Dik ben ik niet, wauw dat is nieuw dat ik dat zeg. Maar heb wel een buikje, word daar wel is op aangesproken en daar ben ik niet bepaald blij mee..
 Dik ben ik niet, wauw dat is nieuw dat ik dat zeg. Maar heb wel een buikje, word daar wel is op aangesproken en daar ben ik niet bepaald blij mee..Ik wil graag op een gezonde manier, paar kilotjes kwijt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

LynnDenise schreef:Je mag hier wel lijstjes posten hoor Dreamy, maar dan moet je er wel wat vragen over hebben of er iemand naar willen laten kijken
 , maar ik heb niet echt vragen. Het was meer een stokje achter de deur van "Oeh, als ik dit eet dan komt het ook op het lijstje en dan ziet iedereen dat ik slecht heb gegeten
 , maar ik heb niet echt vragen. Het was meer een stokje achter de deur van "Oeh, als ik dit eet dan komt het ook op het lijstje en dan ziet iedereen dat ik slecht heb gegeten   " en dan at ik het minder snel
 " en dan at ik het minder snel 

Welkom hier trouwens!
 Welkom hier trouwens!                                                         

Ook zou ik gaan voor minder kaas.
 Ook zou ik gaan voor minder kaas. Kun je beter jam met de natuurlijke suikers van het fruit nemen (zal er vast wel zijn, biologisch?)
 Kun je beter jam met de natuurlijke suikers van het fruit nemen (zal er vast wel zijn, biologisch?)  natuurlijke fruitsuikers zijn niet heel erg en ik zie ook dat je lekker veel fruit eet
 natuurlijke fruitsuikers zijn niet heel erg en ik zie ook dat je lekker veel fruit eet  goed zo
 goed zo 

Maar als je veel sport moet je inderdaad wel wat zwaarder eten, daarom zou ik dan in jouw geval brood ook niet helemaal schrappen. Doe dan 'sochtends brood en je lunch wat lichter of je avond eten lichter (ontbijt niet lichter maken, dit is je start en basis van de dag!)
 Maar als je veel sport moet je inderdaad wel wat zwaarder eten, daarom zou ik dan in jouw geval brood ook niet helemaal schrappen. Doe dan 'sochtends brood en je lunch wat lichter of je avond eten lichter (ontbijt niet lichter maken, dit is je start en basis van de dag!)  

Ben 15 jaar, en sinds ik onderstaande dingen eet ben ik 4 kg afgevallen. Maar ik moet eigenlijk eerlijk zeggen dat ik geen idee heb of ik wel 'normaal' eet op een dag, wat meer of minder kan. Iemand commentaar?
 Ben 15 jaar, en sinds ik onderstaande dingen eet ben ik 4 kg afgevallen. Maar ik moet eigenlijk eerlijk zeggen dat ik geen idee heb of ik wel 'normaal' eet op een dag, wat meer of minder kan. Iemand commentaar?