Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

klotshtiduj

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:21

Goedemiddag dames!

Pfff, heb het een beetje druk en verwaarloos jullie een beetje... Ook het hardlopen verwaarloos ik een beetje...
Ik zou gister, maar was zo druk met vanalles te doen, elke keer uitstellen en 's avonds heb ik het warme bad verkozen boven een rondje hollen...
Maar vanavond ben ik aan de beurt... Hollen zal ik!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:41

Iedereen druk druk druk!

*schopt Judith*

Zou fijn zijn als je vanavond kunt rijden Bom. Ik ga het zo ff proberen... :=

*\o/* Startkaart met mijn projectje is aangevraagd! Zo leuk! Gelijk ook maar weer wat coupons voor Lis besteld, dus er komt wel weer een dikke rekening van de KNHS aan (auw).

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 14:19

Angela: Sterkte! En goed dat je aan jezelf denkt!

WenK schreef:
.
Oei, wat heb ik koude handen. Heb wel fantastisch gereden weer hoor. Het is enorm leuk om te zien wat je met geduld en bewust rijden kunt bereiken. Gewoon op gevoel rijden en zonder prestatiedrang van de eigenaar, echt heel fijn! Merrie begint zo gaaf te lopen, begint me zo veel aan te bieden, dat is echt bijzonder. Denk dat met (nog een beetje meer) geduld en correct rijden dit dier echt een toppertje kan worden!
Lis deed het ook weer fijn, paar heule goede wissels kunnen rijden, ondanks drukte in de bak en binnen rijden. Heb haar niet al te lang gereden, ten eerste omdat ik vind dat goed goed is en dan moet je niet verder gaan lopen prutsen en ten tweede omdat het mij te druk werd in de bak. Rijd liever zo rustig mogelijk hoor...
Heb nog lekker taartje van stalgenootje gehad, vond dat ik 'm wel verdiend had haha...En nu dus ff kort op de bank, ga zo eten maken...
Fijn dat je lekker gereden hebt! Is bij jullie de bak niet bevroren? Of rij je in een binnenbak. Ik kan helaas alweer een tijdje niet rijden doordat de bak bevroren is.....

ruth91 schreef:
Cardio denkt dat ik beter niet door kan gaan met hardlopen, mn hart zou t aan kunnen, rustig aan dan, geen wedstrijden oid, maar mn bindweefsel en gewrichten niet door mn ziekte..
Het zou beter zijn om te gaan zwemmen of naar de sportschool te gaan op van die crosstrainers, zodat t geleidelijk belast wordt zegmaar, dus ga ik dat misschien doen, want sportschool is dichterbij dan t zwembad :P
Jammer dat je beter kunt stoppen met hardlopen. Maarja als de arts het zegt kun je je er beter maar aan houden. En er zijn genoeg andere sporten :)

Fanneke schreef:
Bom, als je heel even wacht, dan kun je thermokleding met korting kopen bij V&D. Mijn shirt van Rucanor was toen 8 euro geloof ik. Craft is beter, maar Rucanor voldoet prima.
O leuk! Vanaf wanneer is dat? En komt dat in de folder te staan?

Loveskyra schreef:
Jippieeee heb net iets meer dan 8 km gelopen in 42 minuten! Ik liep altijd maar 4 km maar omdat me zus me heeft opgegeven om samen met haar een wedstrijd te lopen van 8 km moest het er maar van komen.. Achteraf kon ik 8 km makkelijk maar rond de 4 km begin ik moe te worden en moet ik even over die drempel heen. daarna gaat het weer super. Laat a.s. zaterdag maar komen :D
Goedzo!!! Goed voorbereid dus op a.s. zaterdag :)

Ik heb gisteren met m'n vriend wer 6.5 km hardgelopen. Had een beetje een mindere dag, t ging niet echt super. Qua conditie kon ik het wel volhouden maar m'n benen hadden hadden wat moeite en ik had er zelf ook niet zo'n zin in. Maar ik heb gewoon doorgezet dus heb het wel uitgelopen :)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 15:04

Jeeeej, Tycho was vandaag weer lekker zichzelf!!! :# :# Geen prare spatjes, geen gekke sprongen...Heb gewoon met een lang teugeltje kunnen rijden. Heerlijk! Sil (pony waar we mee samenreden) was ook lekker relaxed, dus was echt genieten in het bos!

Judith, nog wezen hollen? ;)
Wen, gaef dat je gaat straten! Is dat t merrieproject of t ruintjeproject? :D
Esther, jammer dat t niet super ging, maar ja, die dagen horen er ook bij he.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 15:34

Esther, je kunt niet altijd 100% presteren toch? Je hebt in ieder geval wel gelopen, kan niet iedereen zeggen :o

Jaan, lekker dat Tycho weer braaf was, misschien omdat hij nu samen met een ander paard naar buiten was?

Angela, hoe gaat het? Familie duidelijk laten weten dat je er klaar mee bent?

Pff, kom vandaag niet echt op gang :n Heb ook een heel raar gevoel in mijn hoofd, beetje licht gevoel en als ik te snel opsta dat het dan wat gaat golven alles. Bietje vreemd :=

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 16:07

Ja daar hebben jullie gelijk in.
En ik ben al lang blij dat ik mijn rondje gewoon uitgelopen heb, al was het niet in een heel hoog tempo.
's Middags heb ik nog 25 km gefietst dus ik heb wel weer genoeg beweging gehad gisteren :D

Jaan: is bij jou de bak niet bevroren? Of rij je in een binnenbak? Fijn dat je zo lekker hebt gereden. Ik kan niet wachten tot het weer lente wordt, kan ik eindelijk weer vollop trainen en lessen en weer een keer opgeven voor een wedstrijd.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 16:10

Bomm, Tych was vorige week ook met samenrijden een draak, al is ie als ie alleen is nog 'erger', dat wel.

Esther, ik rijd gewoon buiten, we hebben geen bak. (ja, een kleintje waar de paarden overdag instaan)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 16:24

balen esther, dat je geen goede bak hebt om te rijden. En goed van je dat je hebt doorgezet. :j
Bom, toch ook een virusje onder de leden?
Lekker Jaan! Ondeugje was toch braaf! ;)
Scooby, foto, foto!!!! :j

Nog niets officieels gecommuniceerd :n COmmercieel directeur zit in meeting en daar moet het mailtje vandaan komen. :o Hoop wel dat het vandaag gaat gebeuren. :Y) Kan nu niet veel meer doen, klanten, hotels en collega's weten nog van niets, dus kan ook niet geen bellen of zo.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 16:45

Jaaaaaa telefoon is gearriveerd en ligt op te laden :j

Vanavond maar eens even verder kijken. Hij doet het nu verder niet natuurlijk omdat er geen SIMKaart inzit.

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 16:54

Ik waai ook even weer binnen. Helaas vorige week maar 1x gelopen en 1x spinning gedaan. Had vrijdag nachtdienst gehad, nadien was ik echt even tijd nodig om weer bij te komen. Gisteren een drukke dag gehad (uitgeslapen, feestje gehad en gewerkt tot 24.00u). Vanmorgen weer een ochtenddienst gewerkt. Ga vanavond weer een uur sporten (denk spinning) in de sportschool. Ga woensdag weer verder met m'n looptrainingen. Merk soms dat ik wel even wat rustdagen nodig ben. Gelukkig pak ik t daarna altijd wel weer op. :)

Bom, hang jij nu tegen een griep aan? Of heb je 't ook al gehad? Kan best hoor! Doe maar rustig aan.

Fan, nog steeds even afwachten dus?

Jaan, heerlijke bosrit gemaakt? Dat is echt wat ik mis, nu ik zelf geen paard meer heb. Daar genoot ik altijd 't meeste van, lekker het bos in samen en een ontspannen ritje maken.

Pebbelesther, knap hoor! De 6,5km toch uitgelopen en daarbij ook nog 25km gefietst! Je had een fanatieker dagje dan ik gisteren. ;)

Judith, ook ik heb 't wat druk (gehad) hoor. Maar daarna gewoon de draad weer oppakken en weer doorgaan! Soms mag je jezelf even toestaan om 't wat rustiger aan te doen qua lopen omdat je ergens anders weer wat drukker mee bent toch!? :)

Loveskyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 17:11

Hee die laarzen heb ik ook! Zitten super.
Maar ik had inderdaad in het begin ook dat ze in me knieholtes zaten. Na een maandje was dit weg omdat het leer toen wat soepeler werd. misschien het proberen waard?

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 17:15

Ik ga zometeen even lekker 20 minuutjes onder de zonnebank...even ontspannen.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 17:23

marjoleintje schreef:

>;) Moet dit nou? Heb medelij met ons loonslaven die nog zitten te ploeteren :+ Nog 40 min dan mag ik naar huis :j

Loveskyra, ze zitten inderdaad super, vind het alleen wel weer een smak geld, en ik als krent ben dan weer dagen aan het dubben of ik ze wel/niet ga kopen, ook al betaald mijn mams ze :D

Welke rijhandschoenen hebben jullie? Ben ook toe aan nieuwe maar weet nog niet welke, als ze maar zwart zijn ;) Wordt ook betaald door mams :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 17:39

Pfff, hier denk ik een virusje opgepakt, ben niet ziek, maar net niet lekker en heb keelpijn... :o

Het paard van de startkaart is het merrie-projectje...

Wij hebben op stal wel een binnenbak, maar heb daar maar 1 keer in gereden deze week. Vandaag ook weer buiten. DE toplaag van de bak is zacht, dus ik vond het wel te doen.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 17:48

WenK, 64 minuten over 10,5 km is hartstikke goed! Fijn ook om te horen dat 't met je projectjes enzo allemaal goed gaat :)

Ruth, zonde dat je moet stoppen.

Jaan, was dat positief of negatief dat je vriend je niet in had gehaald? :P

Noor, nieuwe schoenen is fijn he. Wel balen van dat lood in je benen, herkenbaar gevoel, dat wel :P

Kyra, goed hoor, 8 km!

Fan, wat vervelend dat je nu weer zo last hebt van dat hoesten.

Bom, ga je nog lopen vandaag?

Sakkia, altijd leuk, een nieuwe gsm!

Scooby, ben je op paardjesjacht?

Ik heb vrijdag en zondag weer lekker gelopen met m'n moeder. Wel gezelliger, samen. Morgen wil ik weer gaan, dan moet ik 4 minuten aan 1 stuk en dat 3 keer. Het gaat wel best snel, dat ik langer aan 1 stuk mag lopen.

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 18:30

hetbommeke schreef:
Welke rijhandschoenen hebben jullie? Ben ook toe aan nieuwe maar weet nog niet welke, als ze maar zwart zijn ;) Wordt ook betaald door mams :D

Mijn man moest erg lachen om deze regel :D
Ik heb ze van BR erg fijn en lekker warm nu ook....en zwart :P

Fanneke als het rond is plaats ik foto`s even geduld nog.......spannend.. :j
Beterschap Wenk...doe maar rustig aan.

ja ben op jacht eindelijk weer..Dus hopenlijk zometeen weer een paardje.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 18:34

Wat leuk Scooby! :D
WenK, vervelend die keelpijn. Hopelijk niet van mij ;) Rustig aan doen hoor :(:)
Zonnebank *zucht* ;)

Het is nu officieel!!! *\o/*

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:32

marjoleintje schreef:

Ikwiloooook! -O-

_Tara_ schreef:
Jaan, was dat positief of negatief dat je vriend je niet in had gehaald? :P

Goeie vraag..... Zeg jij t maar! :Y)

Wen, beterschap!!!!

Fann, nice! Je doelt op je baan, toch?! :o

Hier gaat t volgende virusje rond, van mn zus+gezin 'gekregen'. Spugen en diarree. Zomaar paar dagen. Zaterdag bij zus+gezin geweest, toen was zoontje net beter, zondag was mn zwager aan de beurt, 's avonds en vandaag mn zus en vriendje belde vanmiddag dat ie op zn werk ook heerlijk boven de wc had gehangen en al tíg x was gewqeest....Die ligt nu dus al in bed, zo ff emmertje naast m zetten ;)
Ik ben hele dag al beetje misselijk, snap nu van wat. Hopelijk blijft het hierbij, ben genoeg ziek geweest voor deze maand!

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:18

Haha, ja bom ook ik werk wel hoor. Maar ik werk altijd 's avonds/'s nachts/weekenden. Dus overdag heb ik weer tijd voor o.a. een zonnebankje. :)

Griepvirus/verkoudheid gaat overal flink rond hoor. Hopelijk wordt je idd niet nog eens ziek Jaan en Wen, hopelijk jij ook niet!

Fan, GEFELICITEERD! :D Wanneer begin je?

Scooby, wat een spannende tijd! Ik ben heel benieuwd!

Tara, kan me voorstellen dat met z'n 2-en lopen wat makkelijker is enne...dat heb je zo onder de knie hoor dat langer aanéén stuk doorlopen. Daar sta je vast zelf versteld van. :)

*Schopt zichzelf nu onder de kont* Ga me omkleden en naar de sportschool om daar hard te lopen. Spinning ben ik niet aan toe gekomen.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:20

Loopse!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:41

Loopse Marjoleintje!!
Vervelend Jaan, berg je maar, want ik ben ook nog steeds vatbaar voor virussen. Dacht na de keelontsteking en kriebelhoest nu wel klaar te zijn, maar nee hoor. Weerstand is toch nog niet goed genoeg. Heb nu een dikke koortslip :n

Idd baan is gecommuniceerd, 8 februari ga ik al beginnen!!! *\o/*
Ik ga niet lopen, was laat thuis, 20 uur, had een maaltijdsalade gekocht, dacht snel te kunnen eten. Helaas aardappels waren zuur :r en de tonijn heeft ook zijn beste tijd gehad. Had gelijk geen trek meer :n Ik laat deze week maar even op zijn beloop. Volgende week als ik met mijn nieuwe job ben begonnen ben ik iedere dag lekker op tijd thuis en dan kan ik lopen wanneer ik wil :D

Kreeg net een herinnering van de CPC loop in Den Haag, dit is toch wel erg leuk! :j Motiveert enorm!
Tevens zat ik vandaag nog een beetje te neuzen voor meer loopjes, in mijn geboortedorp is op Koninginnedag een 10 km loop. Deze begint al om 6 uur 's morgens >;) Je kunt de dag niet vroeg genoeg beginnen :D Aansluitend wordt er een ontbijt geserveerd, de route is ook erg leuk. Dus ik denk dat ik mij wel ga inschrijven. Even over denken, want 6 uur is wel erg vroeg.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:43

CPC moet ik me ook nog voor inschrijven, goed dat je het zegt!
En jemig, om 6u starten..... :n Mij niet gezien, haha!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:22

Scoob, je man lachte me zeker toe ipv uit :P En spannend, ben benieuwd wat het gaat worden :j

Fan, dan kun je gelijk van KoninginneNach door naar de loop om 6u :+ Wie weet hoe hard je gaat naar de nodige biertjes :9

Jaan, ik voel mijn eten ook nog steeds halverwege zitten, net wel even op knollie gehobbeld maar voelde steeds mijn eten omhoogkomen. Nu nog steeds een heul naar gevoel, misselijk en een bubbelende buik >;) En opgezette klieren in mijn hals.

Snor was weer lekker bezig, sinds vandaag staat er een nieuw paard bij ons op stal. Mooi beessie :j Eerst reed ik lekker alleen in de bak, tot het nieuwe beessie met eigenaresse er ook bij kwam. Snor was direct alle concentratie kwijt, alles was ineens "eng" 8)7 Heb m nog maar even met lang teugeltje door de bak gestuurd en wat figuurtjes gereden maar er was weinig meer mee te beginnen. Woensdag maar weer in de herkansing.

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:28

hmm sauna lekker met dit weer zeg.

Uitlachen zou hij niet durven hoor nee hij lachte je heel vriendelijk toe :D
http://arabianfantasie.nl/pages/verkoop ... -andoy.php
Als ze goed gekeurd wordt zaterdag is ze van mij.... *\o/*
Spannend..

Wat een hoop zieke zeg beterschap allemaal hoor.

Om 6 uur lopen...wow dat is vroeg.
Slim om het dan weg te gooien vooral vis jakkes.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:34

hmmmm waarom krijg ik nu zo'n ^) gevoel????

en wat een knapperd!!!! <3 Daar zou ik ook helemaal heppiedepeppie van worden. Hoop dat ze goed uit de keuring komt. Zal voor je duimen.

Wen, heb jij morgen je meeloop dagje? Ook spannend, suc6 morgen!