[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veseosunce

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 23:41

Ik heb met enige traantjes afscheid genomen van mijn tepelpiercing hij was gewoon te erg ontsteken ben er mee naar de piercer gegaan en die zei ook dat het verstandiger was het eruit te halen. ;(

Mijn mooie piercing. Ik zal hem missen.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 10:09

@Banjer, ik heb mijn tongpiercing nu al een aantal jaren en mij is destijds niks verteld over geen zuivel mogen nemen......
Ik had net als jij heel veel schrik om hem te laten zetten maar wilde het wel heel graag!
Gewoon gaan want het stelt weinig voor......
Wij moesten eerst spoelen met listerine en dat vond ik nog het ergste van alles :D
De tang voelt raar maar de naald voelde ik niet eens iets van.
De dagen na het zetten was mijn tong wel erg gezwollen en moest ik een banaan prakken om voorzichtig te eten, maar ach wat is een 2 dagen afzien nou? ;)
Het spoelen 3x maal daags (weet niet meer precies hoevaak) met Listerine was echt het ergste :D

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 12:51

Ik hem mn navelpiercing nu een dag, en er zit soms een heel klein beetje droog bloed bi het bovenste knopje, is dat erg?

En ik moet elke dag een nieuw shirt aan, ook met slapen?

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 12:55

Nieuw niet, schoon wel ;) Dat bloed kun je gewoon twee keer per dag weghalen bij het schoonmaken.

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 13:18

mayniac_val schreef:
Nieuw niet, schoon wel ;) Dat bloed kun je gewoon twee keer per dag weghalen bij het schoonmaken.

Oke dankjewel! Oja, ik moet hem ook voorzichtig bewegen, maar alleen als hij nat is. Maar dat hoeft toch niet elke keer als ik hem schoonmaak?
is 1x genoeg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 15:31

Bedankt voor de informatie :D Dus gewoon met rust laten en 1x per dag schoonmaken? Waar kwamen die bultjes vandaan, Authentic? Heb je dat vaker gehad? Zijn dat niet vochtbultjes? (had ik iets over gelezen)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 15:33

Hoe is het nu met je tong Jannickee? :=

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 15:34

ik wil er even tussendoor komen .

ik vind alle mensen die piersings hebben gestoord !

uhm gelukkig heb ik er zelf maar 4 :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 15:38

Waaa even ego berichtje, maar ik heb gister via facebook een coupon code gewonnen ter waarde van 25 euro, nu heb ik dus gelijk eindelijk die prachtige bali blossom plugs besteld *blij blij blij*

Afbeelding
ik wil ze al heeeeel lang maar ze zijn vrij aan de prijs, nu dus gelijk besteld :):)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 15:40

Hallo, ik was degene die toen zo zat te zeiken over navelpiercing. Tis heel goed gegaan allemaal, tot ik een operatie moest en hij er dus uit moest. Operatie was onverwachts. Blinde darm ontsteking. Nou wil ik hem na de herfstvakantie dus opnieuw laten zetten.
Doet dat zeer? Door litteken weefsel heen?

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 15:50

kunje hem niet gewoon weer indoen dan .
ik heb wel eens mn navelpiersing een maand uitgehad , en kon hem zo weer doorprikken .

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 15:51

Nou nee. Ik had hem nog niet zo lang

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 15:56

Over het algemeen vinden de meeste mensen het meer pijn doen als het door littekenweefsel moet.
Hoeveel pijn kan ik niet zeggen want dat ervaart iedereen verschillend.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 15:57

Ik heb tamelijk taaie huid xD en vond dat opzich geen pijn doen xD.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 15:58

Gefeliciteerd Iris! *\o/* *\o/* *\o/*

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 16:00

Hoe zit het hier met de Tripple Forward Helix'en?
Hebben er nu meer bokkers deze laten zetten? En dan 2 of 3 gezamelijk?

Ik ga ze denkik komende woensdag laten zetten. Iig 2; eventueel 3. Maar is was wel benieuwd naar reacties van mensen die er 3 tegelijk hebben laten plaatsen.

Ik was ook eingelijk zover om een Dermal in mijn hals te laten zetten, beste vriendin heeft dit een tijd terug laten doen; en ik vind het echt DE ideale plaats. Nu ben ik gisteren gaan informeren; doen ze het daar niet meer :( ; Ze piercen een dermal nu blijkbaar veel dieper, en daardoor niet meer in de nek- of halsstreek :(.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 16:00

Thnx!! :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 16:03

Valentinow schreef:
Hoe zit het hier met de Tripple Forward Helix'en?
Hebben er nu meer bokkers deze laten zetten? En dan 2 of 3 gezamelijk?

Ik ga ze denkik komende woensdag laten zetten. Iig 2; eventueel 3. Maar is was wel benieuwd naar reacties van mensen die er 3 tegelijk hebben laten plaatsen.

Ik was ook eingelijk zover om een Dermal in mijn hals te laten zetten, beste vriendin heeft dit een tijd terug laten doen; en ik vind het echt DE ideale plaats. Nu ben ik gisteren gaan informeren; doen ze het daar niet meer :( ; Ze piercen een dermal nu blijkbaar veel dieper, en daardoor niet meer in de nek- of halsstreek :(.

ik vermoed niet dat er een piercer zo gek is om ze alle 3 tegelijk te zetten of 2, denk dat je oor dat niet prettig vind... ik vind ze nog steeds mooi, maar mijn oren zijn gewoon vol, en vol = vol.. :))

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 16:12

Hihi toch wel := ; ik ben gaan informeren en 2 teglijk konden wel; omdat oren nou niet zo dik worden (bv met een lippiercing is het niet te doen zeiden ze in de peircingshop).. Dus het kan blijkbaar wel.. Daarmee datik dacht ik zal hier eens naar ervaringen polsen :)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 17:04

Oren die niet dik worden? Nou, je had m'n oor eens moeten zien toen mijn conch ontstoken was :')

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 17:45

mayniac_val schreef:
Oren die niet dik worden? Nou, je had m'n oor eens moeten zien toen mijn conch ontstoken was :')

Ja bij het ontsteken ok :P . Maar volgens de shop zwelt kraakbeen niet meteen op na een piercing te laten zetten; dus zou het mogelijk zijn meteen nog een te steken. Heb ik van de shop he, dus lijkt mij te geloven :=

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 17:47

Banjer schreef:
Hoe is het nu met je tong Jannickee? :=

Ik kan nu aardig goed praten en eten. Dus ik zou het gewoon doen als ik jou was :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 17:51

Valentinow schreef:
mayniac_val schreef:

Ja bij het ontsteken ok :P . Maar volgens de shop zwelt kraakbeen niet meteen op na een piercing te laten zetten; dus zou het mogelijk zijn meteen nog een te steken. Heb ik van de shop he, dus lijkt mij te geloven :=

en mijn oorlellen toen ik er 4 tegelijk liet zetten _O- kraakbeen zwelt idd niet heel erg op, maar kraakbeen is qua genezing veel moeilijk, als er één gaat ontsteken slaat dat vrijwel over naar de volgende, wil je dat risico echt nemen? dat je er straks gelijk 2 a 3 ontstoken hebt als hij een klap krijgt oid? als mijn tunnel een klap heeft gehad doet mijn hele oor mee, incl tragus. trekt echt helemaal door

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 17:59

xDramaQueen: Mss heb je wel gelijk maar anderzijds.. Ik wil er sowieso 2 of 3 dan lijkt het me als ik jou verhaal lees dat de "oudste" toch steeds weer gaan ontsteken als er een neiuwe wordt gestoken en even "moeilijk" gaat doen.. Niet? := haha

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 18:07

nee verschilt heel erg, in mijn oorlel (bijna bij het kraakbeen) is mijn allerlaatste gaatje altijd de gene, zodra ik er een tik tegenaan krijg is t alweer gedaan met de pret :') en dat trekt vervolgens helemaal door, ook als ik een klap krijg tegen m'n tunnel (lees, wil partijtje stoeien) dan trekt het door mijn hele oor eigenlijk.