[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:43

Het ligt volgens mij ook een beetje aan welk ziekenhuis je hebt (sommige zullen het eisen want als ze iets aan je lijf kapotscheuren kan je ze aanklagen! :') _O- ), dus in principe zal een ziekenhuis meestal proberen je piercings eruit te kletsen. Infecties is onzin, behalve als je labret een grote pushoop is en je arts eerst aan je labret pulkt en daarna in je operatiewond gaat zitten wroeten.

Persoonlijk ben ik in staat om te zeggen "jaaaahaaaa ik zal alles uit doen" en dan een retainer indoen en m'n smoel houden.

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:44

oke.. ja ik bespreek het wel en anders tja als het moet dan moet het maar het zou jammer zijn als hij dicht zit.. maar vlgns mij heb ik dan nog zo iets van zuster prik hem maar door :P haha..

alleen het jammere aan de bioplast vind ik is dat (of dat ligt aan de winkel waar ik ben geweest) je alleen hele grote ballentjes er op kan zetten nu op de piercing die ze gezet hebben zit een klein ballentje nu heb ik vanmiddag die bioplast gekocht en het ballentje is toch groter

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 04:47

Ik vind het maar niet, wie kent het. Ik ben op zoek naar een roze potje (of het middel is roze, kan ook) dat de heling zou versnellen, littekens zou voorkomen en tegen rimpeltjes werkt... :\ Zouden ze bij de apotheker weten wat ik bedoel als ik het zo uitleg? :=

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 09:14

Afbeelding

*\o/*

Nog ietwat rood, maar het is een steentje. :D

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 09:54

Wat gaaf Vue :oo
Deed het zeer?

Begin een hekel te krijgen aan die lange staaf in mijn mond.
Mijn mond past amper dicht :7

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 10:01

Nope, amper ! Gewone piercing vond ik irritanter :j

Haha opgezwollentong ? :D

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 10:02

Hmm oke, dat is fijn.
Vind het wel erg gaaf!

Opgezwollen valt mee, alleen die staaf is zo lang dat ie alleen schuin in mijn mond past :))
Maar morgen mag die lange eruit gelukkig!

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 10:29

Relien schreef:
oke.. ja ik bespreek het wel en anders tja als het moet dan moet het maar het zou jammer zijn als hij dicht zit.. maar vlgns mij heb ik dan nog zo iets van zuster prik hem maar door :P haha..

alleen het jammere aan de bioplast vind ik is dat (of dat ligt aan de winkel waar ik ben geweest) je alleen hele grote ballentjes er op kan zetten nu op de piercing die ze gezet hebben zit een klein ballentje nu heb ik vanmiddag die bioplast gekocht en het ballentje is toch groter

Als je een bioplast met schroefdraad hebt, past daar gewoon alles op wat ook op een normaal staafje past. Dus ook kleine balletjes.

Maar als je alleen retainers zou mogen (ik weet niet of dat zo is, maar stel) dan kun je er ook geen balletje op zetten. Dan kun je denk ik het beste een bioplast staafje met een elastiekje (o-ring) in die maat nemen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 10:41

urselin schreef:
Hmm oke, dat is fijn.
Vind het wel erg gaaf!

Opgezwollen valt mee, alleen die staaf is zo lang dat ie alleen schuin in mijn mond past :))
Maar morgen mag die lange eruit gelukkig!

ik ook morgen :D staaf ligt idd bij mij ook schuin, hierdoor raakt het onderste balletje mn tanden de hele tijd :')

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 10:43

Ook niet fijn als het je tanden telkens raakt!
Bij mij duwt ie alleen onder in mijn mond heel erg, nu begint het gewoon irritant te worden :+

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 15:22

Gaaaf Mandy die MD!!

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 15:59

Hallo :)

Ik heb al ongeveer vijf jaar een labret, en ik heb nog steeds hetzelfde staafje (bioplast) en bolletje er in als toen hij gezet is. Nu wil ik wel eens wat anders, maar ik krijg het bolletje er nooit zelf af. Nu vroeg ik me af of jullie ervaring hebben met dit:
http://www.alloverpiercings.nl/10194/1/ ... serts.html
Dus een staafje waar geen schroefdraad op zit, maar een gaatje waar je een bolletje/iets in drukt. Blijft dat zitten?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:01

Mijn piercer zei dat die tongpiercings ietsje schuin gezet worden, zodat je het staafje op je tong kan laten "rusten" als het nog te lang is. En als het eenmaal korter is dan maakt het niet uit, dan voel of zie je dat niet.

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:05

Heb nieuwe piercings gehaald, maar het is de verkeerde maat. Stomme ik 8)7
Bestelling van Crazy Factory is als het goed is onderweg.

@Vue: Mooi! :D Ben je niet bang dat je erachter blijft hangen met kleding ed?

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:10

pharagirlke schreef:
Ik vind het maar niet, wie kent het. Ik ben op zoek naar een roze potje (of het middel is roze, kan ook) dat de heling zou versnellen, littekens zou voorkomen en tegen rimpeltjes werkt... :\ Zouden ze bij de apotheker weten wat ik bedoel als ik het zo uitleg? :=

Ik weet het niet zeker, maar bedoel je Hibidil? Het is in ieder geval roze en als ik het op mijn ontstoken MD deed werd ie weer rustig :)
Zou best kunnen dat je iets anders bedoelt hoor,want ik denk niet dat Hibidil iets doet aan littekens.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:14

Hm, het heeft iets weg van die kleur, maar het is echt een potje... Het lijkt bijna op zo'n parfum potje := Ik houd het iig wel in gedachte. Is dat echt ontsmettingsmiddel zoals er staat? Of is het meer iets alla fysiologisch zoutwater maar dan net een beetje meer?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:58

pharagirlke schreef:
Mijn piercer zei dat die tongpiercings ietsje schuin gezet worden, zodat je het staafje op je tong kan laten "rusten" als het nog te lang is. En als het eenmaal korter is dan maakt het niet uit, dan voel of zie je dat niet.

klopt, mijne rust ook echt op mn tong :j

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:13

pharagirlke schreef:
Hm, het heeft iets weg van die kleur, maar het is echt een potje... Het lijkt bijna op zo'n parfum potje := Ik houd het iig wel in gedachte. Is dat echt ontsmettingsmiddel zoals er staat? Of is het meer iets alla fysiologisch zoutwater maar dan net een beetje meer?

Ja, het is echt wel ontsmettingsmiddel :j Het kan dus wel een beetje te grof inwerken denk ik. Ik heb het ooit meegekregen van een piercer, nogal vreemd eigenlijk. Ondertussen ben ik er ook al wel achter dat hij een beetje een reputatie heeft, maar goed. Ik was jong, onbezonnen en dan doe je wel eens domme dingen zoals niet de beste piercer kiezen! :+ Maar ach, alles is goedgekomen :D

Waar laat jij je piercings eigenlijk zetten Phara?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:19

Bij Needles and Pins in Hasselt... :) Waar ben jij geweest? Ik heb nl wel een piercer in Hasselt in gedachte die je iets dergelijks kan meegeven >;) maar Hasselt is wel wat ver voor jou geloof ik.

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:53

pharagirlke schreef:
Bij Needles and Pins in Hasselt... :) Waar ben jij geweest? Ik heb nl wel een piercer in Hasselt in gedachte die je iets dergelijks kan meegeven >;) maar Hasselt is wel wat ver voor jou geloof ik.

Needles en Pins is idd wel een bekende, heb ik al vele goede dingen van gehoord!
Ik ga nu altijd bij Roxy in Antwerpen omdat ik in Antwerpen op kot zit. In dezelfde straat als waar ik woon is ook nog wel een piercer, maar daar weet ik de reputatie niet goed van.. Needles & Ink is dat. Ik ben er al wel geweest om even wat raad te vragen ofzo en alles was wel altijd hygiënisch, maar toch zou ik liever eerst van iemand eens een echte steek-ervaring horen :+

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:53

Wat betaal je nu op dit moment eigenlijk voor een navelpiercing?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:57

ongeveer 50 euro.

RavenIris: ze zijn ook erg goed, vriendelijk, professioneel en je kan er altijd terecht, zelfs met piercings die daar niet gezet zijn. Een eindje verder zit nl Rituals of life en dat is zo'n ontzettende prutser.... :\

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:59

in nl tussen de 55 en 75, neem het ruim :j

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 18:00

Potverdikke wat een geld nog. Maar denk dat ik er deze week toch maar een laat schieten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 18:04

Ik denk niet dat het nog veel gaat zakken, de prijs van piercings heeft niet zozeer te maken met het "nieuwe" maar met steriel werken...