Jeetje, dat is balen, Tiffany. Heb het even niet meer zo op mijn netvlies...moest je 1/2 jaar wachten of hadden ze al eerder onderzoek gedaan (colpsocopie, lysexcisie)?
Tiffany
Geplaatst: 21-01-13 20:06
Half jaar terug lyexisie gehad na pap3a en cin 3. Dit was het controle uitstrijkje en nog steeds pap 3 a. Ik begin hem nu wel te knijpen hoor...
Ik snap dat je heel goed, zelf zou ik me waarschijnlijk ook druk maken. Aan de andere kant is 3a nog steeds 3a en is het feitelijk niet verergerd. Ik hoop dat de gyn je een goede verklaring hiervoor kan geven. Sterkte!
Tiffany
Geplaatst: 21-01-13 20:25
Maar met de lys had hij echt een heel groot stuk weggehaald dus voor mij is het niet nog steeds hetzelfde maar is het weer terug... Hij was er bijna zeker van dat deze uitslag gewoon goed zou moeten zijn.. nou niet dus
DenK4ever
Geplaatst: 21-01-13 21:13
Jeetje zeg, wat een enorme domper Wat is nu de vervolg stap als ik vragen mag?!
Tiffany
Geplaatst: 21-01-13 21:31
Colposcopie dacht ik (mircoscopish onderzoek) en verder weet ik het nog niet, ik ben echt als de dood dat ze alsnog "enge dingen" gaan vinden....
Het is met erg mee gevallen, effe gemeen gevoel maar zo voorbij... Nu "zeurt" het allemaal een beetje
fargo
Geplaatst: 01-10-13 18:13
Plaats even een opmerking omdat ik in afwachting ben van een uitstrijkje en dit een heel informatief topic lijkt te zijn. Zag er zogauw geen andere recentere.
ik ben van oorsprong belgisch, en daar wordt het aangeraden om vanaf je 14e een uitstrijkje te laten nemen. liefst 1x per jaar. heb deze dus al meerdere malen ondergaan. de eendenbek is inderdaad niet al te fijn, maar met genoeg glijmiddel en een rustige arts, diep in en uit ademen is het zeker te doen.
vond daarnaast het weg schrapen het minst fijne,.
denK4ever heel veel succes hopelijk geeft je gyn duidelijkheid.
Dank je wel maar berichtje is al van een tijd geleden gelukkig zijn er met de colposcopie alle onrustige cellen al weggenomen dus daarna was de uitslag goed! Afgelopen augustus wederom een uitstrijkje gehad en toen was het pap1 Volgende uitstrijkje volgend jaar augustus weer...
ow gelukkig! ondanks dat het even geleden was was er verder geen update geweest dus vandaar dat het alleen maar netjes is om te hopen op goede uitslagen.
Tiffany
Geplaatst: 02-10-13 08:26
Hier na 3 x pap 3a cin 3, 2 x colposcopie, en 1 lys, ook weer pap 1