Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 23:00

Fijn DC, hopelijk is er niks verander tussen jullie!

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 23:00

Fijn dat het rustig is bij jou :j heb je lekker kunnen genieten van de behandeling?

Wat bedoel je eigenlijk met "de boer op"?

Fijn zeg DC :j Ben benieuwd naar fotos he !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 23:02

Ik ga wat ruitersportzaken af, kijken of ik hem kan inruilen tegen een goede prijs.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 23:03

Owww, op die manier :')
Als dat niet lukt, misschien op MP zetten?

(wat is het voor een zadel dan?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 23:07

ik zal snel foto's posten.
ik hoop ook dat het nog steeds zo goed klikt..maar kan me niet echt voorstellen dat dat veranderd is...

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 23:09

Mij lijkt, als je een maal een klik hebt met een paard, dat dat niet snel veranderd :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 23:13

een merkloos dressuurzadel met een wijde boom, maar net te smal voor mijn pony..

Misschien een hele stomme bekentenis.. Mijn ex heeft hyves en ik moet soms van mezelf er op kijken. Ik kan mezelf dan niet bedwingen op de een of andere manier. Ik doe me er alleen maar pijn mee, want ik dan zie ik hoe leuk hij het heeft met mijn oude vriendinnen.. Ik weet niet wat ik er mee moet, ik kan het niet loslaten, het doet me zoveel pijn...

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 23:51

Goh meis, ik snap dat je dat pijn doet :j Misschien dat je onbewust denkt dat jij je dan weer de schouders dr onder zet om door te gaan of zo?

Ik denk wel ( maar dat weet je zelf ook wel ) dat je dit moet gaan laten. Je zelf pijn doen is niet goed.

Waarom zijn het oude vriendinnen van je? Omdat je verhuist bent, of omdat ze niet met jou klachten om konden gaan? Wat is de reden?

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 00:01

Ik ben net weer terug thuis, de musical was erg leuk. Soort van Grease, wil er nog weleens naar zoiets toe. Heb nergens last van gehad, alleen in het begin even wat het was super druk waardoor ik toch even wat spanning voelde maar eigenlijk is het niet benoemswaardig. Mn vriend zou nog emailen maar er was helaas niets, hij is wel online geweest maargoed geen bericht is goed bericht. Vind het ergens toch wel jammer. Zal zo eens naar mn kotje gaan, slaap lekker dames. Sorry voor de ego post, morgen reageer ik weer.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 00:02

Wat fíjn om te horen zeg CIV :D ben helemaal blij voor je :o
Jammer dan weer dat je vriend je niet gemaild heeft, maar idd, geen nieuws is goed nieuws ;)

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 00:04

Nog even dan, hoe was het vanmiddag met je neef en broertje Sam? Baal er eigenlijk wel van, hoopte toch iets te hebben daarom heb ik de computer nog aangezet, het is gewoon jammer.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 00:07

Hier was het wel gezellig :j Op een gegeven moment begon het ook nog te regenen dus zijn we naar binnen moeten vluchten :=

:(:) Ga lekker slapen, morgen weer een dag meis.
En denk maar zo, nu heb je mij nog even gesproken _O-

geintje he, snap wel dat je baalt ;)

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 00:12

Vind het fijn dat jij er nu op dit moment voor me was Sam,bedankt, kon ik het toch even kwijt en krijg gelijk een reactie wat erg fijn is. Ben erg blij met jou en de andere dames hier. Ga nu een poging wagen om te slapen, doe jij dat ook maar. Zorg goed voor jezelf en je beeb, spreek je morgen weer :*

Ben je er al aan uit wat je gaat doen mbt je relatie?

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 00:17

Fijn om te horen dat ik iets voor je heb kunnen betekenen :o :)

Ik ben ook echt blij dat ik hier altijd even mn ei kwijt kan, wat ook is :j

wbt mn relatie, sja, ik weet het niet. Ik ben iig niet ongelukkig met m, das ook al heel wat denk ik. Maar goed, ben me dr ook wel van bewust dat je eigenlijk wel blij moet worden van de persoon waar je een relatie mee hebt :o

Al moet ik zeggen, dat ik vanmiddag wel errug blij was dat ie weer thuis kwam :j

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 00:18

Ow ja, slaap lekker :z

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 07:46

Anoniem schreef:
hier een leuke avond.
we hebben spookie opgehaald.
op stal nog snel wat lekkers gegeven en geknuffeld.
het voelt gelijk wel weer goed..lief paard.

wat leuk zeg ! ik hoop dat je veel plezier van hem krijgt .

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 08:38

Hier ook even een egopost. Ik heb wel hier en daar gelezen, maar heb geen energie om overal op te reageren. Sorry daarvoor. Voel me daar altijd zo rot om, omdat ik het eigenlijk een beetje aso vind van mezelf. :o

Ik heb onrustig geslapen, maar wel genoeg. Lag er al vroeg in gisteren, was heel moe na het gesprek bij de haptonoom en alles wat weer naar boven kwam. Zometeen naar m'n werk de laatste spullen inleveren. Ik zie er echt vreselijk tegenop, het is zo definitief dan. Ook nog eens afgesproken op een tijd dat iedereen pauze heeft, is niet zo handig. Bah ik heb er gewoon al buikpijn van. Ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld, maar realiseerde me ook dat ik vroeg of laat het toch zal moeten doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 08:42

meiden geen sorry voor de egoposten!!!!!!!!!!!

civ,leuk dat je het leuk hebt gehad.

pw.heel veel sterkte zodadelijk op je werk!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 10:32

samantha21 schreef:
Goh meis, ik snap dat je dat pijn doet :j Misschien dat je onbewust denkt dat jij je dan weer de schouders dr onder zet om door te gaan of zo?

Ik denk wel ( maar dat weet je zelf ook wel ) dat je dit moet gaan laten. Je zelf pijn doen is niet goed.

Waarom zijn het oude vriendinnen van je? Omdat je verhuist bent, of omdat ze niet met jou klachten om konden gaan? Wat is de reden?

Deze klachten had ik toen nog niet, dus daar kan het niet aan liggen. Het waren eigenlijk al een hele tijd vriendinnen, zelfs voordat ik mijn ex leerde kennen. Na een tijdje werden het gezamenlijke vrienden. Toen het uitging tussen mijn ex en mij hebben ze eigenlijk allemaal partij gekozen voor mijn ex en wilden ze liever niet meer met mij omgaan. Toen ik Pascal (mijn huidige lief) leerde kennen vonden ze me een bitch, en snapte niet waarom ik zo snel een ander had. Het was overigens 3 maanden nadat mijn ex het uit had gemaakt. Ja jullie lezen het goed, mijn ex had het uitgemaakt onder dwang van zijn moeder en nog is hij de zielepiet! Bah, ik kan er nog steeds zo kwaad om worden.

Van mijn ex zijn vrienden heb ik nooit meer wat van gehoord. Ik was toen we nog samen waren al niet goed genoeg voor hun, dus toen het uit ging was ik helemaal een vreselijk wijf volgens hun. Tijdens die periode ben ik nooit goed genoeg geweest, altijd was er wel wat. Iedere dag gekleineerd worden, buitengesloten, en genegeerd..

Tjee, waar dit nou ineens zo vandaan komt??? Ik kon er nooit over praten, ik schaam me er voor.. Ik schaam me dat ik zelf niet eerder de stap heb gezet om weg te gaan. Ik schaam me er voor dat van mijn leven niks meer over is, en hij alles heeft. Zelfs het huis waar mijn bloed, zweet en tranen in zitten! Hij woont in het dorp waar ik zo graag was, waar ik nu niet meer kan zijn..

:( ;( ;( :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 10:34

CIV: Fijn dat je het zo leuk hebt gehad, alleen jammer dat je niks van je vriend hebt gehoord. Misschien vandaag weer, je weet maar nooit!

PW: Moeilijk is dat he, dat maakt het zo definitief. Veel sterkte meid!

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:00

PW, heel veel sterkte meis!!

DC je hebt gelijk, we hebben allemaal wel al eens een keer gezegt, geen sorry voor ego posten ;) Dus ook niet meer doen *wijst met vinger* :=

Jeetje Angela :(:) Ik kan me voorstellen dat je je daardoor zo rot voelt. Ik weet dat ik makkelijk praten heb, maar als ze je zo makkelijk laten vallen, laat wel maar zien dat ze je vriendschap niet waard zijn.
Hoe is het gekomen dat hij nu in jullie huis woont, en jij bent verhuist?

Het is alleen maar goed dat je er hier nu over praat, het moet er uit meid. Anders blijf je er heeeel lang over inzitten :(:)

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:02

Ha dames, allemaal alweer wakker, beetje geslapen? Ik heb goed geslapen maar was ook wel moe, mn vriend belde vanmorgen dus die heb ik ook weer gehoord, vind het fijn dat we zoveel contact kunnen hebben. Ga zo bij ons thuis eten en verder niks op de planning vandaag, dat is wel lekker. Jullie nog plannen?

PW, hoe was het op je werk? Is het meegevallen voor zover dat kan? Wel fijn dat het nu achter de rug is.

DC, alles goed gegaan met Spookie? Vandaag er naartoe? Hoe is het verder met je? Lukt het met je CV?

Angela, succes vandaag met Garuna, spannend! En ook succes met je zadel, weet je al hoe je het aan gaat pakken? Probeer je ex los te laten, het gras lijkt altijd groener aan de andere kant van de heuvel. Jij komt er ook wel met Pascal en dan zijn hun jaloers. Wij zijn er hier voor je, je digitale vriendinnen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:07

hey CIV, fijn dat je je vriend nog hebt gesproken!
Ik ga vanavond naar stal met stalgenote. Gaat verder wel okee met me, straks weer gesprek op mn werk met de teamleidster.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:11

Succes DC

CIV, fijn dat jullie zo regelmatig contact hebben :j

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:51

Blugh, ik heb geloof ik weer een slechte dag -O-
Ik heb zin om in mn nest te kruipen en er vandaag niet meer uit te komen. Terwijl ik eigenlijk helemaal niet moe ben :n

Denk dat ik zo maar even een lekker broodje ga halen :+: :o Misschien dat ik me dan beter voel.