[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Optiwolk

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 12:50

Hahha, Cereline_

Wat wil je voor je verjaardag?
Wenkbrauwen auhb :')

Nee sparen als student gaat echt niet.
Ik spaar zo voor een nieuwe telefoon/ iPod; maar eigenlijk ook al SUPERLANG voor permanente ontharing.
't Zal een van de twee zijn dit jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 13:49

Whoeha Marsha die is gaaf zeg!!! Wauw! En wat knap dat je dat zo bij jezelf kunt! :j Hoop dat jullie nu heerlijk aan t nagenieten zijn samen van een geweldige dag! Van harte!

Ik ben nog steeds aan t nadenken over een 2e...weet al wat, nog steeds niet waar... pols, onderrug of schouderblad... vind pols heel mooi, maar vraag me af of t slim is...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:52

Cerilene_ schreef:
Ik ben ook benieuwd hoe jullie dag gister was.

Over de permanente make up: Het zit bij jou super netjes Ayasha, heel mooi!
Ik ben heel blond dus bij mij is het wel echt van belang dat het inderdaad subtiel blijft, vooral de wenkbrauwen. Die hairstrokes techniek is inderdaad vaak erg mooi en natuurlijk, vooral voor mensen die echt maar heel weinig haartjes hebben als wenkbrauw. Ikzelf heb prima wenkbrauwen wat de haartjes betreft, alleen worden ze heel licht naar de uiteinden toe en de aanzet zeg maar is ook heel licht. Geen gezicht als ik ze niet bijteken, net of ik maar halve wenkbrauwtjes heb.
Het lijkt me zo heerlijk om niet meer elke dag te moeten tekenen, wat op sommige dagen ook niet zo mooi willen lukken als anders, en gewoon meteen een lekkere frisse, en wakkere blik te hebben als ik wakker wordt.
Voorlopig wordt het alleen nog even sparen (wat niet erg lukt als zijnde arme student). Ik ben wel bijna jarig, misschien een idee om van iedereen een donatie te vragen voor een paar wenkbrauwen :P.

je kanhet ook met andere kleuren laten doen he. Ik heb nu zwart omdat ik ook altijd zwart nam als gewone make up maar alle andere kleuren zijn ook gewoon mogelijk. Bij haar kan je een podloodje meenemen dat je altijd gebruikt en dan mengt zij de kleur zo als dat podloodje. :)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:23

Ayasha schreef:
Cerilene_ schreef:
Ik ben ook benieuwd hoe jullie dag gister was.

Over de permanente make up: Het zit bij jou super netjes Ayasha, heel mooi!
Ik ben heel blond dus bij mij is het wel echt van belang dat het inderdaad subtiel blijft, vooral de wenkbrauwen. Die hairstrokes techniek is inderdaad vaak erg mooi en natuurlijk, vooral voor mensen die echt maar heel weinig haartjes hebben als wenkbrauw. Ikzelf heb prima wenkbrauwen wat de haartjes betreft, alleen worden ze heel licht naar de uiteinden toe en de aanzet zeg maar is ook heel licht. Geen gezicht als ik ze niet bijteken, net of ik maar halve wenkbrauwtjes heb.
Het lijkt me zo heerlijk om niet meer elke dag te moeten tekenen, wat op sommige dagen ook niet zo mooi willen lukken als anders, en gewoon meteen een lekkere frisse, en wakkere blik te hebben als ik wakker wordt.
Voorlopig wordt het alleen nog even sparen (wat niet erg lukt als zijnde arme student). Ik ben wel bijna jarig, misschien een idee om van iedereen een donatie te vragen voor een paar wenkbrauwen :P.

je kanhet ook met andere kleuren laten doen he. Ik heb nu zwart omdat ik ook altijd zwart nam als gewone make up maar alle andere kleuren zijn ook gewoon mogelijk. Bij haar kan je een podloodje meenemen dat je altijd gebruikt en dan mengt zij de kleur zo als dat podloodje. :)

Ja andere kleuren zijn ook mooi :j Mn ogen zou ik ook zwart willen.. of donkerbruin :j
M'n moeder heeft zwart, en boven ook groen (geen gifgroen ofzo hoor :P hahaha. Beetje turqoise achtig. Erg mooi :j )

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 19:30

als de persoon die ik gesproken heb, donderdagavond werkt in de tattoo shop, dan wordt donderdag avond de tattoo gezet :D

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:04

spannendddd :D

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:10

ik mag morgen! eindelijk :D :D :D :D

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:04

Oh spannend Joanne1987, succes! :D

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:06

komt goed (hoop ik) haha

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 12:03

Hallo allen,

Heeft iemand ervaring met deze shop? http://www.tattoopiercingtloo.nl (uit de openingspost).
Voor mij ligt de drempel best hoog om daadwerkelijk naar een shop te gaan. De shop waar ik mijn eerste tattoo heb laten zetten was kwalitatief goed, maar voelde mij daar niet op mijn gemak. Ben dus opzoek naar een shop met een andere sfeer en deze sprak me aan.

Crazyhorse77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 12:54

Zo morgen ben ik wederom een keertje aan de beurt.
Ik krijg een tweede hondenpootje in mijn nek(op de ruggengraat) waarbij de as van mijn overleden hond erin verwerkt word.
Dit heb ik al 1 x eerder laten doen, toen 1 van mijn eigengefokte hondjes moest inslapen na een heel korte maar zeer heftige ziekteperiode.
Inmiddels is haar moeder begin dit jaar ingeslapen (ouderdom) en is het nu de tijd om ook haar een mooi plekje te gunnen....al zitten beide hondjes wel diep in het hart hoor :j
Ik ben er nu klaar voor....!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 14:00

gefeliciteerd Marsha! En wat een geweldige tattoo... :D Is het niet eng om jezelf te prikken? :=

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:50

ben weer lekker thuis, even bij mn ouders gaan showen... na 2,5 uur is dit het resultaat (het enige is dat de spatie na alis iets goter is als de andere... maar laat ik nog wel bijwerken...)

Afbeelding

Afbeelding

was vrij goed te doen, sommige plekken waren gewoon banketstaaf maar het ergste was het wit in de vlinders zetten aant eind...

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:52

Ik weet eindelijk wat ik met mijn chinese teken wil qua uitbreiding.
Kom maar op met dé shop die bloemen zéér realistisch kan tattooeren...
Wie heeft tips?
Mag door het hele land zijn, tenslotte staat dat ding een leven lang je huid, dus heb ik er best een eindje rijden voor over!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:53

marshaha die hier ook zit....

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:58

Joanne1987 schreef:
ben weer lekker thuis, even bij mn ouders gaan showen... na 2,5 uur is dit het resultaat (het enige is dat de spatie na alis iets goter is als de andere... maar laat ik nog wel bijwerken...)

http://94.100.124.9/1314000001-13140500 ... _7TX5.jpeg

http://94.100.124.6/1314000001-13140500 ... _q3na.jpeg

was vrij goed te doen, sommige plekken waren gewoon banketstaaf maar het ergste was het wit in de vlinders zetten aant eind...

Wauw vindt hem echt super mooi, ben jaloers hoor (kom ik aan met mijn kleine voettattoo :) )
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-05-11 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's uit de quote gehaald

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:58

`haha dank je... ben er ook heel erg blij mee

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:04

En terecht! Stukje bij je wreef/enkel is pijnlijk heh. Ik kreeg steeds stuiptrekkinkjes omdat ze een zenuwtje ofzo raakte die daar loopt. Best irritant als je je voet stil wilt houden

Marsha, gefeliciteerd met jullie huwelijk! (vindt je nwe tattoo zo mega leuk en zelfs schattig)

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:05

ik spam m hier ook even, zitten weer andere mensen als in de HK (kom allemaal eens naar de HK trouwens :') )
wil er even bij zeggen dat hij nog lang niet af is! Ik heb nu echt losse onderdelen :P en de volgende keer word eromheen geschaduwd en water gemaakt, zodat het een geheel wordt ;)

Afbeelding
Afbeelding

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:07

Ben heel benieuwd hoe ie is als ie af is Elma :)
Ziet er al veelbelovend uit :j

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:09

Ik ben er tot nu toe erg blij mee, maar het hangt er een beetje bij :+ Hij is idd nog niet af :) Maar ik mag over een maandje weer :D

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:16

Wow mooie dingen komen er weer langs!!!

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:16

Elma_ schreef:
Ik ben er tot nu toe erg blij mee, maar het hangt er een beetje bij :+ Hij is idd nog niet af :) Maar ik mag over een maandje weer :D

Komt vast helemaal goed :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:17

Ik had ook stuiptrekkingen ja haha. Gelukkig kon ze er wel om lachen, kreeg ook complimentjes dak hem verder wel heel goed stil hield

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 09:57