ friemel, het was dus een geintje dat hij wilde trouwen?? of lees ik het nou verkeerd 
het ZH gaf ons dus ook advies om om de dag seks te hebben
ik weet niet of ze met het onderzoek uit jouw stukje bedoelen elke dag of juist langere tijd/meerdere dagen niet
om de dag lijkt me voor de productie ook wel voldoende
bij ons werd de druk door dat verplichte zo groot bij mijn man, dat hij op een gegeven moment niet eens meer kon 'komen' hij snapte er zelf geen bal van en het werd alleen maar frusterend
dus dat verplichte laten varen en gewoon weer gaan doen als we zin hadden
gelukkig regelt moeder natuur het ook zo (iig bij mij) dat ik rondom mijn eisprong ook echt meer zin heb