Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

). Maar inmiddels was ik al doorverwezen naar een psycholoog voor verdere hulp. Bij mij was de SPV-er een tussenstap om te kijken welke hulp ik nodig had.
 ). Maar inmiddels was ik al doorverwezen naar een psycholoog voor verdere hulp. Bij mij was de SPV-er een tussenstap om te kijken welke hulp ik nodig had.  

) spul. Het nare vind ik er van is dat je er zo snel gewent aan raakt.
) spul. Het nare vind ik er van is dat je er zo snel gewent aan raakt. 

) Ten tweede heb ik nog iets uitgevonden. Eigenlijk is dat nogal illegaal heb ik me laten vertellen. Maar werkt ook heel goed. Je moet ff er voor zorgen dat je de tikjes die je hoort bij EMDR op cd krijgt (of op mp3) En elke keer dat je begint te panieken moet je 20 min naar die tikjes luisteren. Ik deed het gister, en man ik kwam zonder een centje pijn binnen 20 min uit de angst. Dat wil ik jullie niet onthouden
 ) Ten tweede heb ik nog iets uitgevonden. Eigenlijk is dat nogal illegaal heb ik me laten vertellen. Maar werkt ook heel goed. Je moet ff er voor zorgen dat je de tikjes die je hoort bij EMDR op cd krijgt (of op mp3) En elke keer dat je begint te panieken moet je 20 min naar die tikjes luisteren. Ik deed het gister, en man ik kwam zonder een centje pijn binnen 20 min uit de angst. Dat wil ik jullie niet onthouden  

Dat moe zijn ken ik heel goed. Ik ben kapot na een wandelingetje, nadenk werk of half uurtje compie. Daardoor ben ik ook niet zo geconcentreerd. Alsof je hersens vol zitten..
 Dat moe zijn ken ik heel goed. Ik ben kapot na een wandelingetje, nadenk werk of half uurtje compie. Daardoor ben ik ook niet zo geconcentreerd. Alsof je hersens vol zitten.. Het verbind je linker en je rechter hersen helft met elkaar, waardoor je rustig word. Dit doe je ook in je REM slaap. Maar op deze manier dus via geluid. Het helpt je verwerken...
 Het verbind je linker en je rechter hersen helft met elkaar, waardoor je rustig word. Dit doe je ook in je REM slaap. Maar op deze manier dus via geluid. Het helpt je verwerken...                                                         

Lekker dat je van het weekend weer gaat rijden. Fijn dat je het op deze manier kan doen. Je klinkt al zoveel sterker dan een tijdje terug!! Ook super dat je vannacht zo lekker en ontspannen geslapen hebt!
 Lekker dat je van het weekend weer gaat rijden. Fijn dat je het op deze manier kan doen. Je klinkt al zoveel sterker dan een tijdje terug!! Ook super dat je vannacht zo lekker en ontspannen geslapen hebt! 

. Ik ben de laatste tijd ook al moe, vooral lichamelijk.
. Ik ben de laatste tijd ook al moe, vooral lichamelijk. ! Ik heb geen rugpijn maar ik vind het slim bedacht!
! Ik heb geen rugpijn maar ik vind het slim bedacht! ! Ik hoop dat het allemaal meevalt wat betreft je paard! Die van mij heeft ook weleens verhoging maar dat kan dan ook weer binnen een half uur verdwijnen (gekke beesten!).
! Ik hoop dat het allemaal meevalt wat betreft je paard! Die van mij heeft ook weleens verhoging maar dat kan dan ook weer binnen een half uur verdwijnen (gekke beesten!).