Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 09:59

Fanneke schreef:
Bom, nogmaals bedankt voor je hulp! Ben er helemaal klaar voor! *\o/* Al mijn successen dankzij jou!!! :D

Alles staat nu, op volgorde op mijn MP3. Morgen begin ik met les 2 van 5km onderhoud. Eens kijken hoe ver ik loop op 21 november! :D

Dan gaan wij gelijk op :j Ik wil eigenlijk vanavond nog even lopen maar ze voorstellen echt hele harde wind e.d. dus even afwachten :j Ik ga zo even over internet speuren of ik ergens anders een leuke set kan vinden :j Ben hem ook nog in het roze tegen gekomen.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 10:13

Hier ook nog steeds niet fit :n Nadeel bij mij is dan dat ik ook direct helemaal onder het eczeem zit :( gevalletje weinig weerstand zeg maar. Dus ik zit nu aan de sapjes, extra vitamine C tabletten en veel fruit. Heb vandaag een vrije dag genomen, wilde me niet ziek melden en heb nog een stuwmeer aan vrije dagen die op moeten voor eind v/h jaar (5 wkn waar 2 wkn kerstvak al af zijn :o ). Daarnaast ben ik heel veel ziek geweest het afgelopen jaar, was net weer lekker op de rit, wil me niet weer ziek melden :n

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 10:44

Beterschap aan iedereen!! :(:)
Ik word ook niet ziek WenK, heb 2 manderijntjes en een appeltje bij. :j En ik moet vanavond hardlopen, dus ik kan niet ziek worden

Bom, wat ook helpt, is hot-cold-rex, dat zijn van die oploszakjes in heet water. Zit een vitamine C stoot in met paracetamol, echt geweldig spul! En nog lekker ook, is met citroen.

DIe roze is ook leuk Sas! :j Die vind je ook regelmatig in de aanbieding. Ik heb de tanktop ervan, hoort trouwens ook een hardlooprokje bij, maar dat is een beetje koud nu. :j

Elise, neem desnoods iets langer rust of loop een korter rondje, niets forceren hoor! :(:)

WenK

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 10:52

Hotcoldrexx is idd ook errug goed!

Haha hier 3 mandarijntjes op net... :D

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 11:00

Iedereen wordt of is opeens ziek inderdaad!
Beterschap aan de zieken en de kwakkelaars!

Elise, ik herken het. Mijn enkels, knieen én heup begonnen gisteren te protesteren bij het lopen. Oeps. Zou het dan toch aan mn schoenen liggen?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 11:04

Ja maar toch vind ik de paarse leuker voor de winter :j

Pppppfffff ben een handleiding aan het schrijven voor het verlenen van rechten in outlook.............

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 11:05

Interessant Sak :D
Ik ga maar eens naar mn werk, kids temmen :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 11:12

Hihi, leuke werkzaamheden hebben jullie. Sak, iets van extra, opties, machtigingen bla bla bla. En zet er vooral bij: VERGEET NIET HET VINKJE UIT TE ZETTEN ONDER MACHTIGINGEN VOOR AGENDA, anders zie jij iedere afspraak die Pietje, Jantje of Klaasje krijgt. Tenzij je dat natuurlijk wilt ;)

Puch, zweep mee en allemaal in de kooi door een brandende hoepel := Net even je profiel gespiekt, knap peerd <3 Heb zelf ook een (s)Tinker

Heb die hot/cold huppeldepup niet in huis, net wel een banaantje op en 2 geperste sinaasappeltjes :9

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 11:14

Ik weet precies hoe het moet Bom :j
Dat vinkje heb k dus wel aanstaan en aangezien ik 17 agenda's heb, komt het weleens voor dat ik soms 100 nieuwe emails heb als ik een poosje in bespreking ben geweest!!

Ik heb de set toch maar besteld. Aangezien dat van de AH allemaal deen M is en toch wat aan de ruime kant, gok ik het er op. Mocht het niet passen stuur ik het zo weer terug!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 11:17

ZEVENTIEN AGENDA's ????
Hemeltjelief, hoe HOU je het overzicht :')

Thx Bom! :D Hij is niet alleen knap, maar ook heul lief :=

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 11:27

ik ben bezig een goedkope creditcard uit te zoeken ;) hebben er nu 1 bij onze rekening van de abn amro maar we zijn overgegaan naar een andere bank en die heeft geen creditcard :n

maar ik wil er wel 1, zeker op de tolwegen tijdens de vakantie is het erg makkelijk :j maar ben dan ook weer zo'n krent dat ik niet 50 euro per jaar wil betalen voor zo'n stom kaartje :=

zag dat de bijenkorf wel goedkoop is, maar 12,50 per jaar :D en dan ook nog sparen voor punten bij de BK, dus dan MOET ik daar wat vaker naar toe :D altijd leuk

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 11:36

:D Maakt 'm alleen vast niet goedkoper al bij al Bom... ;)

Das een boel werk Sak... :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 11:41

Ik vrees 't ook Wen, maar een dagje Utrecht of A'dam inclusief Bijenkorf is wel heeeeeeeeel leuk. Alleen niet tijdens de DDDD-en

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 11:49

Haha das waar... Lekker rustig rondshoppen...

Poeh, vandaag echt maar een kort rondje rennen en vroeg naar bed, anders ben ik bang dat dit virusje toch niet meer te ontkennen valt later deze week... :o

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 12:59

Ik heb de mijne via de ANWB, gebruik hem af en toe helaas iets meer, dan ik eigenlijk zou willen. :n

Neem nog een manderijntje WenK! :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 13:02

Ben niet lid van de ANWB en dat moet je wel zijn om een CC aan te schaffen.

Denk dat het de Bijenkorf wordt ;) maar de penningmeester hier in huis mag ook nog zijn mening erover geven :D

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:10

@Bom Let je ook even op de kleine lettertjes van het contract...
Vaak betaal je meer rente bij CC van da soort keten, dan bijvoorbeeld bij Visa. Bij Visa zijn al je aankopen ook gelijk verzekerd, is ook niet altijd zo bij alle CC...
Laatst bijgewerkt door klotshtiduj op 09-11-10 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:16

Oh ik heb helemaal geen creditcard :n Wil er ook geen. En ik heb zo'n nieuwe pas van de Rabobank en volgens mij kun je daarover al mee betalen :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:17

Wat is het een rotweer trouwens, wilde gaan lopen vanmavond eigenlijk. Maar laat me ook niet natregenen :n

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:22

Dames, ik lees nog steeds mee! Heb het helaas behoorlijk dus reageer amper. Zal proberen vanaf nu weer wat vaker te posten :)

Bom: was super stoer dat je 15 km doet :D Echt gaaf!

Iedereen die ziekjes is: beterschap! Heb het zelf ook flink te pakken gehad :n Nu gelukkig weer wat fitter, morgen misschien wel even een rondje lopen :)

Sakkia: rotweer? Het is hier droog, wel koude wind maar (nog wel) droog!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:28

Hey Rosa, da's lang geleden :P En dank je, zou vandaag weer lesje moeten doen, maar heb het even uitgesteld tot donderdag. Het wil vandaag allemaal even niet :n

Judith, dank voor de tips. Het is gewoon de Mastercard maar dan via de Bijenkorf, dan spaar je punten en die kun je natuurlijk weer inwisselen bij hun ;) Er bestaat ook een MC van het Rode Kruis, dan sponsor je hun. Zit te dubben of ik dat wil of mezelf sponsoren :o

En wij gebruiken de CC met name als we op vakantie gaan naar Frankrijk of door Frankrijk heen. Al die tolwegen betalen we met CC anders moet je alles contant betalen en da's zo'n gedoe. Zit zelf ook altijd te foeteren op onze voorgangers die dan uuuuuuuuren (zo lijkt t) aan het zoeken zijn naar gepast geld :=

Hier regent 't nog niet, maar het is wel freeeeezing cold bbbrrrrr. Zo even de honden legen en dan dochterlief uit school halen.

Net even met de manege hier gebeld en ze kan al vanaf 6 jaar rijles krijgen, wel privé want groeps doen ze pas vanaf 8. Dus nu eerst door de zwemlessen heen en dan mag ze op rijles :D Mams helemaal blij :j Mijn peerd is echt TÉ groot, Tinker van 1.60m en een kleine hummel van 1.10m

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:44

Lijkt mij zo geweldig, als je kinderen ook willen gaan rijden <3 ZO schattig! Jammer dat je ver weg woont Bom, anders zou ze op mijn pony kunnen rijden, ik zoek eigenlijk nog een ruitertje. Mijn huidige groeit eruit. Fan vindt scheuren in het bos zo geweldig en dat vinden die penny-meisjes ook! :D Tevens goed voor haar conditie :j Aangezien ze al van kijken naar een appel dik worden. ;) Baas lijkt erg op het dier _O-

Sas, kom op! Ik ga ook vanavond lopen, als je thuis komt, lekker onder de warme douche en dan in pyjama op de bank! Heerlijk! :j

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:44

He Bom wat leuk dat ze op rijles gaat :D
Ja het is inderdaad lang geleden :o slecht van mij :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:54

Ja ja maar EERST haar zwemdiploma's halen :j Fan, je kunt ook verhuizen naar L'town :+ Maar eigenlijk zou dat wel een oplossing zijn, iemand met een shet of A-pony en Sterre erop. Mijn paard staat op een pensionstal, eigenaar daar opperde al een keer dat het leuk is voor de kinderen om een poownie te hebben, maar dan moet die daar ook op stal en dan mag ik nog meer betalen iedere maand ;) Bom is wel goed maar nie gek :n Als ze groot genoeg is mag ze lekker op Zorro rijden, tot die tijd gaat ze maar naar een manege. En dan om de week een privéles en daarna zien we wel weer.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:58

Ja eigenlijk moet ik ook wel even :j En ik denk dat ik ook wel ga hoor :j Maar ik wil op dinsdag ook altijd even doekje door het huis doen en stofzuigen, was opvouwen e.d. :D maar even kijken hoe ik het red in tijd :j En anders ga ik gewoon morgen en vrijdag :j Het weer wordt toch niet beter ook de rest van de week!