Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WenK schreef:Fijn dat je lekker gereden hebt! Is bij jullie de bak niet bevroren? Of rij je in een binnenbak. Ik kan helaas alweer een tijdje niet rijden doordat de bak bevroren is......
Oei, wat heb ik koude handen. Heb wel fantastisch gereden weer hoor. Het is enorm leuk om te zien wat je met geduld en bewust rijden kunt bereiken. Gewoon op gevoel rijden en zonder prestatiedrang van de eigenaar, echt heel fijn! Merrie begint zo gaaf te lopen, begint me zo veel aan te bieden, dat is echt bijzonder. Denk dat met (nog een beetje meer) geduld en correct rijden dit dier echt een toppertje kan worden!
Lis deed het ook weer fijn, paar heule goede wissels kunnen rijden, ondanks drukte in de bak en binnen rijden. Heb haar niet al te lang gereden, ten eerste omdat ik vind dat goed goed is en dan moet je niet verder gaan lopen prutsen en ten tweede omdat het mij te druk werd in de bak. Rijd liever zo rustig mogelijk hoor...
Heb nog lekker taartje van stalgenootje gehad, vond dat ik 'm wel verdiend had haha...En nu dus ff kort op de bank, ga zo eten maken...
ruth91 schreef:Jammer dat je beter kunt stoppen met hardlopen. Maarja als de arts het zegt kun je je er beter maar aan houden. En er zijn genoeg andere sportenCardio denkt dat ik beter niet door kan gaan met hardlopen, mn hart zou t aan kunnen, rustig aan dan, geen wedstrijden oid, maar mn bindweefsel en gewrichten niet door mn ziekte..
Het zou beter zijn om te gaan zwemmen of naar de sportschool te gaan op van die crosstrainers, zodat t geleidelijk belast wordt zegmaar, dus ga ik dat misschien doen, want sportschool is dichterbij dan t zwembad
Fanneke schreef:O leuk! Vanaf wanneer is dat? En komt dat in de folder te staan?Bom, als je heel even wacht, dan kun je thermokleding met korting kopen bij V&D. Mijn shirt van Rucanor was toen 8 euro geloof ik. Craft is beter, maar Rucanor voldoet prima.
Loveskyra schreef:Goedzo!!! Goed voorbereid dus op a.s. zaterdagJippieeee heb net iets meer dan 8 km gelopen in 42 minuten! Ik liep altijd maar 4 km maar omdat me zus me heeft opgegeven om samen met haar een wedstrijd te lopen van 8 km moest het er maar van komen.. Achteraf kon ik 8 km makkelijk maar rond de 4 km begin ik moe te worden en moet ik even over die drempel heen. daarna gaat het weer super. Laat a.s. zaterdag maar komen
marjoleintje schreef:Ik ga zometeen even lekker 20 minuutjes onder de zonnebank...even ontspannen.
hetbommeke schreef:Welke rijhandschoenen hebben jullie? Ben ook toe aan nieuwe maar weet nog niet welke, als ze maar zwart zijnWordt ook betaald door mams
marjoleintje schreef:Ik ga zometeen even lekker 20 minuutjes onder de zonnebank...even ontspannen.
_Tara_ schreef:Jaan, was dat positief of negatief dat je vriend je niet in had gehaald?