Ariebombarie schreef:ok ik moet nu dus eigenlijk gaan slapen, maar de lak is nog niet droog
Ja dat is lastig haha

Ariebombarie schreef:melig
Foto
Haha die vind ik leuk! ;D
poes schreef:Mijn eerste bestelling bij transdesign is een feit
Vandaag heb ik yellow bombay op, van gosh, mooi felgeel met shimmer.
Verder heel veel lakken in de uitverkoop geshopt, oa van catrice, en london's weather forecast had ik deze week nog uit een uitverkoopbak gevist, en nu komt hij terug
Beste ontdekkingen van deze week waren be indiglow (catrice), prismatic white en chirp chirp! van essence!
Ik lak me suf
Haha leuk al die nieuwe aankopen! ;D
SuSem schreef:De buit van vandaag:
Foto
Leuke kleurtjes!

vikki schreef:
Die 2e vind ik echt geweldig, maar het lijk me inderdaad echt onmogelijk..
Maar ik lees net dat het een stempel is ;p
imd schreef:Ik vond een toepasselijke foto op pinterest.com:
Foto
Waaauw!

marijkedam schreef:Alice&Jo gaat me de roze en paarse lak opnieuw versturen. Fijne en snelle service moet ik zeggen.
Dat wordt netjes opgelost !

Najoveh schreef:AGarcia schreef:Ik heb trouwens een vraagje.
Ik heb van 31 december tot 8 januari dezelfde lak op gehad, sinds gisteren is ze eraf, kan ik vandaag weer nieuwe op doen of moet ik mn nagels nog even laten 'ademen' ?
Ik heb mezelf de regel opgelegd dat ik mijn nagels minstens 1 dag moet laten rusten voor ik opnieuw lak.
Ik doe er ook meteen nagelolie/creme op als ik de lak eraf gehaald heb. Anders drogen mijn nagels uit en gaan ze chippen.
Maar dat is voor iedereen wel anders denk ik...
Morgen heb ik mijn eerste examen, en daarna mag ik van mezelf nagellak gaan kopen![]()
Stemmen jullie je nagellak eigenlijk af of je kleren (of andersom) of let je er gewoon helemaal niet op?
Dat vind ik altijd zo lastig als ik lag opdoe
Ja ik let er wel op

want ik heb nagellak wel langer op dan dat ik dezelfde kleren aandoe

Maar ik doe écht geen roze nagellak bij een rode trui enzo,
dan zoek ik wel andere kleren

xBokker schreef:Ja he!
Heb ik nu ook, sinds ik in dit topic lees wil ik elke dag wel nagellak kopen, alleen mag het voor deze maand niet meer
Haha, ik moet me ook echt zó inhouden

magicmist schreef:hoi,
mag ik me melden,
ben een grote nagellak fan...al heb ik weinig nagellak.
sinds vorige week heb ik wel shellac laten zetten...ook erg mooi
Tamaaar!

Donkerblauw schreef:2 weken? De nagelverharder van Herôme die ik hier heb staan hoef je maar 2 dagen op.. Vind 2 weken ook wel heel lang hoor.
Zit ook met een lak-dilemma. Morgen rood, roze of een untried Catrice?
De untried!
Tessa_1 schreef:In deze link staan in elk geval swatches van alle kleuren die in feb uit het assortiment gaan, dus daar kan je misschien kijken welke je mooi vindt? http://www.belindapol.nl/?p=4329
Nee, Snow Motion mag er niet uit gaan

tante_trien schreef:Mede mogelijk gemaakt door alle acties van de afgelopen tijdpresenteer ik u mijn catrice collectie.
![]()
Foto
Jeetje haha! Dat zijn er een boel!
@ Maysie: zoo, een hoop gekocht in een keer haha.