Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:Ik vraag me echt af waarom de clithoodpiercing zo ongeveer de populairste genitale piercing is. Zelfs in de winkel zijn eigenlijk zo ongeveer alle vrouwelijke genitale piercings standaard clithood.
Ik zou het juist graag eens wat anders zien. Als ik daar een piercing zou zetten zou het denk ik toch labia worden. Misschien een idee om de schaamlippen aan elkaar te piercen.
Red_Savage schreef:Qua uitgroeien zijn MD's zeker een beter keuze.
En wat je mooier vind ik gewoon smaak hoor. Ik heb zelf ook MD's, daar niet van. Maar ik vind persoonlijk voor een sternum piercing een surface mooier, ook gewoon het idee ervan.
Je ziet bij allebei inderdaad 2 bolletjes, daar is waar het op neer komt. Als zie je bij MD's natuurlijk helemaal geen staaf, en daar zijn het meer plaatjes. Maar meestal is het ook geen groot verschil, ikzelf zie het verschil gewoon goed.
xDramaQueen schreef:Red_Savage schreef:Ik vraag me echt af waarom de clithoodpiercing zo ongeveer de populairste genitale piercing is. Zelfs in de winkel zijn eigenlijk zo ongeveer alle vrouwelijke genitale piercings standaard clithood.
Ik zou het juist graag eens wat anders zien. Als ik daar een piercing zou zetten zou het denk ik toch labia worden. Misschien een idee om de schaamlippen aan elkaar te piercen.
het is niet alleen mooi, maar hij helpt mij ook zeker nog een handje, t is een super makkelijke mooie piercing, en t gaat er toch niet om wat jij wilt zien, maar wat mensen zelf graag willen![]()
ik bedoel, wat let je?
Ayasha schreef:Red_Savage schreef:Qua uitgroeien zijn MD's zeker een beter keuze.
En wat je mooier vind ik gewoon smaak hoor. Ik heb zelf ook MD's, daar niet van. Maar ik vind persoonlijk voor een sternum piercing een surface mooier, ook gewoon het idee ervan.
Je ziet bij allebei inderdaad 2 bolletjes, daar is waar het op neer komt. Als zie je bij MD's natuurlijk helemaal geen staaf, en daar zijn het meer plaatjes. Maar meestal is het ook geen groot verschil, ikzelf zie het verschil gewoon goed.
Mijn piercer heeft ook bolletjes liggen voor op MD's te draaien...