Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Welkom TamTam! Wat voor blessure had je? Zozo, aardig doel voor ogen! Op hoeveel km zit je nu? 3 kwartier achter elkaar?
Ik ren overigens ook altijd 's avonds, rond 19.30. Ik heb dan het geluk dat mijn baan geen kantoorbaan van 9-5 is, dus ik kan einde van de middag altijd al lekker naar mijn poownie toe.
Yv_ schreef:Ik ben helemaal blijblijblij met mijn nieuwe shoes!!! Gister heerlijk gelopen! Merkte op een gegeven moment wel dat ik een beetje een vreemd gevoel aan de buitenkant van mijn voet, naast mijn tenen kreeg, maar ik denk dat dat gewoon gewenning moet zijn, gezien ik met die zgn. holvoeten nooit daar gewicht op heb staan en nu ineens wel..
Anc schreef:Alstu
Ik zou wel zo snel mogelijk goede kleding kopen.
Ik heb mijn sportkleding bij de Hema gekocht, voor € 10 voor een shirt en € 10 voor de broek.
Als je in katoen blijft lopen, helemaal met dit weer, heb je een hele grote kans om verkouden te worden aangezien katoen de hitte en het zweet van je lichaam niet goed afvoert.
Je blijft dus "vochtig" zeg maar en met dit weer (kou) is dat niet heel erg gezond
Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, want echt helder leg ik het niet uit
Smudges schreef:@ tamtam. Mijn zus doet mijn pony op maandag en donderdag dus dan kan ik na mijn werk lopen. Nu ga ik 's morgens proberen. 's middags komt er steeds iets tussen of ben ik te moe. Was vandaag de eerste keer. Hoop dat ik het vol hou. Maar als je alle dagen naar je paard gaat weet ik het niet. Misschien na het werk lopen dan eten en dan naar je paard? Staan ze thuis of op een pensionstal. Je kan je paard natuurlijk ook meenemen, heeft hij ook zijn beweging gehad
Yv_ schreef:Bo, ik kan 'm voor jou ook wel meebestellen, maar denk dat er een week overheen gaat tussen bestellen en leveren en dat moet-ie natuurlijk nog richting Amsterdam..
Ik ben helemaal blijblijblij met mijn nieuwe shoes!!! Gister heerlijk gelopen! Merkte op een gegeven moment wel dat ik een beetje een vreemd gevoel aan de buitenkant van mijn voet, naast mijn tenen kreeg, maar ik denk dat dat gewoon gewenning moet zijn, gezien ik met die zgn. holvoeten nooit daar gewicht op heb staan en nu ineens wel..
tamtam schreef:Hoe combineer jij dat dan Zack?