Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 18:24

shantal schreef:
Yvetjes als je wax extetentions wil en er toch wel een stukje voor wil rijden raad ik nikita aan uit zoetermeer.

Heb een afspraak gemaakt voor volgende week. Ben benieuwd of het allemaal kan en past en hoe het eruit komt te zien! Spannend!

Jitske

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 21:19

Thanks voor jullie hulp :D

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 21:51

*\o/* 8 september krijg ik ze weer, na ondertussen 1,5 jaar pauze
Weer lkkr lang de haartjes! :)

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 08:29

_Lot_ schreef:
_Kimmm schreef:
Ps wat een leuk paardje heb je trouwens bij dirk gekocht :D ?

Haha ja ze is echt geweldig <3, komt jouwe daar ook vandaan?

Nee, maar ken de stal erg goed :D

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 21:32

Ik heb een vraagje
Heb van mezelf aardig lang haar (72 cm)
Maar wil graag, meer haar :+
Kan alleen nog geen extensions vinden die echt lang zijn en dan ook nog mooi. (Ben op zoek naar clip in)
Ben wel bereid er een stukje af te halen voor een volle bos, maar liever niet te veel haha
Weten jullie iets?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 18:52

volgens mij gaan extensions maar tot de 60cm??
En dat zijn dan waxjes.
Ik ben zelf niet bekend met clip in maar er zullen vast wel meerdere mensen zijn die dat wel weten.

Weet wel dat de clips van luxy s ( als ik het zo goed schrijf) goed zijn,maar weet niet tot welke maat die zijn.

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 19:24

Ik heb sinds kort de flipinhair. En ik ben erg echt super blij mee. Je ziet niet dat het nep is, zal binnenkort wel een foto plaatsen.
Ik vind het ook fijn dat ik het gewoon in kan doen wanneer ik het wil en als ik even geen tijd heb hoeft het ook niet.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 22:12

Ik ben super blij met me virgin lenghts haar! Wat een super mooi haar is dat zeg :oo Jeetje!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 22:23

Lins, foto :D ?
Heb daar nog nooit van gehoord, duur merk?

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 22:28

Virgin is volgens mij hier in nederland het duurste haar :+ ? but i'm not sure := .........
Maar wauwie ben echt blijjj!!!! rip uit me lijf, maargoed :Y) dat zijn we alweer vergeten :+

Foto? even zoeken! en anders morgen! :))

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 22:41

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Ja mijn hoofd.... Vriend en ik wonen net samen, en we hadden dat zonneding dicht, en dies rood en
toen wou die foto;s maken :+ dus kijk niet even charmant :D

http://i51.tinypic.com/2ngs8ls.jpg
Achterkant beetje.. :+ incl paard! :+:

oke.... genoeg gespamt :+

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 22:42

Op de eerste drie foto's waren ze trouwens net smiddags gezet, en dit was na etenstijd zeg maar!
Foto van achterkant valt het al wat natuurlijk :j

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 23:19

hier zojuist de laatste extension eruit gehaald, en vind dat mn haar er niet zo fraai uitkomt......:(
was er al bang voor omdat ik het idee had dat t ineens wel heel erg af begon te breken.
heb er nu amandelolie in gedaan , hopelijk bekomt het een beetje en dan morgenmiddag maar even naar de kapper.

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 10:27

rachel_j schreef:
hier zojuist de laatste extension eruit gehaald, en vind dat mn haar er niet zo fraai uitkomt......:(
was er al bang voor omdat ik het idee had dat t ineens wel heel erg af begon te breken.
heb er nu amandelolie in gedaan , hopelijk bekomt het een beetje en dan morgenmiddag maar even naar de kapper.

Mijn haar is echt krankzinnig DUN na 3 keer extensions, heb jij hier ook last van?
Heb echt nog nooit zo weinig haar op mijn hoofd gehad :')

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 12:21

shantal schreef:
volgens mij gaan extensions maar tot de 60cm??
En dat zijn dan waxjes.
Ik ben zelf niet bekend met clip in maar er zullen vast wel meerdere mensen zijn die dat wel weten.

Weet wel dat de clips van luxy s ( als ik het zo goed schrijf) goed zijn,maar weet niet tot welke maat die zijn.

Luxy's zijn ongeveer 51 centimeter :j

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 09:55

Tootz@ ok is ook nog vrij lang.

Ik zetten net de tv aan en kwam toen op telsell daar hebben ze nu ook clip in.
http://www.telsell.com/nl-NL/Producten/ ... 41#kleuren

Geen idee of het echt wat is,maar de prijs valt op zich denk ik ook wel mee.
Denk dat je bijna op het zelfde komt zoals bij de luxy s (vanwege de invoerrechten)

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 18:00

_Lot_ schreef:
rachel_j schreef:

Mijn haar is echt krankzinnig DUN na 3 keer extensions, heb jij hier ook last van?

Ai ai ai, dit is us echt mijn grootste nachtmerrie... Ik heb de afspraak gemaakt omdat er zo weinig van mijn volle haarbos overblijft nu ik overgestapt ben op andere anticonceptie... Wordt je haar er dunner/slechter van? Dan zeg ik mn afspraak toch maar weer af, kan ik echt niet hebben.

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 18:17

sinds ik sinds kort clip in extensions heb geprobeerd en me dat heel erg bevalt,
ben hier even mee gaan lezen.
en ik had ook een vraagje,dat ik nergens anders beter kan stellen dan hier,

Ik ben van de provincie antwerpen,
weet iemand hier het adres in de buurt ( in de buurt zie ik als een half tot 2,5 u rijden,niet dat ik de hele dag in de auto moet :+) van iemand die heel goed extesions kan zetten die er helemaal niet nep uitzien?
want mijn clipjes zien er ook helemaal niet nep uit vind ik,dus dat zou ik graag zo houden,
ze zijn alleen zo lastig omdat ik ze snachts niet telkens uit wil doen + het duurt echt zo lang voor ik ze er goed in heb omdat mijn haar heel erg dun is op de moment.

dus ik wil graag echte,donkerblonde haarextensions die er helemaal niet nep uitzien,
de prijs maakt echt absoluut niet uit,als het resultaat maar goed is,
kan iemand me helpen? :o

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 20:56

Citaat:
Ai ai ai, dit is us echt mijn grootste nachtmerrie... Ik heb de afspraak gemaakt omdat er zo weinig van mijn volle haarbos overblijft nu ik overgestapt ben op andere anticonceptie... Wordt je haar er dunner/slechter van? Dan zeg ik mn afspraak toch maar weer af, kan ik echt niet hebben.

Ik heb nu meerdere malen extensions gehad (nu ook weer) ik heb Balmain double haar -voor mij nooit iets anders :) - , en mijn haar komt er helemaal niet beschadigd of dunner onder vandaan. Wat wel echt mijn advies is: neem microrings ipv waxjes. Dat bespaart echt veel haar! Met een metalen ringetje klemmen ze je haar aan de extensions vast, en bij het verwijderen knijpen ze het ringetje even open en glijdt het er moeiteloos weer uit, dus geen klitten, geen waxrestjes geen gesleur aan je haar.. veel haarvriendelijker dan waxjes!

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 21:41

_Lot_ schreef:
rachel_j schreef:

in mijn 34 jaar is mijn haar er nog nooit zo slecht aan toe geweest , heb er 20 cm af laten knippen en het is nog 3x niks.......
volgens de kapper had ik ook allemaal korte en kale plekjes waar de extensions hebben gezeten , verkeerd gezet volgens hem en daarbij hebben de extensions een te grove structuur gehad, waardoor ze mijn eigen haar kapot hebben geschuurd.

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 16:03

rachel_j schreef:
in mijn 34 jaar is mijn haar er nog nooit zo slecht aan toe geweest , heb er 20 cm af laten knippen en het is nog 3x niks.......
volgens de kapper had ik ook allemaal korte en kale plekjes waar de extensions hebben gezeten , verkeerd gezet volgens hem en daarbij hebben de extensions een te grove structuur gehad, waardoor ze mijn eigen haar kapot hebben geschuurd.

Balen zeg! Wat voor extensions had jij?

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:49

extensions van socap , en heb in het verleden extensions gehad van indian gold, en toen kwam mijn haar er zo goed als ongeschonden onderuit.
ik baal hier filnk van, maar het is nu eenmaal zo dus probeer mn haar maar zo goed mogelijk te verzorgen.

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 09:32

Ik heb eergister mijn socap extensions gehaald bij de "groothandel" :) nu wachten tot 8 september ;)
Ik heb 1,15 per extension betaald is dat duur of weet iemand een website waar ik ze de volgende keer kan kopen, nu weet ik de kleurcode ;)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 10:11

Liins schreef:
Virgin is volgens mij hier in nederland het duurste haar :+ ? but i'm not sure := .........
Maar wauwie ben echt blijjj!!!! rip uit me lijf, maargoed :Y) dat zijn we alweer vergeten :+

Foto? even zoeken! en anders morgen! :))

Mooi haar, maar Great Lenghts is volgensmij toch wel echt het duurste merk.
Word ook gebruikt door bijna alle kappers.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 10:12

rachel_j schreef:
extensions van socap , en heb in het verleden extensions gehad van indian gold, en toen kwam mijn haar er zo goed als ongeschonden onderuit.
ik baal hier filnk van, maar het is nu eenmaal zo dus probeer mn haar maar zo goed mogelijk te verzorgen.

Ik denk niet dat het echt aan de extensions kan liggen toch, maar meer aan de manier van zetten misschien.

Ik ga binnenkort een opleiding haar extensions doen, kan ik ze zelf zetten.
Wou eerst nagels gaan doen, maar komt misschien later nog wel..