Hoi fijn dat het topic weer open is.
ik wil even zeggen dat iedereen op zijn manier kan denken wat ie vind, maar let ajb op wat je schrijft.
dit kan zeer kwetsend zijn. en er voor zorgen dat dit meisje alleen maar meer in een negatieve spiraal terecht komt.
natuurlijk mag je twijfelen, en ja als ik lees dat iemand van 15 al 12 jr mishandeld word, dan denk ik ook welke vieze oude vent doet zo iets, en ja dan is die jongen 2jr ouder.
en ja als je 3 en 5 bent dan kan dat idd niet, want kinderen op die leeftijd beseffen dat niet.
maar als ik dan lees dat deze jongen nu 17 nog steeds aan haar zit en haar niet met rust laat
kan ik behoorlijk pissig worden, deze knul weet precies waar hij mee bezig is en zet haar behoorlijk onder druk. deze kinderen zijn samen opgegroeid en op ontdekking gegaan, daar is niks mis mee.
Alleen wanneer je de leeftijd bereikt dat je wel degelijk weet wat je lichaam doet en kan.
word je je bewust van het feit, dat deze ontdekingsreis een hele andere kant opgaat. En het dus geen ontdekking meer. is maar veel meer dan dat.
Deze meid is op een punt erachter gekomen dat ze dit niet meer wil, en meneer daar integen vond/vind het wel prima zo.
zij heeft haar grensen aangeven en hij is daarover heen gegaan. Dit mag en kan niet.
Dus lieve mensen let op wat je zegt...
Verder meid heel veel suc6 bij jou keuze en blijf doorvechten.
er komen echt goede tijden dat je weer kan lachen en genieten van jou leven