[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Pleasure_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 21:29

ik had ' m ook graag daar gehad, maar na overleg toch maar op mijn onderarm gezet...

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 21:33

Tja ik wilde 'm gewoon erg graag daar, denk dat ik bij de volgende keer bijwerken m'n arm 'n week gespalkt houd.
'Sorry baas kan niet werken, tattoo moet goed genezen dit keer' :D

_Pleasure_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 21:35

_O-

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 21:09

MagicDay schreef:
http://twitpic.com/6r39nc Dit is 'm geworden, eigen ontwerp!! Ben er erg blij mee, vooral dat het niet zo strak is getattoeerd, vind ik juist leuk!

Tekst is mooi!
De sterren vind ik niet zo.. omdat de lijntjes niet gelijk zijn.. Maar jij wel en das belangrijk :D

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 21:09

Gimli_ schreef:
Tja ik wilde 'm gewoon erg graag daar, denk dat ik bij de volgende keer bijwerken m'n arm 'n week gespalkt houd.
'Sorry baas kan niet werken, tattoo moet goed genezen dit keer' :D

_O-

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 19:20

mijn vriend wil de naam van onze dochter in de zijkant van zijn nek.
Ik durf daar zelf niet zo goed te tattoooëren, niet vanwege de halsslagader die daar loopt,
maar die huid daar is ook zo anders, grover zeg maar.

heeft iemand hier ervaring mee?
en ik heb begrepen dat veel shops uberhaupt geen tattoo's in de nek zetten.
nu hebben we hier wel een artieste waar hij dan zowieso heen gaat, maar blijft het lang mooi op die huid of gaat het snel uitlopen?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 19:41

Een aantal familieleden hebben een tattoo in de nek, maar volgens mij zijn daar niet veel problemen mee, behalve dat je als ''aso'' word bestempeld, maargoed daar kijken wij langsheen. In Deventer weet ik zover geen 1 shop die hem niet zet..

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 01:05

Denk niet dat t snel uitloopt o.i.d.
Maar kheb geen idee!

En ik vind t niet zo zeer aso staan (genoeg mensen weer wel natuurlijk), maar ik vind t wel meetellen wat voor werk je doet.. Zelf zou ik t nooit doen in ieder geval :P
En m'n vriend ook niet (mag sowieso niet ivm werk, maar anders had ie t ook niet gedaan haha).
Zoiets verberg je nou eenmaal niet zo makkelijk :D (Ja behalve met een koltrui of sjaal.. Maar da's ook zo apart in de zomer, hihi :D)

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 10:58

maar hij heeft beide onderarmen ook vol, en altijd een t-shirt aan.
en remi-werk... niet emt andere mensen te maken :)
dus verbergen hoeft gelukkig niet.

Bovendien is het de naam van ons dochtertje, denk dat hij die uit princiepe al op een opvallende plaats wil hebben ;)

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 11:14

Nou, ik ben er weer, en zit inmiddels op 5!
Mijn Tahitiaanse 'halfsleeve' is ook nog niet af, maar afgelopen maandag heb ik een G-sleutel achter mn oor zitten. Verwachte echt pijn, maar niets is minder waar.. Vernam er helemaal niets van..

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 12:45

Leuk he, dat had ik ook toen ik mijn G-sleutel daar liet zetten :D Zou eigenlijk iemand meenemen voor moral support maar die was aan het herstellen van een operatie dus dat ging niet door maar het was achteraf niet nodig inderdaad!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 12:46

Weet iemand hoe dat trouwens zit met werk enzo? Want bij wat voor een soort banen is het absoluut not done?

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 12:47

Denk dat zoiets ligt aan het bedrijf/de instelling zelf :)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 12:52

mayniac_val schreef:
Denk dat zoiets ligt aan het bedrijf/de instelling zelf :)

Vervelend dat daar geen regels over zijn, want ik weet eigenlijk nu niet of ik hem op mijn pols wil. Ja ik kan er een shirt met lange mouwen over doen, maar wat als het warm weer is? Nou heb ik het niet snel warm dus dat zal wel meevallen opzich. Ik denk dat iets als een groot horloge of armband net te klein er voor is om hem volledig te bedekken.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 12:57

Wat voor werk doe je?

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 13:00

Ik werk momenteel bij de c1000 achter de vleeswaren. Ik ben niet van plan om dit nog tientallen jaren te doen. Wat later mijn beroep gaat worden is nog een beetje onduidelijk..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 13:20

Als je nog niet weet in welke bedrijfstak je gaat werken zou ik hem toch echt niet zichtbaar doen. In de meeste bedrijfstakken is het namelijk niet geaccepteerd als je er 1 hebt die zichtbaar is.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 13:28

Ik kan het meeste werk vinden bij onderzoeksinstituten, universiteiten, ziekenhuizen en overheidsinstellingen. Maar zou een toekomstig werkgever het nog steeds een probleem als je hem hebt op een vrij zichbare plek hebt maar je hebt de mogelijkheid om hem volledig onzichtbaar te maken? Als ik bijvoorbeeld (ik zeg maar wat) docent op universiteit zou worden? Ik neem aan dat het in die functie niet erg gewild is dat je een tattoo hebt.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 13:31

Niet alle supermarkten accepteren het, maar daar is verder geen algemene regel over in alle supermarkten inderdaad. Ik zou het voor de zekerheid niet doen..

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 13:36

Oke heel erg bedankt iedereen!

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 13:57

Yeah.... Ik heb een afspraak moet wel heel veel geduld hebben... 4 juni, low voltage ink bij miss joy d.. :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 14:16

Danique_G schreef:
Ik kan het meeste werk vinden bij onderzoeksinstituten, universiteiten, ziekenhuizen en overheidsinstellingen. Maar zou een toekomstig werkgever het nog steeds een probleem als je hem hebt op een vrij zichbare plek hebt maar je hebt de mogelijkheid om hem volledig onzichtbaar te maken? Als ik bijvoorbeeld (ik zeg maar wat) docent op universiteit zou worden? Ik neem aan dat het in die functie niet erg gewild is dat je een tattoo hebt.

Overheidsinstellingen accepteren het ook niet... Uni's ook niet denk ik... En in de zorg word het ook zeker niet gewaardeerd. Helaas zijn er maar weinig bedrijfstakken waar het wel geaccepteerd word.

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 14:54

ik werk op een lab dus kan het ook goed bedekken en hij zit op mijn schouderblad ze zien hem alleen zomers wel eens als ik een hemppje aan heb en het is pauze en zit in de zon maar goed krijg er weinig komentaar op alleen meer van hee heb jij een tattoo
maar denk idd dat je moet uitkijken op zichtbare plaatsen zoals polsen en zo meeste mensen vinden het helaas nog vaak aso staan tattoo's

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 14:55

Het gaat er meer om, of je hem kunt bedekken, terwijl je aan het werk bent :P Ik neem aan dat ze er in je pauzes niet moeilijk over doen nee..

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 15:06

nee bij ons niet in elkgeval er werken er ook genoeg die ze hebben :j :D
maar ik zou zeker als je nog niet weet wat je wil gaan doen later er niet een die je niet goed kan bedekken op zoon plaats zetten en je hebt een heel lichaam waar je hem wel kan laten zetten zonder dat andere hem zien