Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 07:36

Mendy, ik ga mee met mijn voorgangers, wat je nu doet is echt slecht voor je lichaam. Hoop dat je een andere manier kunt vinden...

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 09:07

Zo, voel vandaag niets van mn rondje van gister, dus da's positief!
Ga morgen weer duurloopje doen, kijken of 10km me lukt. (hoeft niet in 1 keer)

Allemaal een fijne dag! Wordt goed weer, dus lekker ervan genieten!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 09:27

Ik sluit me aan bij Angela! Mendy, je bent nu je lichaam aan het overbelasten. En hier ook het aanbod, mocht je je verhaal kwijt willen, PB staat open.

Poes nog niet terug :n Blijf het positief inzien, ze staat vanzelf een keer voor de deur :j

Hier ook geen last van de training van gister, was ook maar 3x 5 min dus echt zwaar was het niet ;)

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 09:54

Dank jullie, ik weet dat het niet goed is maar zoals ik zei, t ligt nogal ingewikkeld allemaal.. Er wordt aan gewerkt, echt. Heb nog meer van dat soort 'dwangneuroses' die niet bepaald goed zijn voor me, en ik krijg binnenkort hulp om daar vanaf te komen. :) Heb er tot nu toe nog geen last van (blessures oid) maar wat niet is kan natuurlijk nog komen, dat besef ik. :j Iig bedankt voor jullie adviezen!

@ Bom; duurt wel erg lang nu.. ik blijf duimen voor je dat ze snel terugkomt :(:)
@ Wenk: Fijn dat het lopen toch goed ging! Ik ken het trouwens, zulke klanten aan de telefoon.. probeer me er nooit iets van aan te trekken maar soms blijft het lastig. Kon je niet gewoon doorverbinden met iemand die er raad mee wist? Doe ik ook soms, anders hang ik gewoon op. Laat ze eerst maar eens op een normale toon praten ipv jou afblaffen. Laat me zo echt niet behandelen. :n

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 09:59

Ah een dwangneurose, zo'n vermoeden had ik al wel een beetje :j
Mijn vriend heeft ze ook trouwens, kan echt heel erg vervelend zijn hoor, ook voor de omgeving :o

*edit* jij doet toch geen hardlopen om ook af te vallen he?
Laatst bijgewerkt door SAKKIA op 10-09-10 10:00, in het totaal 1 keer bewerkt

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 10:00

Neuh, was/werk alleen op kantoor.

Heb gister ook gelukkig de wijn en chocola niet meer nodig gehad... Weegschaal was vanmorgen ook lief voor me, dus ik ben weer blij... :D

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 10:19

@ Sakkia, dat is dus 't 'probleem'.. eigenlijk wel :o daarom was ik er in de eerste instantie ook mee begonnen, maar niemand weet dat (of misschien ook wel :=). Ik vind het ook gewoon lekker om te lopen (uitlaatklep) dus dat gebruik ik ook als excuus. Maar ik merk tegelijkertijd ook dat ik het dwangmatig doe. Dus ja.. snap het zelf ook niet helemaal soms. Ik ga dan gewoon lopen, dan heb ik geen last van dat schuldgevoel op wat voor manier ook. :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 10:24

Ik ga je een ob sturen

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 10:30

WenK, mooi zo! Nog 1 dagje en dan is het weer WEEKEND!!! :):)

Mendy, goed dat je het herkent. Heb geen ervaring met dat soort dingen, maar zou wel hulp gaan zoeken. Voor zover ik weet is het een moeilijk iets om in je eentje op te lossen.

Sak, wat heeft Mendy aan een tampon? :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 10:36

:') Ik zie het nu ook :')

Iklaat het ook gewoon staan hoor :+ Anders begrijpen de bijlezers er straks niks meer van :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 10:37

:j Lekker weekend! Morgen ff lopen, wat spullen kopen die ik nog nodig heb, beetje opruimen en dan 's avonds op concour. Zondag ochtendje onderlinge jureren (best spannend, omdat ik een aantal mensen ook ken), daarna VD met Lis en daarna nog weer een stalgenootje voorlezen op wedstrijd. Wel lekker bezig dus, maar niet al te druk...

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 10:39

Kheb bijdehandjes gegeten vanochtend := En ik zit met een irri collega op de kamer die stilte wil in de tent, moet je net bij mij zijn _O-

Waar heb je concour Wen? En heb jij een vast schema, wat wekelijks doet met Lis? Gewoon schieuwnierigheid :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 10:44

In Wormer mag ik zaterdag starten...

Nou, ik plan wel een beetje van te voren wat ik ga doen, maar dat verschilt wel. Hangt er vanaf of ik concour heb en op welke dag dan. In principe heb ik om de week op maandag dressuurles en elke week op dinsdag (ene week dressuur, andere week springen). Ik wil/probeer 2 keer per maand het bos in de gaan. Op donderdag is Lis vrij, tenzij het rot uitkomt met concour (volgende week tinkerdagen = vrij/za/zo starten, dus woe vrij ipv do).

Ik heb nu nog een paar wedstrijden staan en de planning (t/m 26 september) is als volgt:

Vandaag: Dressuur, scherp zetten
Morgen: Concours
Zondag: VD
Maandag: Dressuurles
Dinsdag: Springles, afsluiten met beetje VD
Woensdag: Vrij
Donderdag: Dressuur, scherp zetten
Vrijdag: Concour
Zaterdag: Concour
zondag: Concour
Maandag: Vrij
Dinsdag: VD
Woensdag: Dressuurles
Donderdag: Vrij
Vrijdag: VD evt in combi met dressuur
Zaterdag: Dressuur, scherp zetten
Zondag: Concours.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 10:44

ob _O- bedankt voor je pb'tje <3

Ik ga gezellig een dagje Ikea doen met mams nu het nog kan, vanaf volgende week stage :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 10:45

Mijn collega is een beetje chago :+ Nou kan ik toch niks aan doen :D
Maar ik ga eens even kijken of ikm ijn verslag kan afmaken. Moet vandaag nog wel even af vind ik :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 10:50

Wen, ziet er goed uit +:)+ Ben zelf ook nog een beetje op zoek naar een goed schema. Niet voor het rijden van wedstrijden, daar doe ik niet aan maar om Zorro lekker soepel te houden. Heeft een tijd vastgezeten op rechts maar gaat nu weer goed. Vanmiddag zadelmaker op stal om dat ook even te checken.

Ikzelf betrap me erop dat ik veel tijd in het bos doorbreng en weinig in de bak. En bos is dan ook 2 uur met los teugeltje lekker stappen, draven en galoperen.

Heb m van de week voor het eerst gelongeerd met dubbele lijnen, en dan balkjes draven :D

Oooooh, Ikea is leuk :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 10:52

Je kunt ook in het bos gewoon elke keer ff half uurtje teugels oppakken, beetje buiging vragen, pasje opzij, pasje naar voren, pasje terug etc. Dressuurtraining hoeft niet in de bak, heb ik, tot ik anderhalf jaar terug hier kwam staan ook nooit gedaan. Alleen les reed ik in de bak, de rest in het bos...

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 10:56

Yes I know :j Maar ik ga meestal met stalgenoot en dan is het klep klep klep en weinig werken := In de bak is gewoon voor mij beter, ben ik goed geconcentreerd, kan ik mooi wat voltes vergroten en verkleinen etc.

En dan klets ik niet ;)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:37

Oooh de Ikea, ik vind het een hel := Weleens met 3 kinderen die alle kanten op spurten een Billy boekenkast op een klein karretje proberen te manouvreren? Wahahaha!

Mendy ik snap je wel. Ik deed dat ook een tijdje, gewoon om te verwerken, als ik rende kwamen eindelijk gevoelens los. Maar ik trok dan, zoals ik al pb-de (of obde :') ) de les uit elkaar.

Wauw wat een druk schema zeg!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 15:46

@Mendy, mijn pb staat ook open voor je! :(:)
@Bom, vervelend dat je poesekind nog niet terug is. Gelukkig heb je een positief vooruitzicht!

Van de ene kant van Ikea naar de andere kant is al een sport op zich! Woon vlakbij Delft, ga liever naar Barendrecht, die is niet zo groot! Hoef ik ook niet zo ver te sjouwen met al mijn nieuwe spulletjes. :')
Je kinderen laat je nu ook niet meer achter in de ballenbak met al die viezigheid! :n

Vanmiddag ga ik voor lesje 6 van Evy, worden er 3 minuten aan toegevoegd, mijn outfit ligt al klaar! Zo nog een klant rondleiden in het hotel en dan hup naar huis! Klant wist niet zeker of hij op tijd zou zijn, ik zei al: ik wil best tot 16.45 wachten, daarna MOET ik weg!! Hij hoeft niet te weten waarheen! O:) Wij mogen op vrijdag altijd om 16.30 stoppen :D

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 15:49

Vandaag lagen er bij ons bij de AH weer wat nieuwe hardloopkleren voor dames (wel alleen maat XL helaas), maar toch, nieuwe aanvoer, en misschien dus ook nieuwe hoop voor andere AH's.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:14

hetbommeke schreef:
WenK, mooi zo! Nog 1 dagje en dan is het weer WEEKEND!!! :):)

Mendy, goed dat je het herkent. Heb geen ervaring met dat soort dingen, maar zou wel hulp gaan zoeken. Voor zover ik weet is het een moeilijk iets om in je eentje op te lossen.

Sak, wat heeft Mendy aan een tampon? :+

_O-

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 18:02

nou ik heb het overleeft bij de ha hoor! Was nog mooi op tijd, dus het betere snij en knip werk is achterwege gebleven. Moet de nagel zelf vrij houden en het goed is de gaten houden. Andere nagel heeft hij ook niks aan gedaan want hij verwacht dat het er gewoon uit zou groeien en niet dat de nagel er af zou gaan.

Wat een opluchting zeg! Zweette peentjes man haha. Ben zo n held he

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 18:13

Gelukkig dat het meeviel! ;)

E dat van die tampon...... My god! _O-

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 18:45

zo ben ik weer een keertje :)
pff ik heb gewoon geen tijd meer op te lopen.
Hoop dat ik het straks zo kan plannen dat ik direct na stage (voor het eten) kan hardlopen en dan na het eten paard kan doen...

Hihi Sakkie: ob _O-

Bom: nog niks van je poesebeest?
Hoe gaat het met je paard die kon zijn staart toen toch niet meer goed bewegen?