Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 07:38

Goedemorgen :)
Ik zit er al een tijdje over te denken om flip in extensions te gaan kopen, echter mijn vraag was, zijn hier mensen met ervaringen daarmee? :) En het hoe en wat... het ziet er simpel uit maar of het echt ook zo is :P ?
En niet geheel onbelangrijk, zijn extensions in het algemeen nou zwaar aan je hoofd of niet?

_KaWi_

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 11:52

Ik heb sinds een aantal weken flip in exstensions.
Een paar jaar geleden clip ins gehad maar vond dat toch heel erg vervelend en veel tijd kosten met inzetten.
De flip in flip je echt zo in :D Heel erg makkelijk hoor.
Ik heb niet zo'n hele lange en heb mijn eigen haar in laagjes geknipt en je ziet het bijna niet.
Het gewicht valt wel mee, vooral het touwtje over de hoofd vind ik erg irritant.

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 19:48

Woehoe zaterdag krijg ik ook extensions! Spannend haha
Vroeg me alleen af of je extensions ook kan kammen als ze nat zijn? Want heb het idee dat je ze er dan uit kan trekken ofzo.. maar elke keer helemaal fohnen en dan pas kammen is voor mij ook niet ideaal omdat ik dan nog meer klitten krijg..
Wie weet hier het antwoord op?
Ik heb wel al zon extensionborstel besteld.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 20:22

Allejandro schreef:
Goedemorgen :)
Ik zit er al een tijdje over te denken om flip in extensions te gaan kopen, echter mijn vraag was, zijn hier mensen met ervaringen daarmee? :) En het hoe en wat... het ziet er simpel uit maar of het echt ook zo is :P ?
En niet geheel onbelangrijk, zijn extensions in het algemeen nou zwaar aan je hoofd of niet?

Ik heb ook een flip in extension!
Is echt heel eenvoudig om in te doen, haha, ga hem alleen zaterdag even laten bijknippen :).

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 20:41

Bedankt voor de reacties al op mijn vragen. Het touwtje lijkt mij ook niet ideaal. Hebben jullie het dan even in of hele dagen? En hoe bepaal je de kleur..dat is nog best lastig vind ik wel!

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 22:38

Waar bestel je goede flip ins? Ik zit er namelijk ook over na te denken :P en net als bovenstaande ben ik ook benieuwd of ze de hele dag makkelijk in kunnen houden.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 00:08

hoi hoi

ik ga binnenkort denk ik ook aan de extensions hihi. ik heb zelf veren in mn haar gezet een aarig hoopje :P En wil ook extensions met microring. Hebben jullie daar ervaring mee? ook als je haar vast zit? in een staart enzo.

groetjes

_KaWi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 16:42

Ik heb ze gewoon bij de kapper gehaald.
Op http://www.flipinhair.nl kun je verkooppunten bij jou in de buurt zien.
Zij hebben de goede kleur uitgekozen en besteld.
Kost wel wat :D

Edit; ik heb ze trouwens gewoon de hele dag in hoor.
Niet naar stal trouwens.

_KaWi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 16:51

Ik zal wel ff kijken of ik een goede met en zonder foto kan maken morgen.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 21:01

_KaWi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 21:07

ik durf hem niet te dragen als het hard waait hoor. Ben echt bang dat je het dan ziet zitten :+

_KaWi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 21:08

Whoei _Lies_ die van jou zijn echt lang :D Ik heb ze veel korter. Wilde niet dat het zoveel opviel als ik ze niet in heb :o

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 21:09

Wist ook niet dat het zo lang zou zijn, haha, mijn normale haar valt tot net over mijn schouders :P.

_KaWi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 21:10

Vind het wel mooi hoor!
Ik heb echt een moeilijke kleur dus durfde het niet online te bestellen.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 21:11

Ja dat had ik ook wel een beetje, omdat mijn haar onwijs licht is, dus had foto's uitgewisseld via de mail met die kapster :))

Dankjewel!

Maaraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 21:50

Voor de liefhebbers heb ik nog een originele flip in hangen.
Slechts 1x gedragen. Daarna andere haar kleur genomen dus kan ik hem niet meer gebruiken. Licht as blond. Voor meer info pb me maar.

W0PPY

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 13:42

Ooh handig topic! Hier mensen met ervaring in kort haar? Mijn haar is nu zo'n 10 centimeter op zijn kortst (achter) en voor zo'n 15 centimeter. Wil het ZO graag weer lang maar ben bang dat het nu nog te kort is voor extensions. Haar is overigens kort om persoonlijke redenen en niet omdat ik het zo graag af wilde knippen ;)
Mochten er ervaringsdeskundigen zijn in combinatie met kort haar, hoor ik het erg graag! Mag evt. ook in privebericht!

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 12:51

Ik heb een half lange en een lange flip in!

Dit is de lange

Als ik echt veel volume wil doe ik ze gewoon beide in :j

Persoonlijk vind ik vaste extensions fijner, maar na anderhalf jaar ging mijn haar daar wel kapot aan :j Dan vind ik een flip-in een prima alternatief! En lekker makkelijk is dat je het niet altijd mee hoeft te wassen :)) Scheelt heeeeel veel werk met föhnen!

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 14:54

Gerbenfroh schreef:
Heeft iemand belang bij http://www.1001extensions.nl/50/67-exte ... -50cm.html

Twee pakjes van deze extensions? :) 1x ingehad thuis een uurtje, niets voor mij. Ze zijn overigens wel echt prachtig. 100% natuurlijk menselijk haar.

2x 70 gram, lengte 50 cm en licht golvend.

Dus dan krijg je:
2 band van 20 cm breedte en 50 cm lengte
4 banden van 15 cm breedte en 50 cm lengte
4 banden van 10 cm breedte en 50 cm lengte
4 banden van 5 cm breedte en 50 cm lengte

[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]

Mijn eigen haar komt tot iets over de schouders.

NIEEEMAND?

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 09:21

Ik heb het idee dat hier in het topic heel veel kennis zit en ben benieuwd naar wat jullie mij aanraden.

Van mezelf heb ik vrij pluizig haar, dat ik elke dag stijl. Nu wil ik graag extensions. Het liefst zou ik verlenging willen, maar dat wordt erg duur. Nu heeft de kapper waar ik het bij wil doen ook extensions van Socap en deze zijn een stuk goedkoper.

Mijn issue is nu: of 125 extensions van Socap voor een verlenging, of 75 extensions van Indian Gold voor alleen een volume boost. Het liefst zou ik er natuurlijk 125 van Indian Gold, maar dat kan ik niet betalen haha.

Heeft iemand ervaring met Socap? Ik hoorde dat deze extreem veel verzorging nodig heeft en er snel sroog uit ziet. Klopt dit? En hoe zit dat met Indian Gold?

Blijven extensions verder goed stijl, of moet je deze ook stijlen?

Zijn er verder dingen die ik nog moet weten, of waar ik op moet letten?

Bedankt allemaal!

Edit: typos

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:46

Hoi,
Hier staat redelijk wat informatie over merken en waar je op moet letten: http://xliesjex.infoteur.nl/specials/ha ... sions.html (onderaan kun je doorklikken, staan ook dingen over verschillende merken in.)

Ik zou persoonlijk nooit so cap in mijn haar doen. Hoe dik is jou haar? Ik had aan 100 extensions van Indian gold genoeg. Verder zou je ook andere merken kunnen overwegen zoals Great Hair of Virgin lengths.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 12:13

Ik heb extensions gehad van so cap (de echte dan, want je hebt geloof ik 3 verschillende) en nooit problemen mee gehad. Altijd tevreden geweest. tuurlijk zal indian gold of great lengts beter zijn, maar goed, hier betaal je ook dik voor!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 12:17

Je hebt drie versies van So Cap, original en nog twee anderen. Hier staat het redelijk duidelijk beschreven:
http://www.beautybyroos.nl/merken/socap ... merk-socap

Ik heb original so cap gehad, omdat het mijn eerste keer extensions was, was ik wel tevreden, maar later heb ik mooiere extensions gehad. Persoonlijk zou ik nog even doorsparen en voor een ander merk gaan.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 13:13

Beauty by Roos lijkt me leuk om eens heen te gaan maar wat duur! 60 euro meer voor 100 stuks Indian gold dan waar ik ze gezet heb.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 13:14

Ik heb de 'echte' socap gehad. hiervan is ook maar 1 lengte beschikbaar en dit is 65 cm. Moet zeggen dat het ook betaalbaar is. En echt geen troep. Ik vind het zonde om 500 euro aan extensions neer te leggen en binnen 3-5 maanden gooi je het weer weg,