Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fenja schreef:Hallo lieve knie vrienden. Hoe is het met iedereen? Hier bagger beetje vervelend nieuws gehad afgelopen vrijdag. Ik heb vorig jaar oktober kijkoperatie knie gehad na aanhoudende pijnklachten en klachten van er door heen gaan. Arts assistent heeft de operatie gedaan en alleen gevonden dat de nieuwe voorste kruisbanden die er in 2009 ingezet is misschien iets te slap is. Na aanleiding daarvan eerst fysio gehad maar dat hielp natuurlijk niets. In maart weer terug geweest naar arts assistent en die heeft me weer doorgestuurd naar de orthopeed. Die heeft mri laten maken en nu blijkt dat ik mijn binnenste knieband ook nog eens volledig afgescheurd heb. Eerst 6 weken nu een brace om te kijken of de pijnklachten verminderen daarna als de klachten inderdaad verminderd zijn wordt er een nieuwe operatie in gepland om de nieuwe mediale band er in te zetten. Maar bij mij wordt dat er complex omdat ik er dus al een nieuwe voorste kruisbanden in heb zitten. Na die 6 weken gaat dus de orthopeed van mijn voorste kruisbandoperatie en de orthopeed die ik nu heb samen kijken hoe ze dit aan gaan pakken. Herstel van deze operatie staat gelijk aan die van de voorste kruisbanden. Ik baal hier dus enorm van. Ik ben als het ware terug bij af en ga weer een erg lang traject in. Tot zover mijn u-date. Hoop dat het bij jullie beter gaat.