HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 22:14

Het traject staat vast.. gaat niet minder worden... no matter what... -O-

Essie73 schreef:
Ik ontdek dit topic nu pas, was al geschokt van je openingspost. Maar na je laatste bericht heb ik echt tranen weg moeten slikken. Verdorie, hoor je eerst dat er geen uitzaaingen zijn, maar alsnog staat je zo een vreselijke operatie te wachten.
Maar stel nou dat het blijkt dat de tumor slinkt door de chemo en de bestraling? Is de operatie dan nog nodig?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:16

Je raakt wel gewend aan het niet meer plat slapen gelukkig, ik slaap al jaren niet meer plat. Op een gegeven moment vind je daar wel je plekje in en slaap je echt heerlijk.
Belangrijkste is dat ze je kunnen helpen gelukkig! Alleen het is zeker geen kattenpis....... Bah.

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 22:17

Heb er inderdaad alles voor over om weer beter te worden!!!

Helaas zal ik het toch de meeste tijd in mn eentje moeten rooien.. niemand heeft veel tijd in mijn omgeving.
Extra snel proberen te sparen v I pad.. over 2 weken zal de hell wel losbarsten en zit ik vast fijner op de bank!!!

laetitia schreef:
Ooh meis wat heftig...jeetje ben er stil van...

Snap dat je even helemaal in shock bent en het huilen je nu nader staat dan het lachen. Wil je vanaf hier even een hele dikke knuff en dikke kuzz geven. We leven echt met je mee.

Die weken dat je chemo krijgt heb je echt iemand nodig die voor je zorgt, iemand die bij je is.

Wat een zware behandeling, maar laat je alsjeblieft niet kisten. Deze behandeling is er voor om je beter te maken, en ik denk dat je er echt alles maar dan ook alles voor over hebt om beter te worden, toch?
Denk daar maar aan: het is heel erg poedersuiker en vooral heel erg zwaar maar het is om je beter te maken.

Heel veel sterkte en een dikke knuff.

vuurneon

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:18

Ik hoop dat thuiszorg iets voor je kan betekenen, helpen met schoonmaken bv. Dan heb je zelf ook even gezelschap.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:20

haha ook jij kan even de censuur omzeilen, ik vind trouwens dat ze jouw even mogen laten vloeken waar men u tegen zegt!!! :D

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 22:21

*kijkt uit naar de zomer met dagje zon zee en strand bij Pilipa *\o/*

_Pilipa_ schreef:
Ts ik kan je niet komen helpen, maar als je ooit zin hebt in een dagje zee, strand, water aan je voeten, ik kom je halen! dikke knuffel meiss!

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 22:22

Sorry, ben beetje warrig of niet oplettend.. hoe je ook noemen wilt.
Iets minder dan 1% van de mensen die dit heeft komt te overlijden aan enkel complicaties..
But.. NOT me! :o

__Marije__ schreef:
Dat je wel komt te overlijden bedoel je? Want ik las het ook verkeerd.. maar das heftig zeg ;(

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:22

en dat mag je, want jij gaat even relaxen waar iedereen U tegen zegt, ik kom je halen met speciaal transport , paard mee, ( de boef hihi) alles mee en strand is van jou! :D

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:23

Horse_lover9 schreef:
Sorry, ben beetje warrig of niet oplettend.. hoe je ook noemen wilt.
Iets minder dan 1% van de mensen die dit heeft komt te overlijden aan enkel complicaties..
But.. NOT me! :o

__Marije__ schreef:
Dat je wel komt te overlijden bedoel je? Want ik las het ook verkeerd.. maar das heftig zeg ;(

ohh no not you fighting lady!!!!

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:24

Er gaat van alles door mijn hoofd, maar iets zinnig kan ik niet uitbrengen. Ben er echt stil van ;(
Even voor mijn eigen duidelijkheid, mocht je dit alles doorkomen (en daar gaan we vanuit!!!!!) ben je dan genezen of komt er dan nog weer een soort vervolg?

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 22:26

_/-\o_

Heb ook nog een tante in zuid Frankrijk, uurtje rijden onder Valence. Zou ik in juni heen gaan.
We stellen het gewoon uit en zodra ik de treinreis goed aankan, ga ik daar heerlijk met mijn (slanke? :') ) kont een week aan t zwembad in haar tuin liggen of in de jacussi (schrijf je dat wel zoo?) zitten. :P

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 22:27

@broertje: laten we dan hopen dat ik genezen ben en er nooit iets terugkomt.
Van een ander scenario wil ik ook niets weten.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:27

Jeetje meid wat een pittige tijd staat je te wachten! Ik vind dat je er erg sterk tegen aan kijkt!

Ik ga heel vaak voor je duimen en aan je denken. Wie weet helpt het iets ;)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:27

You can do it, TS, you're a supergirl, and supergirls just fly. :j
Afbeelding

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:28

Horse_lover9 schreef:
Helaas heb je dit verkeerd begrepen.. ik heb na de operatie meer dan 99% kans dat ik niet kom t overlijden enkel als gevolg van complicaties |( .

yvonnedv schreef:

Dus ik begrijp hier uit dat je meer als 99% kans op genezing hebt? Heel positief dus, tuurlijk wordt het een hele heftige tijd maar met jouw instelling ben ik ervan overtuigd dat je het aankunt.

Ik heb in 1996 een hersenbloeding gehad. 80% overleeft zo'n bloeding niet en nog eens 80% overleeft de operatie niet en ik ben er ook nog. Helaas heb ik nu weer een aneurysma in mijn hoofd en die is helaas nog te klein om prefentief te behandelen maar dat gaan ze goed in de gaten houden. Natuurlijk is mijn kwaliteit van leven minder geworden maar ik LEEF.

_Pilipa_

hoppa, mooi daar houden we je aan! oh en mede bokkers als het een dag strand wordt , ik kan prima 300 man gestapeld kwijt in men huis.

vuurneon

Dat is wel een fijne droom voor vannacht, heerlijk met je dunne derrière (om het mooi Frans te houden :P ) in de zon, in Frankrijk, voetjes in het zwembad en een cocktail in je hand. Natuurlijk incl. Goddelijke bediende die je kleine hapjes komt voeren! :j
Daar gaan wij voor!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:29

_Pilipa_ schreef:
hoppa, mooi daar houden we je aan! oh en mede bokkers als het een dag strand wordt , ik kan prima 300 man gestapeld kwijt in men huis.

Ik reserveer bij deze, als fotograaf, om jullie mooi op de foto te zetten met de paarden op het strand. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:29

Jeetje TS wat een nieuws.. ben een beetje sprakeloos.
niet liggend slapen.. dat lijkt me moeilijk zeg..
:(:)

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 22:31

Inderdaad.. LEVEN is eigenlijk alles wat ik vraag. Kan ik niet rijden meer, dan speel ik wel met mn paard.. kan ik niet meer goed eten, dan ga ik mee uit eten en eet ik minder etc etc.

Supergirls.. girlpower!!

Deze girl eet de hele dag al zoooo beroerd, dat ze even bij de avondwinkel paar deuren verder een pot Ben&Jerrey's :9 gaat halen. Jaaaren geleden dat ik dat van mijzelf mocht :') .
Krijg ik nog wat calorieen binnen.
Vriezer is vol.. dus hij MOET eigenlijk leeg :') .
(zie je.. mn humor beetje terug alweer...). :o

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:31

Oh man, wat een moeilijk weg moet je nog begaan! Super dat er geen uitzaaingen zijn, maar de rest is gewoon echt k*u*t zeg!!
Maar zoals je zelf zegt, je bent een echte vechter en je kunt dit! Wij zijn er voor je!! Ik ben er echt even stil van na het lezen van de uitslag. Geweldig alle respons van onze medebokkers. Geweldig +:)+ .

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:32

Horse_lover9 schreef:
Inderdaad.. LEVEN is eigenlijk alles wat ik vraag. Kan ik niet rijden meer, dan speel ik wel met mn paard.. kan ik niet meer goed eten, dan ga ik mee uit eten en eet ik minder etc etc.

Supergirls.. girlpower!!

Deze girl eet de hele dag al zoooo beroerd, dat ze even bij de avondwinkel paar deuren verder een pot Ben&Jerrey's :9 gaat halen. Jaaaren geleden dat ik dat van mijzelf mocht :') .
Krijg ik nog wat calorieen binnen.
Vriezer is vol.. dus hij MOET eigenlijk leeg :') .
(zie je.. mn humor beetje terug alweer...). :o

Welkom terug, humor van TS! :):)
Die bak Ben en Jerry's (cookie dough?? O:) :9) heb je dubbel en dwars verdiend!!!!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:32

Roosch schreef:
_Pilipa_ schreef:

Ik reserveer bij deze, als fotograaf, om jullie mooi op de foto te zetten met de paarden op het strand. :j

Deal!

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 22:33

Inclusief mn ipad om jullie te vertellen hoe fijn ik het heb als jullie moeten werken :')
Hmm.. in dat geval.. jullie werken nu (velen) en ik heb eigenlijk nu al eeeeh.. lange vakantie :')

vuurneon schreef:
Dat is wel een fijne droom voor vannacht, heerlijk met je dunne derrière (om het mooi Frans te houden :P ) in de zon, in Frankrijk, voetjes in het zwembad en een cocktail in je hand. Natuurlijk incl. Goddelijke bediende die je kleine hapjes komt voeren! :j
Daar gaan wij voor!

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:34

Horse_lover9 schreef:
@broertje: laten we dan hopen dat ik genezen ben en er nooit iets terugkomt.
Van een ander scenario wil ik ook niets weten.

dat hopen we niet, het gaat gewoon gebeuren!!!
Over een aantal jaar heb je een prachtig boekwerk van bokt zodat je later in het bejaardenhuis altijd nog eens terug kan lezen hoe sterk je was :j