Koia schreef:Goh wat leuk een afval topic![]()
Ik ben ook bezig met als doel,weer slank genoeg zijn om paard te kunnen rijden. In de periode dat ik nog paardreed was ik zo slank,als ik er nu foto's van terug zie kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik mezelf toen al te dik vond (en er ook nog mee werd gepest!). Anyway,door de jaren heen (veel dramatische verhalen en gebeurtenissen,depressies,eetstoornissen ect.) toch wel heeeeeeeel erg extreem dik geworden,ongeveer een half jaar geleden begonnen met diëeten (het soort dat mensen als crashdieet,slecht dieet bestempelen maar voor mij werkt het goed) en al 40 kilo kwijt. Ik ben nog niet zover dat ik online al met getallen wil werken maar je kan zelf wel verzinnen dat het met mij echt erg is geweest
Ik heb als einddoel 70 kilo in gedachte,vind ik wel een mooi gewicht voor iemand van 1.75 dus er moet nog flink wat vanaf. De motivatie om dan weer te kunnen rijden helpt me er doorheen
Welkom Koia! Ik kan je de hand schudden wat betrefd eetstoornissen en depressies helaas. Je gaat er wel komen!