Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tamaramt

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 08:03

@lesilla; ik lees je berichten regelmatig en weet dat je meerdere operaties hebt gehad maar waarom eigenlijk? zijn je bvk mislukt of heb je daarna nog iets laten doen en is dat mislukt?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 09:59

tamaramt schreef:
@lesilla; ik lees je berichten regelmatig en weet dat je meerdere operaties hebt gehad maar waarom eigenlijk? zijn je bvk mislukt of heb je daarna nog iets laten doen en is dat mislukt?

Lang verhaal eigenlijk :j heel kort: bvk gedaan bij dezelfde arts was heel goed verlopen, 64 kilo afgevallen niks meer van de borsten over, aan mijn buik en borsten laten opereren. Was mislukt, kreeg een heroperatie aangeboden aan mijn borsten dit gedaan weer mislukt. Dan weer een herop aangeboden aan mijn buik en borsten maar dit was me teveel. Nu mijn buik laten doen, en de volgende stap is normale kleinere borsten.

Enige wat me ook deels tegenhoud is het van 70 F gaan naar een kleine A, niet voor mij maar wel voor het sociale. Verkleinen zag niemand, maar dit is wel heel extreem.

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 11:04

Vandaag bij de verpleegkundige geweest, plakkertjes eraf gehaald en uitstekende strikjes van de hechtingen eruit geknipt... En smeren maar! (precies 2 weken)
Vandaag of morgen ga ik weer even nieuwe foto's maken, het ziet er nu toch wel weer heel anders uit. Ik weet nu eindelijk precies hoeveel eraf gegaan is: links 198 en rechts 152.

@lesilla
Jemig, wat een gedoe zeg! Pfff... Lijkt me dat je er nu ook wel goed zat van bent... Hoe was de chirurg-afspraak van vandaag?

@kadanzlover
Ik maakte me ook behoorlijk druk om de reacties van mijn omgeving, was in mijn geval in ieder geval totaal overbodig, uit alle hoeken (behalve vader's hoek :P ) kwam begrip :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 11:05

Bij mij gingen hechtingen pas na 4 weken eruit.. En plakkertjes eraf en mocht toen pas smeren. Behalve op open plekjes toen bij driehoekspunt.

is niet heel veel af areana, maar voelt vast lekkerder ofniet? :D

Hier kwam gelukkig ook overal begrip, maar komt ook omdat het geen onbekend iets is in de familie. (moeder gedaan, tante, nicht en als klap op vuurpijl had net mn moeders beste vriendin het ook laten doen dus heb dat proces ook mooi kunnen volgen) :)) Het was dus nooit de vraag OF het ging gebeuren maar wanneer. :+

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 11:11

Hechtingen zijn van die oplosbare dingetjes, alleen de strikjes die eruit hingen zijn eruit, man wat irriteerden die, heerlijk dat ze eruit zijn :D ! Alles is ook dicht, inclusief drielandenpunt.
Inderdaad niet heel veel vanaf, maar toch wel zo'n 3 maten kleiner, ben zelf aan de smalle kant, voelt Heeerlijk!!! Geen nek/rugklachten, joepie!

Bij mij in de familie ben ik echt de enige, de rest heeft allemaal A's en B's... Ze hebben vast alles voor mij opgespaard, samen :P . Nieuw fenomeen voor ze, kennen ze niet, haha.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 11:15

Ja die bedoelde ik ook :))

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 11:19

Wel leuk dat jullie zo blij zijn!

Hihi melanie echt een familie aandoening, in mijn familie ben ik de enige

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 12:30

Kadanzlover schreef:
Silvia, jah dat is ook zo..
Ik start per 15 augustus op de chirurgie, dus vind ook dat ik het dan ook moet vertellen.. This echt een super team, dus denk dat ik me druk maak om niks.. maja toch beetje kriebels... O:)

Och, het kan erger: ik had alleen aan een paar directe collega's verteld dat ik waarschijnlijk over een week of wat geopereerd zou worden. Krijg ik opeens op een donderdag een telefoontje of ik de maandag erop al geopereerd wilde worden... Oeps... Moest ik aan mijn chef vertellen dat ik èn geopereerd zou worden èn dat het al een paar dagen later zou gebeuren. :x

Gelukkig deed hij niet moeilijk!

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 16:29

Lesilla, pfff wat een gedoe zeg!

Areana, ik heb gelukkig ook begrip van eigenlijk iedereen uit mijn directe omgeving die het weet. Bepaalde mensen vertel ik het met reden niet, omdat die het toch niet gaan begrijpen.

Silvia, Ik vind wel dat ik het hun op tijd moet laten weten.. ik heb me voorgenomen dat ik eerste week dat ik bij hun op de afdeling ben aan moet geven waar ik mee bezig ben en wat mijn plannen zijn.. Hoop gewoon heel erg dat ik me druk maak om niks..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 16:30

Wij gaan alvast duimen voor je dat je heel veel begrip krijgt!

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 16:37

Lesilla, tnx!
Ik denk dat het wel mee gaat vallen, ik maak me banger dan nodig denk ik.
maar denk dan weer: ben daar net, heb ik september 3 weken vakantie en dan kondig ik aan dat ik daarna nog 4 weken kom werken en dan 6 weken niet volledig kan werken.. Zou niet gek zijn als ze dan vreemd reageren..

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:15

Kadanzlover schreef:
Lesilla, tnx!
Ik denk dat het wel mee gaat vallen, ik maak me banger dan nodig denk ik.
maar denk dan weer: ben daar net, heb ik september 3 weken vakantie en dan kondig ik aan dat ik daarna nog 4 weken kom werken en dan 6 weken niet volledig kan werken.. Zou niet gek zijn als ze dan vreemd reageren..

Ik ben het met je eens dat je het xe ruim van tevoren moet vertellen. Maar volgens mij houd je al behoorlijk rekening met de afdeling door je pas in oktober te laten opereren. Bij mij zat er 3 weken tussen mijn eerste afspraak met de pc en de operatie. Ik had niet eens tijd om mijn chef in te lichten.
Als jij je echt bezwaard voelt kun je voorstellen om 2 weken vakantie te nemen ipv 3.
Sterkte met vertellen!

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:39

silvia, tnx
dat is ook een idee inderdaad.
mam kwam al met het idee om me 3 weken vakantie voor de operatie te gebruiken. maar dat vind ik dan weer niet zo heel fijn idee..

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 19:56

oeh! ik was op zoek naar dit topic!
ik heb zelf ook borstverkleining gedaan 2 maand terug!
en zou graag mijn ervaringen met mede (ruiters) mensen willen delen!
en natuurlijk tips geven en krijgen :D

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:40

welkom dan! Is je operatie helemaal goed verlopen? Hoe sta je er nu voor? :)

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:46

De operatie is goed verlopen ja!
Heb alleen een week na de operatie een ontsteking opgelopen in een borst. Er was bloed achtergebleven en dat was gaan ontsteken. Ben er zelfs midden in de nacht nog voor naar het ziekenhuis geweest omdat heel de wond open gegaan was. Die was opnieuw gehecht.
Gelukkig is dat litteken ook helemaal genezen nu.
Ik sta er nu goed voor, ga weer drie dagen naar stage en ben ook het paardrijden weer op aan het bouwen.

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:28

Voor de geïnteresseerden: ik heb nieuwe foto's in mijn album gezet :) .
15 dagen na de operatie, weer totaal anders. Stickertjes er af scheelt een hoop... Begint er wel erg mooi uit te zien, alleen wel jammer dat links de tepel niet in het midden van het tepelhof ligt.
Alles is mooi dicht, ze beginnen steeds soepeler te worden. Ze hebben bijna weer de gewone huidskleur.

@S_imonee
Welkom en mooi dat de operatie goed verlopen is! Jammer van de ontsteking achteraf, had je ook drains? Van welke maat naar welke maat ben je gegaan?

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:38

Ja, ik had drains.
Ik ben van een 70F naar 70C/D gegaan. Ik weet nog niet helemaal of het C of D is omdat de kant van de ontsteking toch nog wat dikker is dan de ander.
De arts zei dat het ook nog wel even kan duren voordat het in z'n defenitive vorm is..

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:39

Ik ga morgen eens wat bikini's passen in de winkel :D

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:41

MelanieB schreef:
Ik ga morgen eens wat bikini's passen in de winkel :D

voor het eerst weer?
Ik heb dat 2 weken terug ook voor het eerst gedaan!
Heb ik weet niet hoeveel leuke bikini's gepast en ben uiteindelijk met 3 bikini's naar huis gegaan!
Meer dan ik in twee jaar gehad heb! haha

Have fun! :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:43

Haha ja voor't eerst weer :') Ben benieuwd hoe of wat :))

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:47

Ooooo geweldig :D
Veel plezier, je hebt eindelijk Keuze :D

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 12:57

halloooo,

jeej melanie gaat bikini's passen.
Ik heb ook mijn oude bikinis weer gepast, pas ze allemaal, maar wil toch lekker nieuwe waar ze perfect in uitkomen :P

areana wat fijn dat bij jou het tape er al af mag.
Ik moet het nog tot mijn volgende afspraak sowieso en dat is over 5 weken. al wel 1 laag ipv 2 en moet het elke week vervangen.

gister bij de pc geweest, zag er goed uit, maar mag nog 4 weken niet sporten, zwemmen etc. was te verwachten maargoed. Mag wel na het weekend weer proberen auto te rijden.
Ennn ik mag niet meer met mijn geliefde korset slapen :( dat mocht blijkbaar al nooit, terwijl die zuster had gezegd van wel :s
ennn Ik mag ook nog niet op mijn buik slapen, dat deed ik namelijk al wel, maar vannacht voor t eerst met een sportbh geslapen en dan kan ik amper op mijn zij liggen, dus dan draai ik ook niet zo snel meer om denk ik.

verder gaat t goed hier, vd week alweer gefietst, 3 kwartier fietsen was daarna een uur slapen :P
Merk wel dat ik weer gevoel krijg, mijn borsten voelen beurs aan als ik ze aanraak aan de bovenkant, dat deden ze eerst niet.
En gister gelijk bij de mensendieck geweest, zodat ik nu voor eens en voor altijd rechtop blijf :P

ik zou nog een operatie verslag maken, maar mijn laptop is kapot en op mijn telefoon is niet zo makkelijk typen, maar als ik vd week wat langer op deze computer kan zal ik het maken :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 14:46

Hmm kwam toch bij zo'n bandeau bikini, want anders kwam net litteken eronderuit bij decollete, beetje jammer maar heb wel een leuke gevonden! :D

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 15:38

MelanieB schreef:
Hmm kwam toch bij zo'n bandeau bikini, want anders kwam net litteken eronderuit bij decollete, beetje jammer maar heb wel een leuke gevonden! :D

Jah! daar kwam ik ook op uit toen. heb ook wel een triangel gekocht, maar dan zie je de littekens ook :P