Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Uppojono schreef:Ja inderdaad dippers.. Het is niet erg als je je er een dag totaal niet aan houdt, maar probeer de volgende dag gewoon weer verder te gaan, met waar je gebleven was. Niet te vaak op de weegschaal gaan staan, want gewicht zegt niet alles.. Ik voel me al wat strakker en lekkerder in mn vel, terwijl er in kilo's bijna niks af gaat. Niet gaan uitstellen tot maandag, maar het probleem nu gaan aanpakken. Dat je van het weekend chinees gaat eten, is niet erg. Maar je moet niet gaan denken, ik ga van het weekend toch zondigen, dus dan maakt het nu ook niet uit. Dat maakt het dus wel. Je moet je etenspatroon omgooien. Dus als je zaterdag zondigt, moet je je eigenlijk juist tot zaterdag je er goed aan houden. En dan zondag gewoon weer oppakken. Ik deed het vroeger ook altijd zo. Maandag begin ik weer, maar woensdags had ik gezondigd en was het bijna weekend, dus dacht ik ook: Maandag begin ik écht! En zo komt het er dus nooit van. Het maakt niet uit welke dag je uitkiest. Als je van die kilo's af wilt, moet je er gewoon iets aan doen.
Klinkt nu wel heel hard, maar ik heb niet voor niets ook overgewicht hoor. Maar je moet gewoon na het zondigen de draad weer oppakken.
Ik ben alweer aan de studie. Ben maar naar school/bilbliotheek gegaan om te gaan leren, aangezien ik thuis ook meer de neiging tot zondigen heb. Heb nu geen geld bij me en geen lekkere dingen, dus gaat vast een topdag worden.
O 250 gr yoghurt met 2 eetlepels muesli
T Appel
L 2 VK broodjes met 20+ kaas
T 2 kiwi's
A Spaghetti
T Niks, aangezien 's avonds eten heel slecht is..
Airborn schreef:Oh god, ik hem morgen 2 tentamens, en ze kunnen de zaal nie warm krijgen dus advies om extra truien en handschoenen mee te nemen :S
Iemand advies qua voedsel en drinken wat handig mee te nemen is wat kan helpen om me 8 !!!! uur lang warm te houden? :S Maakt me nieteens uit of het afvaltechniesch verantwoord is...
Edit, Super dat mensen allemaal zien dat jullie zijn afgevallen!!! Altijd goed om te horenGoede motivatie enzo
tantjeuh schreef:A: pizza! (wel de -50% vet van dr oetker. Niet dat het daarom gezond is, maar dan is een hele pizza nog 'maar' 600kcal, maar dat is érg weinig als je die vergelijkt met de dr oetker mozzerela: die is 3000kcal voor een hele pizza!)
T: /