[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:37

Ik dacht dat dit spiderbites waren :j
Ze heeft idd wel mooie lippen zeg!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:13

Jildau schreef:
Okee dus bij sommigen blijven ze wel zitten? Lees hier bijna alleen maar over dat ze uitgroeien en dat lijkt me zo zonde..

Ik vind een dermal bij je sleutelbeen of tussen je tieten mooi. :P Weet niet hoe dat heet? Dat lijkt me nog wel wat.

bij veel mensen blijven ze zitten, maar als het goed gaat hoor je het meestal niet.

Magnummm: absoluut geen last mee gehad. De dag van het zetten at ik een broodje en zelfs dat ging. Nu mis ik mijn balletje op mijn lip zelfs :')

Magnummm

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:17

Oke, lijkt me in het begin best wennen namelijk.. :P
Was zeker wel een gemene rotprik? Lippen zijn altijd zo gevoelig :P

Ik ga er over nadenken :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:23

Ik vond hem best gemeen ja. :) Hij wordt ook in "2 keer" gezet om de kromming er mooi in te krijgen en dat voel je ook best goed _O- en het gat "op" je lip voelt kl*te _O- Die vond ik eng, maar eenmaal gezet had ik geen last meer, ik heb ook heel weinig zwelling gehad!
En nu moet ie door littekenweefsel dus.... _O-

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:24

Ayasha schreef:
Ik vond hem best gemeen ja. :) Hij wordt ook in "2 keer" gezet om de kromming er mooi in te krijgen en dat voel je ook best goed _O- en het gat "op" je lip voelt kl*te _O- Die vond ik eng, maar eenmaal gezet had ik geen last meer, ik heb ook heel weinig zwelling gehad!
En nu moet ie door littekenweefsel dus.... _O-

Ow bah, das wel raar, in 2 keer..
Kunnen ze hem nu niet net achter het littekenweefsel zetten? :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:33

Dat kan ik wel eens vragen want mijn ervaring is sowieso dat littekenweefsel moeilijker geneest. Moet het er eens over hebben met mijn piercer maar moet toch nog wachten tot na mijn operatie. En anders doe'k Emla op de bovenkant _O- de rest van de pijn vond ik niet zo'n ramp, is zo voorbij, maar de bovenkant voelde heel eng (niet eens pijn oid, je voelt 'm gewoon "knappen" nu doet mijn huid dat wel vaker, mijn MDs onder mijn sleutelbeenderen deden dat ook :') vond dat toen ook eng! deed ook geen pijn maar bah dat voelt poedersuiker! := Emla verdoofd oppervlakkig dus dan hoeef ik het niet te voelen als het knapt _O-)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:37

Owja, je bedoeld zeker dat eerste stukje. Dat moment waarop het door je huidt heen moet breken.. Dat is idd raar. Hoorde ik bij mijn wenkbrauwpiercing ook, bah :')

Ik moet alleen er nog achter zien te komen hoe een Eskimo bij mij staat. En vriendlief er van op de hoogte stellen, zal hij wel niet leuk vinden :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:50

idd, dat vind ik een eng gevoel en heb de afgelopen maanden genoeg pijn gehad om met één piercing te mogen vals spelen vind ik _O-

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 23:27

Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie heeft het mooiste oor van t land :')

5 mm...

Afbeelding

Vrij snel alweer na 4 mm maar mn oren doen t goed, 6 mm blijft denk ik toch wel mijn eindmaat :j

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 23:28

cute :o

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 23:34

enige nadeel is dat mijn linkeroor wel wat gevoeliger is na t stretchen en dat voel ik dan in AL mijn oorbellen, dat is erg prettig als je 5 gaten hebt die niet heel prettig aanvoelen :+

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 00:15

Mooi DQ! Vooral dat goude staat je heel goed. Heb je trouwens je 2e tongpiercing er voor goed uit gehaald?

Ayasha, ben eigenlijk wel benieuwd of je een zichtbaar littekentje over hebt gehouden aan je eskimo.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 00:38

ja, heb nu alleen de achterste nog, ik praat nu weer normaal, kan hem sowieso niet meer in, haalde hem er snachts rond half 1 uit, smiddags om 5 uur was hij aan de bovenkant helemaal dicht, je ziet nu ook al niets meer..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:46

perdjes schreef:
Mooi DQ! Vooral dat goude staat je heel goed. Heb je trouwens je 2e tongpiercing er voor goed uit gehaald?

Ayasha, ben eigenlijk wel benieuwd of je een zichtbaar littekentje over hebt gehouden aan je eskimo.

vlak onder mijn lip :j :) al moet je goed kijken. Had toch al eentje van mij labret :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:51

DQ hij is lief <3 en ik denk dat 6 wel een mooi maatje is voor jou! :j Vond het bij mezelf wat klein, maar ik denk dat het bij jou heel leuk staat zo met die andere oorbelletjes.

Eskimo vind ik zo'n gave piercing... maar mijn lip(pen) is (zijn) daar veel te dik voor. :')

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:11

Fiffill schreef:
Eskimo vind ik zo'n gave piercing... maar mijn lip(pen) is (zijn) daar veel te dik voor. :')

Ik wil hem zo graag, maar ik denk dat mijn lippen juist veel te klein ervoor zijn. Dan is het gelijk zo'n groot, kolossaal ding.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:12

Heb je een foto van je lippen? :P Ik heb juist van die dikke lippen en zeker mijn onderlip is dik, denk dat ik dan echt een heel lang staafje in zou moeten. :')
Maar misschien met vrij kleine bolletjes, lijkt het wat minder groot? :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:23

Ik heb niet zo'n volle lippen en bij mij zag het er niet gek uit. :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:24

Ik vind het bij jou tof staan idd :j en je lippen zijn vrij normaal denk ik, ik vind ze iig niet heel dun... maar ik weet niet wat Magnum klein vindt natuurlijk. :P

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:26

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:28

Je bovenlip heeft een grappige vorm, heel duidelijk die boogjes erin :D maar zo dun vind ik je onderlip niet hoor (daar komt 'ie tenslotte doorheen :P ). Maar goed, zo zonder de rest van je hoofd erbij is het lastig beoordelen want het gaat vooral om het totaalplaatje. Maar ik denk dat het wel staat hoor. :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:34

Mijn lippen zijn dunner volgens mij dus dat komt best goed ;)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:40

Fiffill schreef:
Je bovenlip heeft een grappige vorm, heel duidelijk die boogjes erin :D maar zo dun vind ik je onderlip niet hoor (daar komt 'ie tenslotte doorheen :P ). Maar goed, zo zonder de rest van je hoofd erbij is het lastig beoordelen want het gaat vooral om het totaalplaatje. Maar ik denk dat het wel staat hoor. :)

Ja ik haat mijn bovenlip. Dies in verhouding veel kleiner/dunner als mijn onderlip. En inderdaad in het midden dat rare deukje erin.. Verschrikkelijk vind ik het zelf :P

Ik zal eens een fatsoenlijke foto van mezelf zoeken (probleem is dat ik bijna nooit fatsoenlijk kan doen :P )

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:42

Oh ik vond het juist wel leuk :j

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:53