Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kido schreef:Jura heb je wel smelt tabletten genomen?
Vandaag mijn b=vierde spuit gehad en ik wel kleine dingen merken!
Hopelijk zet t zo door verder ook een B complex besteld omdat dit nog beter zou zijn voor de opname.

Jura schreef:Kido schreef:Jura heb je wel smelt tabletten genomen?
Vandaag mijn b=vierde spuit gehad en ik wel kleine dingen merken!
Hopelijk zet t zo door verder ook een B complex besteld omdat dit nog beter zou zijn voor de opname.
Nee die kon ik niet vinden... Of kun je die alleen bij de apotheek krijgen? Wat zijn goede?
Fijn dat het beter gaat met die injecties!

Daphne__ schreef:Almere? Zou zo niet weten wie daar zit... maar in lelystad en dronten zit een hele goede
Je waarde is iig echt niet goed!
Glossi schreef:Die van Lelystad en Dronten heeft een hele lange wachtlijst! Je kunt er pas volgend jaar terecht.
Samy, hoe kan het dat de uitslag zegt dat het goed is? Hoe staat de b12 op jou papiertje, de waardes? Achter de waarde die jij hebt staat vaak waar het tussen in moet zitten. Op mijn papiertje staat bijv. (deze waarde is na injecties) vitamine b12 (BL) 333 pmol/l 160 - 700 Als je waarde 50 pmol/l heb je een behoorlijk tekort!
Blarhiminn schreef:Ik heb ergens in dit topic al eerder gereageerd dat ik B12 en ijzer te kort had.. Helaas, heb het nu weer. Merk dat ik erg snel moe ben en heb last van gewrichtspijn.. Heb ook erg snel blauwe plekken of pijn, en merk dat ik met typen nu ook last in mn vingers heb.. Heb nu B12, ijzer en foliumzuur pillen en dan hopen dat het weer wat beter gaat worden. Vorige keer heeft het iig goed geholpen, alleen de gewrichtspijn heb ik al wat langer, dus als dat blijft terwijl de vermoeidheid blijft dan moet ik daar nog verder op onderzocht worden..