heb er 2 gehad, onder en boven, de bovenste was schreef dus die heb ik eruit gehaald heb nu alleen onder, dan wil ik er straks weer 2 schuin boven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Jeetje, wat zit er een groot juweeltje in Gett! Maar gefeliciteerd! Viel de pijn mee?
DQ, ik moet je nog effe bedanken... Kreeg vanmiddag mijn bestelling van CF binnen, met dus de kleinere staafjes voor mn VCH.. Ghehe, klopt het dat het lopen nu ehhh... comfortabel aanvoelt
? Ik heb nu de 8mm, de 6 heb ik nog in het zakje liggen, maar denk dat ik dan helemaal geen stap meer verder kom
!
Ik ben nog nooit alleen geweest! Bij mn tepel was mijn beste vriend en een vriend van hem mee, bij mijn tragus had ik de hand van mijn ex helemaal tot moes geknepenen bij mn VCH hadden we een gezellig clubje van 3 meiden
. Als ik alleen zou gaan, zou ik geloof ik linea recta weer via de ingang weggelopen zijn... Schijtluis dat ik ben haha!
danielle_x schreef:Ik heb ook even een vraagje heb sinds 11 weken een navelpiercing en heb 1x de piercing omgewisseld (met 7 of 8 weken) maar nu is de huid al een hele tijd tussen de 2 balletjes rood.
Doet verder niet pijn ofzo maar als mensen vragen naar mijn piercing zeggen ze altijd meteen oh die is zeker onstoken?
Terwijl het dus niet pijn doet...
Kan ik er iets aan doen of is het dus gewoon nog omdat mijn piercing nog aan het genezen is?