Ik heb er 2 van Rimmel ui tjechie. Kennen jullie die 60 seconds daarvan? Daar had ik er in Tjechie dus 3 van gekocht, samen 2,50. Precies zelfde als nl.
Tiffany
Geplaatst: 03-07-12 17:52
Wat een koopje he ik had die rode met een glittertje daarvan, super fijn spul maar wordt snel oud.
bij cbc? Zijn altijd vrij vlot met leveren 3/4 dagen na de betaling heb ik het meestal wel binnen
eline10
Geplaatst: 06-07-12 15:51
Hoi!
Er is heel veel nagellak in de aanbieding bij de trekpleister Essence, 2 voor €2 NYC, 2 voor €3 Catrice, 2 voor €4 en nog eentje voor €10 maar ik weet het merk niet meer.
Hmm, mijn favorieten blijven toch China Glaze, NYC en Kiko. Ik vind de kwastjes van Essie te breed , maar ik snap dat als je niet van die smalle nageltjes hebt zoals mij ze wel fijn zijn haha! Essie heeft wel heel veel leuke kleurtjes.
Sterre
Geplaatst: 06-07-12 16:11
Van de Essie nagellak heb ik nog geen kleurtje gekocht, want ik heb van de week geinvesteerd in de topcoat en een flesje vond ik duur genoeg. Maar ben echt hardstikke tevreden over de topcoat; heb het er nu bijna 6 dagen opzitten en mijn nagellak is nog steeds mooi ! Ook harde de lak daarmee super snel uit. Ik heb ook best smalle nagels, maar voor mij werkt dat kwastje prima .
Ik heb nu 56 potjes en van sommige heb ik ze nog niet eens geprobeerd! Ik ga zo maar eens water Marble doen!
_Apple_
Geplaatst: 06-07-12 19:36
Het resultaat van Water marble met paars en zilver, met daarna glitter. Sorry als de foto onduidelijk is heb ze via mijn tablet gemaakt. Die is mooi!!! Toch mooi geworden?
Erg leuk Apple! Ik ben een ramp op watermarble gebied
Ik heb momenteel Hello Kitty stickertjes over mijn acrylnagels, met een gel topcoat. Erg schattig Vanavond gellak op mijn teennagels gedaan (lichtroze) met witte strikjes op mijn grote tenen met een steentje. Wát een avontuur, je eigen tenen
Sterre
Geplaatst: 07-07-12 09:53
Klinkt leuk op je voeten Quellian, dat vraagt om een !!
Ik heb net m'n eerste Maybellinelakje gehaald bij de Kruidvat, er was nu zo'n extra aanbieding dat ze maar 5 euro waren. Ik heb de Express Finish in de kleur 505 Cerise, kersenrood dus. Gaaf kleurtje, lakt lekker, en hij droogt inderdaad erg snel (geen 40 seconden zoals erop staat, maar het scheelt niet veel). Aanrader