Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskiaatje schreef:Mag ik hier even binnenvallen met een vraagje?
Ik heb afgelopen vrijdag m'n tattoo over laten trekken, elke avond een beetje ingesmeerd met vaseline en nu zit er een soort van korstje op. Gisterenavond met smeren liet het ook een beetje los en het korstje was pikzwart, kan dit kwaad?
_Noah schreef:Als het om een ontgroening gaat zal ik daar niet met een verse tattoo heengaan. Zeker als er alcohol of rotzooi inkomt, dat wil je niet.
Jilletje wat balen, hopelijk kunnen ze het mooi bijwerken.
magictwist schreef:ah al bedankt voor de reacties.. super en idd een goed idee om het door de tattoo shop te laten ontwerpen!!
hoe staat het met de pijn... mijn broer zei dat het aan het begin even echt om te jodelen was.. XD daarna werd het goed te doen.. alleen het stuk om zijn ruggegraat was niet te harde... hoe zit dat op het schouderblad??.. iemand een idee??
shantal schreef:Rienn schreef:Ik ben wel benieuwd hoe het met de pijn zit in je zij...?
ik heb gehoord van me tattooshop dat dat bij de 1 van de pijnlijkste plekken behoord
hrappur schreef:shantal schreef:ik heb gehoord van me tattooshop dat dat bij de 1 van de pijnlijkste plekken behoord
Dat is idd helemaal waar.. ik heb mijn tattoo van men Heup naar men ribben.. en dat was echt echt echt tanden bijten.... je zij is op 1 of andere manier heel gevoelig, en de tattoo man zij dat ik echt een Di-Hard was.. omdat ik na 3 uur pas klaar was.. en hij voor een tattoo in zen zij 3 keer terug was geweest ( en dat was een kleine)..
ik moet toegeven,. ik gaf me zelf tegen pijn, kneep men vingers blauw...maar het zetten was een hel, de lijnen zwart maken prima, beetje kietelent.. en het inkleuren was echt een hel ook weer.
Maar misschien omdat ik al zo lang zat, en men huid echt mega geïrriteerd was, ik ben ook bond en blauw geweest.. ach, het is het waart !!