Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lisch schreef:haha hebben jullie dit liedje(vooral de clip) al gezien![]()
ik moest dit echt even met jullie delen!
http://www.youtube.com/watch?v=wyx6JDQCslE&ob=av3e
Die MOET je inderdaad gezien hebben!!!!!!
De keuzes die een kind moet of kan maken zijn veel groter omdat ze niet hun eigen speelgoed en hun eigen territorium hebben. Het delen met meerdere kindjes van zijn leeftijd, ook dat is iets wat je zelf minder makkelijk aanleert omdat je minder kindjes ter beschikkign hebt.
Iris82 schreef:Ik wil wel een kinderdagverblijf omdat ik de sociale contacten met kinderen erg belangrijk vindt. Als ik zie en hoor van mijn stiefbroertje hoeveel hij op 1 jarige leeftijd al beseft dat er andere kindjes zijn, dat ie moet delen, dat ie samen kan spelen, dat ie niet alleen 100% aandacht kan krijgen... dat vind ik allemaal erg belangrijk
maar ik heb dan ook teveel negatieve verhalen over kinderopvang gehoord, over leidsters die voorkeuren hebben, kinderen die tijdens het eten in slaap vallen omdat niemand tijd heeft om ze naar bed te brengen, leidsters die poepluiers negeren en hopen dat de volgende het ruikt en gaat verschonen, etenswensen van de ouders genegeerd worden omdat dit ze het teveel gedoe vinden, etc. etc. Meloen schreef:Dan ben je een slechte leidster en dan heb je het verkeerde beroep gekozen...

odetteke schreef:Meloen schreef:Dan ben je een slechte leidster en dan heb je het verkeerde beroep gekozen...
Yep, maar dat kan je als ouder zo lastig beoordelen hè? Je bent er zelf niet bij als ze je kind toch stiekem smeerkaas of leverworst op brood geven of je kind daar in slaap valt aan tafel. En zolang de leidsters vrolijk en lief een schoongepoetst kind weer afgeven kom je er ook niet achter.

geen opvang nodig voor die paar uurtjes.