Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Appelmoes_11

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 17:44

Jôh, ik heb zovaak punten van m'n haar gekleurd met markers, ik stijl het iedere dag, laat bijna nooit de puntjes knippen, bleek het iedere maand, bleek het überhaupt teveel, iedere week of twee weken een nieuwe kleurspoeling en... weet je dat mijn dode punten nog steeds best meevallen? :') Ik sta er zelf van te kijken dat ik nog niet kaal ben... :=

Bij de kapper laten doen is wel duur, als je haar eerst nog gebleekt moet worden schiet de prijs link omhoog ja. Ik weet niet waar je woont, maar ik wil je wel helpen? Dat is misschien een heel raar aanbod, maar ik doe het bij mezelf ook (ben door schade en schande wijs geworden zullen we maar zeggen := ) en verf wel vaker vrienden (hun haar dan). Als je me niet vertrouwt, wat ik me héél goed kan voorstellen, en de echte kapper niet kunt betalen kun je het misschien bij de kappersschool proberen?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 17:46

Appelmoes_11 schreef:
Jôh, ik heb zovaak punten van m'n haar gekleurd met markers, ik stijl het iedere dag, laat bijna nooit de puntjes knippen, bleek het iedere maand, bleek het überhaupt teveel, iedere week of twee weken een nieuwe kleurspoeling en... weet je dat mijn dode punten nog steeds best meevallen? :') Ik sta er zelf van te kijken dat ik nog niet kaal ben... :=

Bij de kapper laten doen is wel duur, als je haar eerst nog gebleekt moet worden schiet de prijs link omhoog ja. Ik weet niet waar je woont, maar ik wil je wel helpen? Dat is misschien een heel raar aanbod, maar ik doe het bij mezelf ook (ben door schade en schande wijs geworden zullen we maar zeggen := ) en verf wel vaker vrienden (hun haar dan). Als je me niet vertrouwt, wat ik me héél goed kan voorstellen, en de echte kapper niet kunt betalen kun je het misschien bij de kappersschool proberen?

Ik woon in Tiel :) Ik vertrouw jouw wel hoor denk ik, haha. Je bent vast geen eng vies mannetje met blauw haar :Y)

Faraon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 17:47

Hallooo!

Mag ik me ook hier melden?

Ik wil graag mijn haar gaan doneren aan stichting haarwensen maarrrr wat ga ik daarna met mijn haar doen?
Iemand ideën voor een kapsel met kort/halflang haar?
Ik heb van mezelf donkerblond haar met geverfde high lights, ben ook best bereid het te verven maar niet donkerder dan lichtbruin!

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 17:53

Ghostattack schreef:
Ik woon in Tiel :) Ik vertrouw jouw wel hoor denk ik, haha. Je bent vast geen eng vies mannetje met blauw haar :Y)

Dat dacht jij... <<) Ik bedoelde eigenlijk meer iets van 'als je mijn kapperskunsten niet vertrouwt..." _O-

Tiel is helemaal niet zo ver, ik reis sowieso één keer per twee weken van Arnhem naar Den Bosch, dan kan ik best een tussenstop maken :) Moet je alleen wel zorgen dat je ouders niet thuis zijn want dan durf ik niet... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 17:57

x_kellebell schreef:
Hallooo!

Mag ik me ook hier melden?

Ik wil graag mijn haar gaan doneren aan stichting haarwensen maarrrr wat ga ik daarna met mijn haar doen?
Iemand ideën voor een kapsel met kort/halflang haar?
Ik heb van mezelf donkerblond haar met geverfde high lights, ben ook best bereid het te verven maar niet donkerder dan lichtbruin!

Heb je misschien een foto?

Zonder foto, ik vind altijd dit soort kapsels wel leuk:
Afbeelding
Maar dan zou ik het wel (donker)bruin doen, blond vind ik al snel zo kakkerig staan. :=

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 18:17

Appelmoes_11 schreef:
Ghostattack schreef:

Dat dacht jij... <<) Ik bedoelde eigenlijk meer iets van 'als je mijn kapperskunsten niet vertrouwt..." _O-

Tiel is helemaal niet zo ver, ik reis sowieso één keer per twee weken van Arnhem naar Den Bosch, dan kan ik best een tussenstop maken :) Moet je alleen wel zorgen dat je ouders niet thuis zijn want dan durf ik niet... :')

Haha, jouw kapperskunsten vertrouw ik ook wel denk ik. En anders kan ik mooi iemand de schuld geven als ik voor schut loop :D haha
Hoeveel kost de verf die jij gebruikt?
Mijn vader heeft op dit moment geen werk, dus die is wel veel thuis. Ik zal even kijken of ik hem op een of andere manier weg kan sturen :')

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 18:38

Hmm... die potjes zijn volgens mij iets van vier euro per stuk, als je wat langer haar hebt heb je denk ik twee potjes nodig. Plus bleekmiddel... heb je je haar al eerder geverfd? :') Je kunt het gewoon bij de kapperswinkel halen, of vlak over de grens in Duitsland, dat is goedkoper, maar dan moet je wel eerst naar Duitsland := Ik zal eens bij de kapperswinkel hier in de stad kijken hoeveel het precies kost.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 18:40

Mijn haar is opzich wel redelijk lang. Tot ongeveer onder mn bhbandje :j
Wacht, paar pagina's terug staat een foto :')
Deze dus:
Afbeelding

Mn haar is nooit eerder echt geverfd. Wel bij de kapper eens blonde en zwarte plukjes gedaan, maar verder niet :')

astwice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 18:52

eerst zo:Afbeelding
toen dit: Afbeelding
en vandaag weer een tintje lichter gemaakt met de kleuringsmousse van john frieda, wat hele fijne verf is.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 19:41

Astwice, die van John Frieda is inderdaad fijn!! :D
Had ik niet verwacht van een mousse, pakt echt goed!
En er zit echt heul veel in :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 19:46

Ik heb laatst ook een keer zo'n mousse gebruikt, weet niet meer welk merk, maar dat flesje raakte maar niet op.. Na een tijdje wist ik echt niet meer waar ik het moest laten :')

Olandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 20:44

weet iemand ook wat tegen pluisig haar? =)
goed middeltje of iets wat je thuis hebt ofzo

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 19:38

Haha, Maroescha := Wel fijn met mijn vele haren :D Maar voor iemand met niet zo dik/veel haar.. Hou je nog de helft over :+

Pluizig haar.. Ehm.. Weinig borstelen, mousse erin, euhh, perfecte krul erin, er zijn zo veel anti-pluis spullen.
En iedere krul is anders, dus bij ieder haar werkt weer een ander product beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 19:39

Ja, als ik nog lang haar had gehad, was het ideaal. Maar het is nu schouderlengte, dus schoot niet op :+
Maar blijft nu wel lekker lang zitten :D

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 19:41

En het geeft ook helemaal niet af!

Ik had eerst kersenzwart van Garnier Nutrisse en die bleef maar afgeven onder de douche enzo.
Ik dacht dat dat hoorde bij rood, maar de mousse heeft echt helemaal NIET af :+

Dus beetje gek zo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 19:48

Mijne geeft ook helemaal niet af en heb chocobruin!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 19:50

Ik ook :j

Het is nog wel met rode gloed, maar dat komt nog wel goed.

Heb jij van je zelf een hele andere kleur?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 19:55

Ik ben van mijzelf donkerblond, maar heb een hele grauwe haarkleur.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 19:59

Appelmoes_11 schreef:
Ghostattack schreef:

hahahah _/-\o_

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 20:02

Ik heb dringend jullie hulp nodig :D
Zit erg in dubio of ik een lange boblijn laat knippen of het toch lang laat groeien...

Dit vind ik erg mooi
Afbeelding

Dit is mijn eigen haar
Gestijld
Afbeelding
Natuurlijke krul, de ene keer meer krul de andere keer slag
Afbeelding
Afbeelding

Let niet op de foto's haha. Die ene was met carnaval..

Wil het ook weer graag blond. Of lichbruin met blonde highlighs...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 20:03

Ik vind een bob met krullen nooit zo mooi, dus ik zou zeggen lang. Tenzij je het elke dag stijlt :')

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 20:05

maroescha schreef:
Ik vind een bob met krullen nooit zo mooi, dus ik zou zeggen lang. Tenzij je het elke dag stijlt :')

Nee ben dan mocht ik het doen, twijfeltwijfel :P het niet elke dag stijlen. af en toe een keertje alleen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 20:06

Dan zou ik het dus lang laten haha :D

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 20:06

StuiterBall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 23:12