Only_Hellen schreef:Jeetje, wel lekker warm als je erin wilt slapen trouwens. Werkt ook erg goed als voorbehoedmiddel, want geen gezonde kerel die je hierin naakt voor kan stellen.
Hahahaa, dan wil ik hem wel hebben
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Onassa schreef:Only_Hellen schreef:Jeetje, wel lekker warm als je erin wilt slapen trouwens. Werkt ook erg goed als voorbehoedmiddel, want geen gezonde kerel die je hierin naakt voor kan stellen.
Hahahaa, dan wil ik hem wel hebben

Karin schreef:Dat wilde ik dus net vragen: ligt het altijd aan de andere partij dat het afspreken niet lukt of heb je zelf ook een volle agenda?

Maar er staan wel vaker spullen op MP dat ik denk, van welke zolder is dit gehaald 
Frats schreef:Waar ik me soms wel eens zorgen overmaak is als ik later oud en versleten ben. Mijn moeder gaat naar haar moeder dingetjes regelen en verzorgen. Ik doe dat voor mijn moeder als er iets is. Maar wie doet dat bij mij? En wie houdt mij gezelschap als mijn partner er niet meer is? Of is dit heel echoistisch?
Een vriendin van mijn moeder zei dat dat geen rede moet zijnom kinderenn te nemen. Bij haar is de zoon veel te vroeg overleden (35). En haar dochter kijkt nooit naar haar om.

. Maar je hoopt natuurlijk wel dat je later een goede band met je kind(eren) hebt. Ik wel in elk geval en daar zal ik ook mijn uiterste best voor doen. Maar ik ga niet van haar verlangen dat ze voor me gaat zorgen ofzo. Wie weet gaat ze wel in het buitenland wonen ofzo en dan? Je weet niet hoe het loopt, ik weet ook niet hoe oud ik word. We zien wel weer tegen die tijd, hoor....
Karin schreef:Dat wilde ik dus net vragen: ligt het altijd aan de andere partij dat het afspreken niet lukt of heb je zelf ook een volle agenda?
Frats schreef:En wie houdt mij gezelschap als mijn partner er niet meer is?

Alles kan je in de steek laten in je lijf. Niet eens als je oud bent. Ik heb maandag aanwezig mogen zijn op de begrafenis van iemand van 51. Als je kwalen krijgt dan is dat niet zomaar even weg te halen. En als je ouder wordt heb je gewoon meer kans op meer kwalen tegelijk. Geen vergelijk dus met een 25 jarige alleenstaande bruisend in het leven.