Wat wil je voor je verjaardag?
Wenkbrauwen auhb

Nee sparen als student gaat echt niet.
Ik spaar zo voor een nieuwe telefoon/ iPod; maar eigenlijk ook al SUPERLANG voor permanente ontharing.
't Zal een van de twee zijn dit jaar.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cerilene_ schreef:Ik ben ook benieuwd hoe jullie dag gister was.
Over de permanente make up: Het zit bij jou super netjes Ayasha, heel mooi!
Ik ben heel blond dus bij mij is het wel echt van belang dat het inderdaad subtiel blijft, vooral de wenkbrauwen. Die hairstrokes techniek is inderdaad vaak erg mooi en natuurlijk, vooral voor mensen die echt maar heel weinig haartjes hebben als wenkbrauw. Ikzelf heb prima wenkbrauwen wat de haartjes betreft, alleen worden ze heel licht naar de uiteinden toe en de aanzet zeg maar is ook heel licht. Geen gezicht als ik ze niet bijteken, net of ik maar halve wenkbrauwtjes heb.
Het lijkt me zo heerlijk om niet meer elke dag te moeten tekenen, wat op sommige dagen ook niet zo mooi willen lukken als anders, en gewoon meteen een lekkere frisse, en wakkere blik te hebben als ik wakker wordt.
Voorlopig wordt het alleen nog even sparen (wat niet erg lukt als zijnde arme student). Ik ben wel bijna jarig, misschien een idee om van iedereen een donatie te vragen voor een paar wenkbrauwen.
Ayasha schreef:Cerilene_ schreef:Ik ben ook benieuwd hoe jullie dag gister was.
Over de permanente make up: Het zit bij jou super netjes Ayasha, heel mooi!
Ik ben heel blond dus bij mij is het wel echt van belang dat het inderdaad subtiel blijft, vooral de wenkbrauwen. Die hairstrokes techniek is inderdaad vaak erg mooi en natuurlijk, vooral voor mensen die echt maar heel weinig haartjes hebben als wenkbrauw. Ikzelf heb prima wenkbrauwen wat de haartjes betreft, alleen worden ze heel licht naar de uiteinden toe en de aanzet zeg maar is ook heel licht. Geen gezicht als ik ze niet bijteken, net of ik maar halve wenkbrauwtjes heb.
Het lijkt me zo heerlijk om niet meer elke dag te moeten tekenen, wat op sommige dagen ook niet zo mooi willen lukken als anders, en gewoon meteen een lekkere frisse, en wakkere blik te hebben als ik wakker wordt.
Voorlopig wordt het alleen nog even sparen (wat niet erg lukt als zijnde arme student). Ik ben wel bijna jarig, misschien een idee om van iedereen een donatie te vragen voor een paar wenkbrauwen.
je kanhet ook met andere kleuren laten doen he. Ik heb nu zwart omdat ik ook altijd zwart nam als gewone make up maar alle andere kleuren zijn ook gewoon mogelijk. Bij haar kan je een podloodje meenemen dat je altijd gebruikt en dan mengt zij de kleur zo als dat podloodje.
Joanne1987 schreef:ben weer lekker thuis, even bij mn ouders gaan showen... na 2,5 uur is dit het resultaat (het enige is dat de spatie na alis iets goter is als de andere... maar laat ik nog wel bijwerken...)
http://94.100.124.9/1314000001-13140500 ... _7TX5.jpeg
http://94.100.124.6/1314000001-13140500 ... _q3na.jpeg
was vrij goed te doen, sommige plekken waren gewoon banketstaaf maar het ergste was het wit in de vlinders zetten aant eind...