Dat blijft toch niet eens een beetje zitten als je het als maskertje op hebt als je gaat slapen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
emr schreef:Nou hier gaat het echt slecht! Zo stom het ging zo goed.. Ik hoop dat het in Egypte weer een beetje bijtrekt, het heeft een week om te genezen haha.
romeoluver schreef:xAylie ik kan het ook niet laten hoornou ik heb gisteravond mn gezicht naast mn gewone zeepjes enzo weer gewassen met dove cream oil en mn huid ziet er nu echt een stuk beter uit!! Gisteren had ik nog echt bultjes, nu zijn het alleen nog maar wat rode vlekjes!! Het kan ook gewoon dat mn huid. Net erger kon en gewoon beter ging maar ik blijf voorlopig de Dove gebruiken!! Dankje Nikilover!
nikilover schreef:romeoluver schreef:xAylie ik kan het ook niet laten hoornou ik heb gisteravond mn gezicht naast mn gewone zeepjes enzo weer gewassen met dove cream oil en mn huid ziet er nu echt een stuk beter uit!! Gisteren had ik nog echt bultjes, nu zijn het alleen nog maar wat rode vlekjes!! Het kan ook gewoon dat mn huid. Net erger kon en gewoon beter ging maar ik blijf voorlopig de Dove gebruiken!! Dankje Nikilover!
Graag gedaan hoorhaha