Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. En dat combineren ze vaak met een late dienst van 15.00 tot 23 uur eraan vooraf, is makkelijker met rooster maken en je zit sneller aan je uren.

Maar wilde dat boek van Stefan Kleintjes halen. Carolaa schreef:@ ba: Hoe oud is tessa nu?
Hier in belgie gaan we naar kind en gezin, het belgische consultatie buro. Daar zijn ze juist tegen het geven van gepureerd voedsel na de 6 maanden. Tot de 6 maanden gepureerd, en daarna enkel prakken en tegen de 8 maanden stukjes geven.

volgens mij houden ze daar echt wel wat aan over hoor, als er zo slecht naar je behoeftes wordt om gekeken. 
maar mijn voeding liep niet terug hoor
ben benieuwd hoe het vannacht thuis is gegaan.
en ook nog dikke truitjes/broekjes voor de vakantie, Marinde heeft namelijk geen lekkere dikke truitjes of broekjes en we gaan wel kamperen volgend weekend. Gelukkig kunnen we als het echt koud is lekker in de caravan gaan zitten
.
Had het er gister ook met manlief over; stel dat Yasemin nu weer gaat doorslapen, dan wordt ik weer wakker van lekkende borsten.
Nathalie schreef:Ik denk inderdaad dat kindjes daar wel wat aan over houden.
Ik zit ook sterk te twijfelen om haar een berichtje te sturen met uitleg over nachtvoedingen.... Waarschijnlijk loopt haar productie toch ook hard terug als je geen nachtvoedingen geeft, zeker in het begin???
Ik ben misschien te truttig, maar alles liever dan dat hoor! (was dat iemand op Bokt dan???)
)