Persoonlijk ben ik in staat om te zeggen "jaaaahaaaa ik zal alles uit doen" en dan een retainer indoen en m'n smoel houden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relien schreef:oke.. ja ik bespreek het wel en anders tja als het moet dan moet het maar het zou jammer zijn als hij dicht zit.. maar vlgns mij heb ik dan nog zo iets van zuster prik hem maar doorhaha..
alleen het jammere aan de bioplast vind ik is dat (of dat ligt aan de winkel waar ik ben geweest) je alleen hele grote ballentjes er op kan zetten nu op de piercing die ze gezet hebben zit een klein ballentje nu heb ik vanmiddag die bioplast gekocht en het ballentje is toch groter
pharagirlke schreef:Ik vind het maar niet, wie kent het. Ik ben op zoek naar een roze potje (of het middel is roze, kan ook) dat de heling zou versnellen, littekens zou voorkomen en tegen rimpeltjes werkt...Zouden ze bij de apotheker weten wat ik bedoel als ik het zo uitleg?
pharagirlke schreef:Hm, het heeft iets weg van die kleur, maar het is echt een potje... Het lijkt bijna op zo'n parfum potjeIk houd het iig wel in gedachte. Is dat echt ontsmettingsmiddel zoals er staat? Of is het meer iets alla fysiologisch zoutwater maar dan net een beetje meer?
pharagirlke schreef:Bij Needles and Pins in Hasselt...Waar ben jij geweest? Ik heb nl wel een piercer in Hasselt in gedachte die je iets dergelijks kan meegeven
maar Hasselt is wel wat ver voor jou geloof ik.