Only_Hellen schreef:Jeetje, wel lekker warm als je erin wilt slapen trouwens. Werkt ook erg goed als voorbehoedmiddel, want geen gezonde kerel die je hierin naakt voor kan stellen.
Hahahaa, dan wil ik hem wel hebben

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Onassa schreef:Only_Hellen schreef:Jeetje, wel lekker warm als je erin wilt slapen trouwens. Werkt ook erg goed als voorbehoedmiddel, want geen gezonde kerel die je hierin naakt voor kan stellen.
Hahahaa, dan wil ik hem wel hebben
Karin schreef:Dat wilde ik dus net vragen: ligt het altijd aan de andere partij dat het afspreken niet lukt of heb je zelf ook een volle agenda?
Frats schreef:Waar ik me soms wel eens zorgen overmaak is als ik later oud en versleten ben. Mijn moeder gaat naar haar moeder dingetjes regelen en verzorgen. Ik doe dat voor mijn moeder als er iets is. Maar wie doet dat bij mij? En wie houdt mij gezelschap als mijn partner er niet meer is? Of is dit heel echoistisch?
Een vriendin van mijn moeder zei dat dat geen rede moet zijnom kinderenn te nemen. Bij haar is de zoon veel te vroeg overleden (35). En haar dochter kijkt nooit naar haar om.
Karin schreef:Dat wilde ik dus net vragen: ligt het altijd aan de andere partij dat het afspreken niet lukt of heb je zelf ook een volle agenda?
Frats schreef:En wie houdt mij gezelschap als mijn partner er niet meer is?