[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tutje_D

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 20:37

Aiesha: ik vind je piercing heel mooi! ik heb daar ook over getwijfeld, om het stiekem te doen omdat je die niet zo heel goed ziet. maar ik doe het toch liever met toestemming(A)

heeft iemand misschien een link van Hk van het piercingtopic? vind namelijk alleen de oude.

Aieshja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 20:47

Haha ja tuurlijk, straks krijg je drama in huis!
Mijn moeder vindt alles ok, die heeft zoiets van, het is jouw lichaam.

Ik vraag wel altijd naar haar mening, dat vind ik wel heel belangrijk

tutje_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 20:56

dat zeker inderdaad.
heb dan nu gevraagd voor een MD, en mijn vader zij van ik denk er over na. maar ik doe het liever met hun toestemming zolang ik onder hun dak woon! haha

Maar het deed geen pijn he las ik? vind het wel echt mooi.

Aieshja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 21:11

Haha dat begrijp ik, ik heb ook wel een hele soepele moeder.

Nee het deed totaal geen pijn, het is namelijk zo'n dun stukje vlees!
Bedankt! :D

tutje_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 21:16

oh oke..
dan heb jij echt een fijne moeder inderdaad:D ik wil ook zo'n mama haha./
al is het misschien goed dat ze mij altijd tegengehouden hebben. anders had ik er echt behoorlijk veel geloof ik:P

Aieshja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 21:25

Haha ik heb ook nog wel toekomstplannen hoor! Maar ik doe het gewoon niet allemaal tegelijk. En me moeder heeft ook ziets van, ja een piercing kan je er weer uit halen.

Tattoo, die is levenslang...
Die ga ik ook in overleg zetten natuurlijk, maar heb daar ook heeeel lang over nagedacht.

tutje_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 21:50

Tattoo wil ik ook graag. heb nu al bijna een jaar een ontwerpklaarliggen en vind dat nog steeds mooi.
maar ik twijfel en zolang ik hier in huis woon mag ik dat niet dus heb nog even bedenktijd!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 11:28

Mijn ouders zijn ook wel heel makkelijk wat betreft piercings/oorbellen etc. Ik zeg altijd wel van te voren wat ik ga laten doen.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 00:43

Aieshja schreef:
Wat bedoel je met een kinpiercing? Dat is toch onder je lip?

ja is onder je lip ja weet niet precies hoe die heet ik noem het kin piercing

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 00:44

Ayasha schreef:
Heel simpel: zo lang je twijfelt niet doen. :+

Oke ik ga het ook maar niet doen alleen als ik hem echt wil!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:09

Chantaliiejj schreef:
Aieshja schreef:
Wat bedoel je met een kinpiercing? Dat is toch onder je lip?

ja is onder je lip ja weet niet precies hoe die heet ik noem het kin piercing

Ik neem aan dat je een labret/lippiercing bedoelt. Die zit recht onder je lip.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:11

Ik vraag me echt af waarom de clithoodpiercing zo ongeveer de populairste genitale piercing is. Zelfs in de winkel zijn eigenlijk zo ongeveer alle vrouwelijke genitale piercings standaard clithood.
Ik zou het juist graag eens wat anders zien. Als ik daar een piercing zou zetten zou het denk ik toch labia worden. Misschien een idee om de schaamlippen aan elkaar te piercen.

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:25

Ik wil nog steeds heel graag deze, Maar ben ook nog steeds aan het twijfelen of ik een surface of twee MD's zou laten zetten... En dan nog het zoeken naar een goede piercer, dat is voor mij wel het grootste punt...

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:27

Sternum groeit erg snel uit. De huid staat daar erg strak, dus een surface heeft grote kans om er uit te groeien. Als is er natuurlijk ook de kans dat het blijft zitten, ik vind zelf een surface veel mooier.
MD's hebben dan weer een stuk minder uitgroeikans. Al is er natuurlijk wel nog altijd een kans, en natuurlijk zijn MD's niet bedoelt om er makkelijk uit te halen.

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:32

Wat is er precies minder mooi aan MD's dan aan een surface? Want uiteindelijk zie je toch alleen maar de 2 bolletjes?
Ik had zelf ook bedacht dat een surface snel uit zou groeien, daarom dacht ik dat twee MD's een betere optie zouden zijn. Maar ik ben een leek, daarom dacht ik, ik leg het hier even voor.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:38

Qua uitgroeien zijn MD's zeker een beter keuze.
En wat je mooier vind ik gewoon smaak hoor. Ik heb zelf ook MD's, daar niet van. Maar ik vind persoonlijk voor een sternum piercing een surface mooier, ook gewoon het idee ervan. :j
Je ziet bij allebei inderdaad 2 bolletjes, daar is waar het op neer komt. Als zie je bij MD's natuurlijk helemaal geen staaf, en daar zijn het meer plaatjes. Maar meestal is het ook geen groot verschil, ikzelf zie het verschil gewoon goed.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 14:07

Red_Savage schreef:
Ik vraag me echt af waarom de clithoodpiercing zo ongeveer de populairste genitale piercing is. Zelfs in de winkel zijn eigenlijk zo ongeveer alle vrouwelijke genitale piercings standaard clithood.
Ik zou het juist graag eens wat anders zien. Als ik daar een piercing zou zetten zou het denk ik toch labia worden. Misschien een idee om de schaamlippen aan elkaar te piercen.

het is niet alleen mooi, maar hij helpt mij ook zeker nog een handje, t is een super makkelijke mooie piercing, en t gaat er toch niet om wat jij wilt zien, maar wat mensen zelf graag willen :') :)) ik bedoel, wat let je? :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 14:18

Red_Savage schreef:
En wat je mooier vind ik gewoon smaak hoor. Ik heb zelf ook MD's, daar niet van. Maar ik vind persoonlijk voor een sternum piercing een surface mooier, ook gewoon het idee ervan. :j
Je ziet bij allebei inderdaad 2 bolletjes, daar is waar het op neer komt. Als zie je bij MD's natuurlijk helemaal geen staaf, en daar zijn het meer plaatjes. Maar meestal is het ook geen groot verschil, ikzelf zie het verschil gewoon goed.

Mijn piercer heeft ook bolletjes liggen voor op MD's te draaien... :)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 14:51

xDramaQueen schreef:
Red_Savage schreef:

het is niet alleen mooi, maar hij helpt mij ook zeker nog een handje, t is een super makkelijke mooie piercing, en t gaat er toch niet om wat jij wilt zien, maar wat mensen zelf graag willen :') :)) ik bedoel, wat let je? :D

Dat is natuurlijk smaak. :D Iedereen vind iets anders natuurlijk mooi. :j Maar het valt me gewoon op, echt van alle genitale piercings die je hebt, steekt die er toch echt altijd bovenuit. Is me toch altijd opgevallen.

Ik denk dat hij mij echt heel erg in de weg zou zitten en zou irriteren. Ik ben ook niet zo'n hele erge fan van het zaakje daartussen :') maar mijn voorkeur gaat persoonlijk toch uit naar schaamlip.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 14:52

Ayasha schreef:
Red_Savage schreef:

Mijn piercer heeft ook bolletjes liggen voor op MD's te draaien... :)

Bolletjes opdraaien kan natuurlijk ook. :D Lijkt me wel echt vervelend op een MD. Ik zou er zo aan blijven hangen denk ik. :+
Ik vind nog steeds het verschil tussen MD met bolletjes of een normale surface groot, ik weet niet. Misschien het idee erachter. :j

tutje_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 16:32

@ red_savage: schaamlippen aan elkaar..?
wat moet ik me hierbij voorstellen? dit lijkt me vervelend met plassen ongesteld vrijen enz??

haha ik ben een leek op dit gebied dusja:P

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 19:50

Is ook nog maar een ongerealiseerd ideetje hoor. Ik weet dus zelf ook nog niet zeker in hoeverre dit mogelijk is. :j Het zou niet moeten irriteren als je de piercing goed plaatst, dus niet bij je ehhh gaten zegmaar :+ Maar gewoon wat meer naar voren/boven Ik neem aan dat het dan te doen was. Eventueel eerst beginnen met een aantal losse staafjes, voor de genezingsperiode
Laatst bijgewerkt door Red_Savage op 21-11-10 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 19:53

Ja dacht ik ook al, en dan een soort industrial staafje ofzo?
Niet helemaal mijn smaak maar ik vind het wel een tof idee!

Mijn vch helpt me geen handje hoor. Zou leuk zijn :+

Zat ook nog te denken aan een christina maar ik weet niet of dat mooi wordt in combinatie met vch en ik ben bang dat ie zal uitgroeien omdat het toch een soort surface is? Arghhhh.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 19:58

Klopt, gewoon een lange staaf is het uiteindelijke idee :j

Ik vind christina juist mooi in combinatie met een VCH. Alles mooi op een rijtje. :) Christina heeft inderdaad wel meer uitgroeikans.

Aieshja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 20:12

Is zo'n clitpiercing pijnlijk om te zetten? Wat is ong. herstelperiode en wat als je gaat paardrijden en je komt een beetje verkeerd op het zadel?

Zo had ik wel eens een paard die bokte en ik kwam met mijn vlindertje voor op het zadel terecht, nou dat voelde ik wel ...