Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blijf het positief inzien, ze staat vanzelf een keer voor de deur 
Heb er tot nu toe nog geen last van (blessures oid) maar wat niet is kan natuurlijk nog komen, dat besef ik.
Iig bedankt voor jullie adviezen!
daarom was ik er in de eerste instantie ook mee begonnen, maar niemand weet dat (of misschien ook wel
). Ik vind het ook gewoon lekker om te lopen (uitlaatklep) dus dat gebruik ik ook als excuus. Maar ik merk tegelijkertijd ook dat ik het dwangmatig doe. Dus ja.. snap het zelf ook niet helemaal soms. Ik ga dan gewoon lopen, dan heb ik geen last van dat schuldgevoel op wat voor manier ook.
Lekker weekend! Morgen ff lopen, wat spullen kopen die ik nog nodig heb, beetje opruimen en dan 's avonds op concour. Zondag ochtendje onderlinge jureren (best spannend, omdat ik een aantal mensen ook ken), daarna VD met Lis en daarna nog weer een stalgenootje voorlezen op wedstrijd. Wel lekker bezig dus, maar niet al te druk...
Maar ik ga meestal met stalgenoot en dan is het klep klep klep en weinig werken
In de bak is gewoon voor mij beter, ben ik goed geconcentreerd, kan ik mooi wat voltes vergroten en verkleinen etc.
Weleens met 3 kinderen die alle kanten op spurten een Billy boekenkast op een klein karretje proberen te manouvreren? Wahahaha!
) de les uit elkaar.
Wij mogen op vrijdag altijd om 16.30 stoppen