maar ik heb totaal geen medicijnen gekregen..
hij zei dat het virus al uit mijn lijf is, maar dat ik de symptomen hou ofzoiets.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
juudii5 schreef:ik denk ongeduldig net als ik
Ik slik nu 4 maanden AB, maar merk ook erg weinig..
Moet langer geduld hebben..
![]()
Jij hebt ze ook van een ABNG arts toch?
Ik kan je zo evne niet zeggen welke ik heb..
_Rapido_ schreef:Ik krijg ook een co-infectieonderzoek. Ze denkt dat ik Bartonella heb. Hebben jullie daar ervaring mee?
Mijn doel is om in september weer te beginnen met een opleiding. Ik ben nu 2x gestopt door de Lyme. Dus in september wil ik een heel stuk beter zijn en het liefst natuurlijk helemaal beter. Vandaag heb ik een dip. Ik keek vanmorgen naar al die medicijnen en ik dacht: waarom slik ik ze eigenlijk? Het helpt toch niet. Maar ja, zo moet je natuurlijk niet denken, ik weet het. Morgen is het ook weer over, haha.
YouthReiner schreef:mijn dokter zei tegen mij dat ik de ziekte van lyme had,
hij zei dat het virus al uit mijn lijf is, maar dat ik de symptomen hou ofzoiets.
Anya schreef:YouthReiner schreef:mijn dokter zei tegen mij dat ik de ziekte van lyme had,
Als de sodemieter naar een andere dokter. Deze heeft er i.i.g. geen verstand van. Lyme gaat NIET vanzelf over.
En het is geen virus maar een bacterie. Die aangepakt wordt met antibiotica.
En jij bent nog jong. Je wilt niet de rest van je leven chronisch ziek zijn.
Lees a.u.b. even alle informatie op http://www.lymenet.nl
Daar staat redelijk goede info.
Of bel met de lyme patientenvereniging (even google voor adresgegevens).
Niet denken dat het wel over gaat.
juudii5 schreef:Ik gebruik slaappillen, anders lukt het me niet..
En ik kom ook de dag niet door.. Stort smiddags helemaal in.
Begrijp niet dat ik een hele dag niet vol kan houden.. apart is dat he na zn tekenbeet...
YouthReiner schreef:mijn dokter zei tegen mij dat ik de ziekte van lyme had,