Kev schreef:Yessy schreef:In het boekje staat het idd wel, maar daar staat dan weer niet dat van te voren moet worden getest op bacterien in de baarmoedermond en m'n gyn schoot m'n huisarts nog net niet af omdat dat nog niet gebeurd was(misschien is ze idd wat vreemd
)
getest op bacterien? Dat hebben ze bij mij niet gedaan, zowel HA als gyn niet. Wat ze allebei wel hebben gedaan is de baarmoedermond ontsmetten.
Ik heb hem nu een dikke maand, en de migriaine in wat mijn stopweek had zullen zijn is uitgebleven! En daarvoor had ik hem genomenhopelijk blijft het zo!
Dat ontsmetten maakt de kans kleiner, maar als je een bacteriele infectie hebt en je spiraal neemt het mee naar binnen kun je baarmoederontsteking krijgen, met kleine kans op onvruchtbaarheid. Het is dus ontzettend goed dat ze het vooraf testen, maarja ik zat daar klaar voor de ingreep, en toen vertelde ze dat het beter was eerst die test te doen... en aangezien de kans ontzettend klein is, heb ik besloten het er toch maar op te wagen

_Jessica schreef:Ik hoop dat die krampen snel wegtrekken, ben er vannacht weer een paar keer wakker van geworden :s
Heb jij er ook 's avonds meer last van dan overdag? Ik heb eens in de paar dagen 's avonds best wel kramp, verder helemaal niet...