Soa test op je 15e.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:01

uniekhorse schreef:
Nee precies, laten we ontopic blijven en het wel/niet waar achterwege laten. Komen alleen maar discussies van..
Ik hoop dat ts snel weer online komt met haar verhaal.

Helemaal gelijk, moest alleen echt even mijn frustraties uiten, niet te geloven sommige mensen afentoe 8)7

em_papillon

Re: Soa test op je 15e.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:30

Ik zat er net nog aan te denken om iemand een pb te sturen wat er nou met dit topic is gebeurd. Fijn dat hij weer geopend is en laten we hopen dat mensen niet hoeven te twijfelen aan de waarheid. Ben benieuwd hoe het met TS gaat en wat er allemaal is gebeurd!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:37

Ts hoe gaat het nu ? Gaat het al wat beter?

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 20:17

TS hoe is het nu met je?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 21:14

Ik ben ook heel benieuw hoe het nu met je gaat, TS. Hopelijk gaat het naar omstandigheden goed :)

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 21:22

Ben blij dat dit topic weer open is, vroeg me al of hoe lang het ging duren..

TS, hoe is het met je? Heb echt aan je gedacht de laatste tijd?

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 21:42

Ts ben ook benieuwd hoe het met je is !

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 01:36

Het gaat redelijk..
Heb me een weekje echt vreselijk gevoeld.. had 2 (of was het 3?) SUPER dagen gehad, voelde me zo goed!
Tot ik mijn laptopje aanzette en de berichten hier las..

Het doet gewoon vreselijk veel pijn...

Ondanks dat ik het gevoel had dat de berichten hier me net die trap nagaven om op te geven, heb ik vandaag besloten dat ik toch nog eens goed nadenk over of ik aangifte wil doen...
Niet helemaal vrijwillig, maar de man van de reclassering is vanochtend langs geweest om te praten over komend schooljaar en hij wil dat ik er nog eens goed over nadenk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 01:49

Vind het vreselijk klote voor je dat je door een paar mensen van Bokt je weer zo k*t voelt :(:)

En denk er goed over na, en hoop dat je de goede beslissing voor je zelf kunt maken

ariegorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 09:33

Hoi fijn dat het topic weer open is.

ik wil even zeggen dat iedereen op zijn manier kan denken wat ie vind, maar let ajb op wat je schrijft.
dit kan zeer kwetsend zijn. en er voor zorgen dat dit meisje alleen maar meer in een negatieve spiraal terecht komt.
natuurlijk mag je twijfelen, en ja als ik lees dat iemand van 15 al 12 jr mishandeld word, dan denk ik ook welke vieze oude vent doet zo iets, en ja dan is die jongen 2jr ouder.
en ja als je 3 en 5 bent dan kan dat idd niet, want kinderen op die leeftijd beseffen dat niet.
maar als ik dan lees dat deze jongen nu 17 nog steeds aan haar zit en haar niet met rust laat
kan ik behoorlijk pissig worden, deze knul weet precies waar hij mee bezig is en zet haar behoorlijk onder druk. deze kinderen zijn samen opgegroeid en op ontdekking gegaan, daar is niks mis mee.
Alleen wanneer je de leeftijd bereikt dat je wel degelijk weet wat je lichaam doet en kan.
word je je bewust van het feit, dat deze ontdekingsreis een hele andere kant opgaat. En het dus geen ontdekking meer. is maar veel meer dan dat.
Deze meid is op een punt erachter gekomen dat ze dit niet meer wil, en meneer daar integen vond/vind het wel prima zo.
zij heeft haar grensen aangeven en hij is daarover heen gegaan. Dit mag en kan niet. :(

Dus lieve mensen let op wat je zegt...

Verder meid heel veel suc6 bij jou keuze en blijf doorvechten.
er komen echt goede tijden dat je weer kan lachen en genieten van jou leven

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 09:45

Wat ik me afvraag.. heeft hij in de tussentijd dat je dit topic hebt geopend nog aan je gezeten of iets geprobeerd te doen?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:51

danielle_x schreef:
Wat ik me afvraag.. heeft hij in de tussentijd dat je dit topic hebt geopend nog aan je gezeten of iets geprobeerd te doen?

deze vraag stelde ik ook al.
Dit is niet gebeurt. En dat blijf ik vreemd vinden... Uiteraard hartstikke fijn.. maar zomaar opeens alsof er niets meer aan de hand is.

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 12:44

ariegorn schreef:
Hoi fijn dat het topic weer open is.

ik wil even zeggen dat iedereen op zijn manier kan denken wat ie vind, maar let ajb op wat je schrijft.
dit kan zeer kwetsend zijn. en er voor zorgen dat dit meisje alleen maar meer in een negatieve spiraal terecht komt.
natuurlijk mag je twijfelen, en ja als ik lees dat iemand van 15 al 12 jr mishandeld word, dan denk ik ook welke vieze oude vent doet zo iets, en ja dan is die jongen 2jr ouder.
en ja als je 3 en 5 bent dan kan dat idd niet, want kinderen op die leeftijd beseffen dat niet.
maar als ik dan lees dat deze jongen nu 17 nog steeds aan haar zit en haar niet met rust laat
kan ik behoorlijk pissig worden, deze knul weet precies waar hij mee bezig is en zet haar behoorlijk onder druk. deze kinderen zijn samen opgegroeid en op ontdekking gegaan, daar is niks mis mee.
Alleen wanneer je de leeftijd bereikt dat je wel degelijk weet wat je lichaam doet en kan.
word je je bewust van het feit, dat deze ontdekingsreis een hele andere kant opgaat. En het dus geen ontdekking meer. is maar veel meer dan dat.
Deze meid is op een punt erachter gekomen dat ze dit niet meer wil, en meneer daar integen vond/vind het wel prima zo.
zij heeft haar grensen aangeven en hij is daarover heen gegaan. Dit mag en kan niet. :(

Dus lieve mensen let op wat je zegt...

Verder meid heel veel suc6 bij jou keuze en blijf doorvechten.
er komen echt goede tijden dat je weer kan lachen en genieten van jou leven

Ik vind dit heel mooi gezegd en ben het er heel erg mee eens!

Wel krijg ik toch mijn enige irritatie kriebels in dit topic. Zowel van de reacties van mensen hier als van TS. Iedereen heeft het beste met TS voort. Daar hoeft ze niet over te twijfelen. Maar het is gewoon een frappant verhaal en wanneer 5 van de duizenden mensen twijfelen geef je het bijna op? Kom op ts, waar is die pit en doorzettingsvermogen van toen je het topic opende! Je begint weg te kwijnen in je eigen verdriet. Soms moet je dat even uit zetten en mee liften op anderen die allemaal het zelfde zeggen. Als iedereen zegt dat je aangifte moet doen.. Kies je er dan voor om het niet te doen alleen voor die ene debiele jongen? Ik snap je twijfels en angst.. Maar soms is daar geen plaats voor wil je aan je eigen leven kunnen denken.
Succes!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 13:01

Waarom wil je geen aangifte doen?

Geef je om de dader? Dat is geen schande hoor dat meisje Kamphues die jaren in een kelder opgesloten heeft gezeten geeft ook veel om de dader.

Is het omdat je het hele verhaal moet vertellen? Misschien kan je aan de politie vragen of je bijgestaan kan worden door iemand van slachtofferhulp, die staan er neutraal tegenover itt je ouders.

unika

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 13:26

Jolliegirl schreef:
danielle_x schreef:

deze vraag stelde ik ook al.
Dit is niet gebeurt. En dat blijf ik vreemd vinden... Uiteraard hartstikke fijn.. maar zomaar opeens alsof er niets meer aan de hand is.

Ken je TS?
fijn dat je een paar van die goeie dagen hebt gehad! Dat worden er straks nog veel meer!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 13:35

@TS
Je bent werkelijk aan niemand, enige uitleg, informatie, toelichting of wat dan ook schuldig.
Laat je niet op je kop zitten door reacties in dit topic of mensen uit je omgeving, die je niet eens kennen en al helemaal niet beseffen wat je mee maakt.

Jij kent de waarheid en dat is genoeg. Maak jezelf verantwoordelijk voor je eigen leven en geluk.
En leun op je familie, vrienden en je paardje.

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 15:17

Fijn dat je een aantal mooie dagen hebt gehad :), deze paar mooie dagen moeten alleen nog veeeel meer mooie dagen worden !
Ga ervoor meid ! Het komt wel goed met jouw :) Even flink de schouders er onder !

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 15:25

Ts laat je niet gek maken. Niet is zo erg als niet geloofd te worden.

Dit was altijd mijn angst om het naar buiten te brengen. Ik was altijd die eeuwige 'leugenaar'. Angst om niet geloofd te worden.

Ook in de rechtzaal was ik volgens de dader nog een leugenaar.
De politie en officier van justitie dachten daar heel anders over en dat heeft me heel veel goeds gedaan.

het duurd even maar die enkele mooie dagen gaan er vanzelf weer meer worden.

Aangifte doen van een zedenmisdrijf is niet zo gemakkelijk als sommige denken.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 21:09

Aangifte van een zedenmisdrijf is idd niet makkelijk,het is verrekte moeilijk.
Het vreet continu aan je,je bent er onafgebroken mee bezig buiten het feit dat je het je buiten wereld ook niet kan vertellen.Het zit er zo ingebakken dat je je mond moet houden en als je dan durft te praten gaat dat heel moeizaam.
En als er dan ook nog eens naar je "geschopt"wordt...........

Ts verstandig dat je er nog even over nadenkt.......

Montreux

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 23:11

Hey TS,

Laat je er niet onder krijgen he. Wat mensen hier ook schrijven. Alleen jij weet hoe het zit! Ben blij dat het topic nu weer open is en je je hart hier kunt luchten!

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 00:34

Jolliegirl; Ik denk dat hij het een en ander doorheeft door een tijdje geleden.
Hij kon me normaal heel makkelijk bij mijn ouders en zus vandaan krijgen, maar omdat mijn zus ervan af wist liet zij me niet alleen :n
Vanaf dat moment spreekt hij mijn zus niet meer aan, en de laatste keer dat ik hem gezien is ongeveer 2 dagen voor het topic gesloten werd.

Vandaag weer de man van de reclassering gesproken (Hij moest een paar vragen stellen omdat het eerste jaar er op zit..) en toen zei hij dat hij eerst twijfelde, maar na meerdere gesprekken twijfeld hij niet meer.
Er zijn buiten Bokt, weinig mensen die van m'n verhaal afweten, maar diegene die me écht kennen en er van af weten die gelofen me.
En dan bedoel ik niet diegene die me 1 keer gezien/gesproken hebben..

Ik heb me veel aangetrokken van de berichten hier, en de pb's die ik krijg, maar ergens was het goed... ik heb me erbij neergelegd dat mensen twijfelen, waarom zou ik me druk maken om die berichten?
Over een week moet ik weer naar school, ik wil me nooit meer snijden, minder onzeker zijn en gewoon een normaal leven hebben... en daar heb ik al mijn moed voor nodig, niet voor het lezen en beandwoorden van zulke berichten :)

Ik weet dat het waar is, en wat anderen gelofen moeten ze zelf weten :)

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 00:41

Hou je taai en doe alleen die dingen waar jij je goed bij/over voelt!!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 07:47

in je laatste berichtje laat je zien dat je sterker wordt. Dat is het begin van de weg terug naar een "normaal" (en wat is daar de definitie dan voor, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel) leven!!
Je doet het goed! Hou vol!

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 08:01

Anoniem1994 schreef:
Ik heb me veel aangetrokken van de berichten hier, en de pb's die ik krijg, maar ergens was het goed... ik heb me erbij neergelegd dat mensen twijfelen, waarom zou ik me druk maken om die berichten?
Over een week moet ik weer naar school, ik wil me nooit meer snijden, minder onzeker zijn en gewoon een normaal leven hebben... en daar heb ik al mijn moed voor nodig, niet voor het lezen en beandwoorden van zulke berichten :)

Ik weet dat het waar is, en wat anderen gelofen moeten ze zelf weten :)

Heel goed wat je hier hebt getypt, ik geef je volkomen gelijk en houd deze gedachte vast dan blijf je zo sterk zijn!

Montreux

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 09:33

TS Uit je laatste bericht spreekt inderdaad meer zelfvertrouwen! Hou dat gevoel vast en zet 'm op Je kan het!