Hij weet mijn mening over het ziekenhuis.
Dus zo snel het verantwoord is om me huiswaarts te laten gaan, laat ie me gewoon gaan.
Ik ben verder niet zo'n druktemaker. Maak me eerlijk gezegd niet zo heel snel zorgen meer.
Als ik de afgelopen drie jaar iets geleerd heb, dan is het wel dat panikeren nooit een goed idé is. 
Dat ze er winst op maken boeit me op zich niet zo veel, daarvoor is het niet... Die mensen werken keihard en ik heb al elke keer super fijne verpleging gehad (wat ook te maken heeft met het feit dat ze weten wie mijn chirurg is
Hij is een beetje streng zegma).
Hier een droog lesje gehad!!
Sammie krijgt echt hele fijne momenten dat ik hem echt tot dragen voel komen.. Maar zoals het hem betaamd, gaat ie dan ook meteen weer klommelen vanvoor.
Als Sam iets moet doen dat ie nog moeilijk vindt gaat ie weer zoeken in die hand... Maar goed, negeren, doorrijden en hand stil houden.
Volgens mijn lesgever heb ik een springkonijn..
(Sam gaat "huppelen" als ie van middengalop terug moet omdat ie heet is en eigenlijk liever niet terug wil..
)
Ik begin nu ook mijn beenspieren weer terug te krijgen hoewel links nu wel weer duidelijk minder ontwikkeld maar goed... Dat is nu eenmaal zo..