Vandaag verklaar ik de gemeente schizofreen of op z'n minst een identiteitsstoornis.hun smijten met diagnoses, dat kan ik ook. Ben alvast begonnen als arts, diploma volgt zodra ik weet welk pak wasmiddel het was

Vandaag heb ik een brief ontvangen van de gemeente met daarin de grootste onzin die je maar kan bedenken.
Even info vooraf: de verlenging van de GPK heb ik op 19 sept aangevraagd, hierover mogen ze 8 weken doen, dus tot 14 nov.
Ten eerste is de brief een vertragingsbericht, omdat ze de beslissing niet gaan halen binnen de 8 weken.
Knap, dat ze dat nu al weten, de brief is op 4 nov ondertekent, dus ze hebben nog 10 dagen

Ten tweede, een vertragingsbericht zou betekenen dat het besluit nog niet genomen is, terwijl donderdag de directeur vertelde dat de GPK afgewezen is

Lekker tegenstrijdig.
Ten derde, de rede waarom ze het niet gaan halen is omdat de gemeente de informatie die ze nodig hebben voor het besluit bij hun op 1 november binnen is gekomen en ook al beoordeeld is door de arts.

Wat is dan nu het probleem vraag ik me af, alles wat ze nodig hebben is er, ze hebben nog 10 dagen de tijd maar toch weten ze nu al dat ze het niet gaan halen om op tijd te beslissen

En als laatste, ze laten weten dat ze het niet voor 14 november gaan redden, maar ze beloven wel voor 20 november een besluit genomen te hebben. (mijn huidige kaart is tot de 25ste geldig) Ze hebben dus 6 dagen vertraging nodig. Waarvoor???? Wat kunnen ze wel in die 6 dagen wat ze in de komende 10 dagen niet kunnen?
Echt ik blijf me verbazen over de WMO-uitvoerende instantie hier binnen de gemeente. Het wordt steeds gekker.