Ik ga zo de sportschool in, ben benieuwd! Programma hebben we wat opgeschroefd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus idd 0.8 er af 
Ach, wie weet, misschien ben ik over een paar jaar wel zo fanatiek dat ik het ook mooi ga vinden 
Wel fijn, want dan ben ik nu idd al meer dan 3 kg afgevallen! Eigenlijk in een maand tijd, want de eerste paar maand viel ik eigenlijk niet af. Hmz, dan moet het dus ook niet veel sneller gaan, anders val ik te snel af en word het ongezond...
Schoot twee meter de lucht in toen ik wakker schoot van die knallen!!
En dat meisje is ook gespierd 
Als je de een hebt behaald kun je weer verder en dat voelt veel beter
Ik wil me gewoon fijn voelen om mn eigen lijf, dat is vooral mn doel eigenlijk.
De volgorde van de oefeningen is aangepast: ik smokkelde door tussen de lunges en squats in eerst schouders mee te pakken
Nu eerst squats (waarbij hij mn techniek nog wat heeft aangepast) , dan lunges (die zijn ook aangepast, niet meer uitstappen, terug en dan met andere been uitstappen, maar blijven staan en dan alleen zakken en weer omhoog zegmaar), dan legcurl, adductor been, abductor been, chest press, shoulder press, optrekken met hulp, lowerback strekken, arm curl en arm extention strekken. Dan nog wat buikspier oefeningen en hij vond de oefening die ik van de week had geleerd op de fitnessbal een hele goede dus die blijf ik ook doen.
, de buurtjes die soms veel lawaai hebben waren weg, dus was zoooo relaxed!! 

Dus ben heel blij dat ik dit krachttrainen leuker vind dan wat ik eerst deed 
missfitness schreef:Wat is het toch heerlijk weer! Zo net even lekker in de tuin gelegen na 1000 situps, de buurtjes die soms veel lawaai hebben waren weg, dus was zoooo relaxed!!
Mn blokjes liggen er weer mooi op!
Vette respect!
Matheno schreef:Happy Birthday to me!
stoer!
wat ben jij goed bezig zeg! Lekker doorgaan zo!!!
super.
Wajooo
Ik doe er altijd 300
En das zat, haha!
Ziet er goed uittt
Hmz... Misschien moet ik iets minder kritisch zijn op mezelf...