Marijee schreef:Dat pubertijd ding weet ik niet in hoeverre dat ermee te maken heeft. Ik ben namelijk 27Ik gebruik nu Clinique 3 maanden, niet precies, maar wel ongeveer
Ik heb overigens Fresh Farmacy, tea tree toner en dark angels besteld. Ook enkele testerjes van wat creme's. Hopelijk dringt dit het een beetje terug.

Aha, dus je hebt het ook lang genoeg gebruikt dat er verbetering zou moeten komen. Ik had precies hetzelfde als jij, puisten en plekjes op plaatsen waar ze nog nooit eerder zaten! Dan mag je na 3 maanden wel de conclusie trekken dat het niet werkt

Ik zat ook te denken om Fresh Farmacy, tea tree toner en dark angels te kopen. Bij nader inzien was ik bang dat het te heftig in zou werken. Je huid is tenslotte al beschadigd door de puisten, dus ik heb ervoor gekozen de Herbalism te nemen, daar is geen toner bij nodig (alleen dagcreme, die heb ik nu van Shesheido of zoiets, een tester). En als scrub de Dark Angels. Ik vind die scrub overigens wel heftig, ik ervaar hem als 'scherp'. Hij doet goed zijn werk, maar wees er voorzichtig mee. Bij andere scrubs kon je soms gewoon keihard over je gezicht rossen, dat moet je met deze echt niet doen! Gewoon voorzichtig met je vingertoppen een beetje masseren, meer hoeft niet, anders gaat je hoofd bloeden, dat weet ik zeker

Laat je weten hoe je het ervaart? En zou je eens een foto willen plaatsen? Ik ben namelijk wel een beetje nieuwsgierig geworden naar je gezicht