Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_sparta_ schreef:Die diepe zucht heb ik al 100 keer gemaakt. Nergens schrijf ik dat de hormonen niets doen, maar ik schrijf wel dat het ook regelmatig mis gaat. Stel je voor dat je een ongewenst kind houd omdat je aangepraat wordt dat de hormonen je er wel van leren houden. Kom je toch akelig bedrogen uit als dat bij jou niet is. En erg uitzonderlijk is het nu ook niet echt.
_sparta_ schreef:Ik denk dat de boodschap is dat je ieder moet laten doen wat binnen de wet is, ook al zou het je eigen ding niet zijn.
Blue_Eyes schreef:Oneens. Maar zoals gezegd: wij blijven langs elkaar heen praten, dus laat maar
_sparta_ schreef:_sparta_ schreef:Ik denk dat de boodschap is dat je ieder moet laten doen wat binnen de wet is, ook al zou het je eigen ding niet zijn.Blue_Eyes schreef:Oneens. Maar zoals gezegd: wij blijven langs elkaar heen praten, dus laat maar
Dus jij kan het met bovenstaande niet eens zijn? Raar eigenlijk wel. Vind ik getuigen van weinig respect eigenlijk. Je voelt je dan met andere woorden verheven boven onze wet. En kijkt neer op mensen die zich netjes aan de wet houden.
Chiqa schreef:pasgeboren baby ten vondeling gelegd in Hoorn
Dan zijn er nóg mensen die stug volhouden dat abortus verboden zou moeten worden.
_sparta_ schreef:En dan kom ik weer aan met het stukje, de hormonen maken het weer goed. Dat zien we.Dan denk ik nog bij te vondeling leggen waar je zeker weet dat het gevonden wordt, kan ik dat nog geloven. Dan weet iemand misschien ik kan er echt niet voor zorgen, zo krijgt het misschien een goed huis. Maar bij het vuilnis zetten? Dat kan ik dan niet begrijpen.
_sparta_ schreef:En dan kom ik weer aan met het stukje, de hormonen maken het weer goed. Dat zien we.
superwoman schreef:_sparta_ schreef:En dan kom ik weer aan met het stukje, de hormonen maken het weer goed. Dat zien we.Dan denk ik nog bij te vondeling leggen waar je zeker weet dat het gevonden wordt, kan ik dat nog geloven. Dan weet iemand misschien ik kan er echt niet voor zorgen, zo krijgt het misschien een goed huis. Maar bij het vuilnis zetten? Dat kan ik dan niet begrijpen.
Misschien is het niet de moeder geweest die het kind heeft gedumpt of was de moeder bedreigd of totaal de weg kwijt(bijv tegen drugs kunnen de hormonen ook niet op)
Best voorbarig deze reactie namelijk.
_sparta_ schreef:Als je aan de drugs bent kun je een kindje nog steeds ergens leggen waar het gevonden wordt. Bij het grof vuil buiten zetten, daar zijn geen woorden voor.