[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 11:57

oh dan heb ik er 3 hoor haha
heb er 2 gehad, onder en boven, de bovenste was schreef dus die heb ik eruit gehaald heb nu alleen onder, dan wil ik er straks weer 2 schuin boven :)

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 12:00

Oke leuk :)
Wel druk, heb het trouwens nog nooit gezien, en dat is dan ook wel weer leuk.
Want heel veel hebben al een navelpiercing, niet meer orgineel...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 12:29

Ik vind persoonlijk 3 navelpiercings mooier dan 1. :D

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 12:30

Ik heb er 1 en heb er 3 eigenlijk nog nooit gezien :o

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 12:36

Afbeelding
zo alleen dan er nog 1 onder, en ik wil die bovenste iets minder schuin. dus iets dichter bij elkaar..

ik had dit:
Afbeelding

de bovenste is er nu dus uit.

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 13:12

Die onderste waar je er 2 hebt, is echt mooi :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:18

Ik heb ze zo (vond 1 te gewoontjes) is wel al een foto van tijd terug toen die net gezet was, ze zien er nu stuk beter uit :+
Afbeelding

Twijfel om er onder nog keer een MD te laten zetten.. maar eerst maar even zorgen dat mn huidige blijven zitten.
Die ene die ik er half uittrok zit opzich wel goed vast nu, alleen steekt die nu toch wel erg ver uit (plaatje zit ook erg oppervlakkig).
Maar goed, ben allang blij als die erin blijft, hij hangt er iig niet scheef uit...

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 16:37

Nou ik heb m'n piercing *\o/*
Ben er echt heel blij mee.
De piercing zat er in voor dat ik er erg in had, een prik voel je veel beter :=
Ik heb de piercing eigenlijk nog niet gevoelt, alleen denk dat het nog wel komt.
Maar werd super behandelt +:)+
Op de foto is m'n navel nog wel vies, maar moest em toch echt gelijk even showen :D

Afbeelding <3

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 17:29

Jeetje, wat zit er een groot juweeltje in Gett! Maar gefeliciteerd :D! Viel de pijn mee?

DQ, ik moet je nog effe bedanken :)... Kreeg vanmiddag mijn bestelling van CF binnen, met dus de kleinere staafjes voor mn VCH.. Ghehe, klopt het dat het lopen nu ehhh... comfortabel aanvoelt :D? Ik heb nu de 8mm, de 6 heb ik nog in het zakje liggen, maar denk dat ik dan helemaal geen stap meer verder kom _O- !

Ik ben nog nooit alleen geweest! Bij mn tepel was mijn beste vriend en een vriend van hem mee, bij mijn tragus had ik de hand van mijn ex helemaal tot moes geknepen :o en bij mn VCH hadden we een gezellig clubje van 3 meiden :). Als ik alleen zou gaan, zou ik geloof ik linea recta weer via de ingang weggelopen zijn... Schijtluis dat ik ben haha!

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 18:21

Gefeliciteerd gett :D! Heel mooi!

Fijn dat de pijn meeviel :)

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 20:18

@ Yv_ Ik heb eigenlijk niks gevoelt :+
Voel nu nog steeds niets.. Maar dat zal vast nog wel komen :7

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 00:39

Yv_ schreef:
Jeetje, wat zit er een groot juweeltje in Gett! Maar gefeliciteerd :D! Viel de pijn mee?

DQ, ik moet je nog effe bedanken :)... Kreeg vanmiddag mijn bestelling van CF binnen, met dus de kleinere staafjes voor mn VCH.. Ghehe, klopt het dat het lopen nu ehhh... comfortabel aanvoelt :D? Ik heb nu de 8mm, de 6 heb ik nog in het zakje liggen, maar denk dat ik dan helemaal geen stap meer verder kom _O- !

Ik ben nog nooit alleen geweest! Bij mn tepel was mijn beste vriend en een vriend van hem mee, bij mijn tragus had ik de hand van mijn ex helemaal tot moes geknepen :o en bij mn VCH hadden we een gezellig clubje van 3 meiden :). Als ik alleen zou gaan, zou ik geloof ik linea recta weer via de ingang weggelopen zijn... Schijtluis dat ik ben haha!

euh ik heb 6 mm en ik heb soms ook wel dat "comfortabele" gevoel maar alleen wanneer t balletje teveel naar beneden zakt _O-
verder geen last van, maar ik heb dan ook balletjes van 4 mm, weet niet of je die ook hebt? als ik 6 mm balletjes zou hebben zou ik de hele dag kreunen denk ik :=

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 12:30

Nou ik heb gisteren even UniCura gekocht omdat mijn navelpiercing toch begon te ontsteken.
Maaaar, nu zit er een korstje op bij het bovenste bolletje, het is ook een beetje groen van het pus maar wel een korstje.
Is het slim om het een beetje los te weken met zout en daarna te wassen met Unicura, en dan nog die spray erop?
Of wat is het beste? Korstje erop laten zitten, of eraf halen?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 12:35

Ik zou het eraf halen en met zout spoelen, zodat je het onder t korstje schoon kunt maken. Maar aan de andere kant valt dat korstje er vanzelf wel af.
Maargoed ik ben nogal een pulker wat dat betreft, ik haal zo'n dingen altijd weg :+

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 12:58

Hoe doen jullie dat dan met zout?
Gewoon zout in water doen ofzo en dan daarmee schoonmaken?
Of ben ik nou helemaal dom :Y)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 13:24

Nee hoor haha, gewoon water koken, en in een mok van 200ml doe ik twee theelepeltjes zee zout. Met een watje of wattenstaafje schoonmaken verder
Alleen je moet t goed uitspoelen want zout droogt erg uit

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 13:30

Oke dankje, zal ik vanavond gelijk eens goed doen :)
Tot nu toe nog geen last en hoop dat het zo blijft...

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 14:37

Wie o wie kan mijn helpen?

Ik heb nu al zeker bijna een jaar of iets korter mijn navelpiercing.
Nu is hij al sinds ik hem net heb aan het kloten..
Heb van alles gedaan. Men unicura schoongemaakt, met zeezout, maar elke dag als ik kijk zit er steeds een korst aan het onderste balletje, ik denk zelf dat dat een beetje pus is wat opgedroogt is? Haal het telkens weg, er zit nu ook wéér een zweerstaafje in. Het ging een tijdje goed, toen heb ik er een ander staafje in gedaan alleen deze staaf had een soort verdikking bij het staafje bij het onderste balletje waardoor ik weer van voor af aan kon beginnen aangezien mijn piercinggat kleiner was als die verdikking, en wanneer ik met mijn vetrol de piercing flink me maag in drukte het dus ging irriteren. (staafje doe ik overigens nooit meer in, baggerzooi.)

Nu had ik gister weer is last van mijn navel, deed zeer. Nu ging ik kijken, zat er bij het bovenste balletje daarnaast een bultje gevuld met bloed, naar mijn idee heeft dit niets met de piercing te maken maar heb er nooit last van gehad verder.. Deze heb ik uitgeknepen, want had niet echt zin dat hij opeens zou knappen oid. Ook was de huid bij het onderste balletje erg zacht, smeuig en er hingen soort van glibberige bloedsliertjes aan. Heb dit lange tijd niet meer gehad, wel al een keer eerder maar dan niet een bultje gevuld met bloed maar met pus :Y)

Nu heb ik gister voor het douchen mijn handen goed gewassen met unicura zeep, daarna ontsmet met een soort van alcohol (wat ook bij de tandarts gebruikt word, ben zelf tandartsassistente vandaar) en daarna heb ik de piercing er even uitgehaald.
De piercing weer ontsmet met sterilon, en vervolgens even de huid rondom de piercing gereinigd, en even gedrukt op mijn navel, gekeken of er vuil oid uit kwam.
Piercing er weer in gedaan, gedouched en schoongemaakt met unicura. Vervolgens goed gedroogd.

Iemand met een wondermiddel? Iemand met ervaring? Word er een beetje radeloos van, Heb zelf namelijk ook nog een labret, monroe, tong en tepelpiercing en bij allemaal geen last, ook nooit gehad.

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 17:04

Ik heb ook even een vraagje heb sinds 11 weken een navelpiercing en heb 1x de piercing omgewisseld (met 7 of 8 weken) maar nu is de huid al een hele tijd tussen de 2 balletjes rood.
Doet verder niet pijn ofzo maar als mensen vragen naar mijn piercing zeggen ze altijd meteen oh die is zeker onstoken?
Terwijl het dus niet pijn doet...
Kan ik er iets aan doen of is het dus gewoon nog omdat mijn piercing nog aan het genezen is?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 17:12

DQ: Ik lig hier helemaal dubbel om je opmerking :D. Ik heb inderdaad ook 4 mm balletjes, ben nooit zo van het groot en opzichtig... Vind het wel groot zat geloof ik :=

Megamutsj: Geen idee, maar klinkt echt niet fijn :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:02

danielle_x schreef:
Ik heb ook even een vraagje heb sinds 11 weken een navelpiercing en heb 1x de piercing omgewisseld (met 7 of 8 weken) maar nu is de huid al een hele tijd tussen de 2 balletjes rood.
Doet verder niet pijn ofzo maar als mensen vragen naar mijn piercing zeggen ze altijd meteen oh die is zeker onstoken?
Terwijl het dus niet pijn doet...
Kan ik er iets aan doen of is het dus gewoon nog omdat mijn piercing nog aan het genezen is?

Heb je hem niet te vroeg verwisseld?

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:04

Dat viel wel mee want toen was de piercing gewoon rustig wel heb ik met de gaatjes in mijn oren altijd gehad dat ik altijd silver of goud moest dragen omdat ik tegen andere dingen niet kan.
Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:05

hallo, ik zit met een paar vraagjes.

ik wil graag een echt gouden navelpiercing. heb me inmiddels rot gezocht maar kan er nergens 1 vinden. het liefst met een glimmertje erin (kristalletje ofzo), gewoon een staafje.

iemand een tip? goede internetshop of dergelijk?

volgende vraag :D ;
ik had ooit een knopje in dat kleine stukje in mijn oor zegmaar. die heb ik er tot mijn spijt ooit uitgehaald. nu wil ik het heel graag weer.
toen heb ik het laten schieten, maar kwam er later achter dat dat helemaal niet veilig is? dus nu twijfel ik tussen schieten of piercen? ik vond dat schieten helemaal niet pijnlijk. wat zijn de risico's?

ben erg benieuwd!

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:06

Ja dat was ook mijn idee Angela, na 7/8 weken is volgens mij een beetje te vroeg. Mijn piercer zei dat verwisselen na 3 a 6 maanden kan.
Misschien dat je huid nog moet wennen aan een nieuwe piercing.

Megamutsj ik zou niet weten wat je moet doen, maar het klinkt heel vervelend :(:)
Is het misschien een idee om naar de piercer terug te gaan en die er even naar laten kijken? En vragen wat hij voor advies heeft? Of anders naar de huisarts oid.? Dat stond in mijn handleiding, als de genezing niet goed verloopt dat een bezoekje aan de huisarts dan verstandig is.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:09

@jameyskatje: Je bedoeld een tragus? Inderdaad niet laten schieten, dit vergroot de kans op een ontsteking en het scheuren van het kraakbeen. Er zijn inderdaad verhalen dat het wel goed gaat, maar ik adviseer je om hem gewoon te laten piercen.
Laatst bijgewerkt door Marloes__ op 15-05-10 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt